Tuhoaako bodaus liikunnallisuuden?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SavioM
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Voimahan on nopeutta,tietenkin tarvitsee harjoitella räjähtävästi jos haluaa nopeutta.Harjun Arsinkin ajat 30 metrin vedoissa ovat aikasta kovia.Ja mitä koordinaation heikentymiseen tulee saliharjoittelun yhteydessä,niin ei kai ole kiellettyä välillä harrastaa sellaisia lajeja jotka kehittää sitä,esim sulkapallo on hyvää vastapainoa saliharjoittelulle.Ja venyttelyn tärkeydestä ei voi olla mainitsematta tässä yhteydessä.

katkarapu sanoi:
Voimahan on nopeutta,tietenkin tarvitsee harjoitella räjähtävästi jos haluaa nopeutta.Harjun Arsinkin ajat 30 metrin vedoissa ovat aikasta kovia.Ja mitä koordinaation heikentymiseen tulee saliharjoittelun yhteydessä,niin ei kai ole kiellettyä välillä harrastaa sellaisia lajeja jotka kehittää sitä,esim sulkapallo on hyvää vastapainoa saliharjoittelulle.Ja venyttelyn tärkeydestä ei voi olla mainitsematta tässä yhteydessä.
No ei varmasti ole kiellettyä :) Hyvä hommahan toi sulkkis varsinkin dietillä :thumbs:

Puntteja ku oon nostellu ja kokoa ihan mukavasti tullu tässä vuosien varrella niin sen voin sanoa että aivan sama mitä pikku hommaaki teet niin hiki rupee virtaan(imurointi ym sellaiset hommat).Lampun vaihdat kattoon niin olkapäät on pumpissa ja kaikkea muuta pientä, mutta ei se mua kyllä haittaa.Pääasia ku kehittyy vuosi vuodelta.

- aerobisen pelko
- lihasjäykkyys
- epätasapaino lihaksissa (rinta/selkä) --> apinaryhti
- sosiaalisen elämän hankaluudet (vs. tyttöystävä/perhe):
--- itsellä ruokailut tietyin väliajoin
--- omat ruoat
--- levon tarve
- roinan sivarit

tässä muutamia, itse olen pyrkinyt ja erinomaisesti onnistunut välttelemään, mutta luulempa, että aika monella, etenkin nuorella on näitä...

Manala sanoi:
Salibandy EI ole PÄÄlaji :evil:
hahaha saamarin sirkustytöt :lol2:
hahaha pakko provosoida näin heti aamutuimaan :whip:

Heh jos mä olen sirkustyttö mitoilla 191/99 niin mikähän herra itse on mitoilla 187/81 ? :hyper:

---> paistamaan 400g jauhelihaa, sirkustyttöjen lemppariannos :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom