TUF 9 ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu
Aika paskat matsit omasta mielestä. Mutta ne voittijat jotka halusinkin voittavan, kunnes tämä ensimmäisen matsin voittaja alkoi leveilemään voitollaan... Tottakai taloonpääsyä saa juhlia mutta eikös tuo mene vähän yli, jos voitto tulee "vahingossa" tottakai voitto on voitto mutta kuitenkin...

Enemmän mua ärsytti tää Mark Kerrit tehnyt vastustaja (vaikutti muutenkin vähän hitaalta noi järjellisesti) joka meuhkas että tuuria se vaan oli. Jep, siltä se kimura näytti...

Mutta ne voittijat jotka halusinkin voittavan, kunnes tämä ensimmäisen matsin voittaja alkoi leveilemään voitollaan... Tottakai taloonpääsyä saa juhlia mutta eikös tuo mene vähän yli, jos voitto tulee "vahingossa" tottakai voitto on voitto mutta kuitenkin...

Ihan syystäkin juhli. Kuka ei juhlisi?? Tossa kuitenkin ensimmäinen kiinnitys siihen, tuleeko joka(vapaaottelija)pojan unelma toteen. Toiselle se oli askel eteenpäin ja sitä on ihan syytäkin juhlia.

Itse ottelun lopputulos ei mielestäni ollut kauhean vahinko. Vaikka aluksi hävinnyt osapuoli osuikin koukulla leukaan ja mentiin maahan ja hallitsi ottelua, niin sai sen kimuran kiinni ja oli vain ajan kysymys, milloin kääntyy ja vetää kaverin maahan. Siinä se odotti, että toinen tekee virheen ja niin se tekikin ja lopputulos tuo. Jos hän olisi yksinkertaisesti ollut parempi, noin ei olisi käynyt. Harmittava tilanne, mutta minkäs teet.

En mä nyt missään vaiheessa väittänytkään että väärä voitti vaan sen että omasta mielestä oli vähän mautonta huutelua molemmista suunnista. No pientähän se kuitenkin on jos muistelee kaikkea muuta talossa tapahtunutta näiden kausien aikana.

Pari lainausta jotka lämmitti tai nauratti:

Rob Danalle: "One three five here I come!" Ei haittaa yhtään et retari lähti himaan.

Liehuletti: "So I beat myself up. I deserve the spot in the house...(tjsp)" :hyvä:

browningi on kyllä taitava ärsyttämään ja provosoimaan... ihan tosissaan järsii kattoa sitä sen meininkiä. tuntuu vielä pehemoosemmalta tapaukselta ku isoveljensä. Toisaalta harmi että tippu ja toisaalta luojalle kiitos.

Browningin on pakko yrittää olla vielä provottavampi kuin veljensä. Onneksi tippui pois. En usko että tullaan talossa näkemään jos ei sitten Dana:lta ole viimeinenkin järjenhiven kadonnut.

Vitutti kyllä ankarasti tuo nuoremman Browningin näkeminen jo. Ja sit ku heti piti vetää viinaa ni voi jeesus... olisin lopettanu tän kauden seuraamisen jos kaveri ois päässy jatkoon, mutta vaikutti aika surkeelta tuossa painoluokassa. Hyvä että sai pataan. Sehän näyttää ihan vammaselta jo, ihan ku olis jotaan sisäsiittosuutta havaittavissa suvussa...

Katoin kakkos jaksonki eilen, ja täytyy sanoa että vittu miten tyhmää siltä napatatuoidulta kaverilta ruveta sanomaan erätauolla "I think he's quitting!". Mä ajattelin heti että toi oli vikatikki ruveta tommosta miettimään ja nyt tulee noutaja!! Ja niinhän siinä kävikin. :thumbs:

Eihän sitäkään tiedä jos vaikka tuo ottelu olisi käyty jo aikasemmin ja kun Dana huomannut että B jr tippuu ja muutellut vähän aikajärjestelyjä että saataisin jätkä edes päiväksi taloon.

Itte toivoin tavallaan, että ois jatkanut. Ois saanu enemmän sähläystä taloon, mutta eihän toi ollu lähellakään muitten tasoa.
Vaikka olikin aikasemmin kevyemmissä otellu.
Saa nähä kuka Browning tulee ens kaudella, ihme porukkaa täytyy myöntää. :D

3. jakso...hmmm varsin omituiset matsit...alku jaksosta mieleen jäi lähinnäs sensuuri "piip"

Joo, voi svidu jaksa kuunnella "Im gonna *peep* up he's *peep* jaw in five *peep*:ing pieces, *peep*". Ihme sensuuria ja ihmeen urpoja jätkiä, kun joka sanan väliin täytyy se fuck tunkea.

Joo, voi svidu jaksa kuunnella "Im gonna *peep* up he's *peep* jaw in five *peep*:ing pieces, *peep*". Ihme sensuuria ja ihmeen urpoja jätkiä, kun joka sanan väliin täytyy se fuck tunkea.

Oon saattanu ennenkin asiasta sanoa, mutta mua ärsyttää aivan suunnattomasti toi sensurointi. Mul menee ihan ohi niiden kavereiden puheet, kun välissä piipittää kokoajan. Ei sillä että ne mitään kovin järkevää siinä välissä sanoisivat :)

Hyvä jakso, Onneksi Nick voitti. US team jotenki ärsyttää, taitavat olla liian ylimielisiä minuun makuuni.

Hyvä matsi oli, vaikka toisessa erässä vauhti alkokin hiipumaan.

Saisivat jo jättää tuon keppostelun pois, aikuset miehet pelleilee tyhjän päiten. Välillä tuntuu, että keppostelevat ihan vaan perinteen takia, koska se "kuuluu" tuffiin.

Huh, olin jo aika varma, että US vie, mutta se Nickhän osottautu sitkeeks ja monipuoliseks. Ja ehkä paras tapa lopettaa ottelu :D kaikki luulot veke.

Back
Ylös Bottom