TUF 17: Team Jones vs. Team Sonnen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lavi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ärsyttää jotakuta jos sanoo että on paras/yksi parhaimmista kun löytyy vielä meriitit millä se todistaa? Ei voi kun nauraa tälläisille kavereille.

Se varmaan ärsyttää ihmisiä sen takia, että urheilijoilta ei yleensä odoteta niiden nimeävän itseään tuollaisissa tilanteissa, eikä juuri kukaan ikinä niin teekään. Kyllähän Jones varmaan itsekin tietää, että sillä tyylillä saa niin faneja kuin vihamiehiä. Ehkä se on juuri tarkoituskin.

Varmaan joka toinen UFC ottelija sanoo haastatteluissa "I believe im the best 170 pounder in the world, and I wanna show it" tai jotain tollasta vaikka olis TOP 30 :D

Mutta näiden tikkuukkojen ja muiden sohvaperunoiden mielestä sä et sillon saa sanoa olevas paras jos sä oikeasti oot paras :D

Mutta näiden tikkuukkojen ja muiden sohvaperunoiden mielestä sä et sillon saa sanoa olevas paras jos sä oikeasti oot paras :D

Siinä ei ollut kyse sellaisesta tilanteesta mihin Rusher viittasi. Äläkä laita sanoja suuhuni, sanoin vain, että ymmärrän, että monia Jonesin tyyli ärsyttää. Voit katsoa tuosta jos kiinnostaa 1:15 eteenpäin, Chael vastaan ensin ja sen jälkeen Jones.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tikkuukkoa ärsyttää,ku se tietää et gussekaan ei pärjää jonesille:)niin onko ylimielisyyttä sanoa olevansa yksi parhaista,kun sen todistaa jatkuvasti häkissä?

Jones mainitsi parhaista ensimmäisenä Emelianenkon, siitä isot respektit että osaa ajatella muutakin kuin UFC:n hypekoneistoa. (Tai siis siitä että on mun kanssa samaa mieltä, tv. kapteeni ilmiselvä)

Chael taas mainitsee omien suosikkiensa joukossa Jonesin.

Helvetin tykkiä kamaa tuo haastattelu.

Vaikka fedor hyvä onkin, niin olen sitä mieltä, että ei se nykyään ole hevarissa varteenotettava vyönhaltijaksi.

Kelvin odotetusti tiputtamassa 170:iin. Pojalla on vielä 10 vuotta ennen kuin täyttää edes 30.. paljon aikaa kehittyä. Nyt jo mun silmiin lyönnit pystyssä lähtee hyvin ja paini on kunnossa. Tästä voi vielä nousta iso menestystarina.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No muotoillaan näin, että en usko, että fedor priimakunnossaankaan olisi vyötä vienyt.

Sovitaanko, et jätetään nää spekulaatiot tähän, koska mun isi ja McGyver primessä ois vieny vyön vaikka batman ja superman ois ollu toisessa kulmassa ;)

Päästään kaikki paljon helpommalla :piis:

Kyllähän Jones heitti ton top3 kommentin vähän pilke silmäkulmassa, eikä toi mun korvaan edes kuulostanut lesolta. Miehellä on kuitenkin "melko" kovat näytöt puheidensa takana.

Komppaan Orankia.

Suomalaiset on varmasti ainoita joiden korvaan tuo edes särähti. Täällä ollaan heti :wtf: jos joku vieläpä ansaitusti ottaa itselleen sitä rispektiä minkä on kiistatta ansainnut.

Tykkäsin Sonnenin meiningistä enemmän sillon ku se oli täys mulkku ja veti roolia loppuun asti :) Nyt se jotain nöyristelee ja mainitsee JBJ:n kun puhutaan goateista.. ja vielä JBJ:n läsnäollessa. Buuuuuuu! Sonni oikeesti uskoi voittavansa Silvan ja sen takia soitti suutaan, mutta nyt vaikuttaa siltä ettei usko itsekään voittavan Jonia.

Tikkuukkoa ärsyttää,ku se tietää et gussekaan ei pärjää jonesille:)

Tuut yllättymään miten tiukoille se Jonesin pistää :) Mitä Jonesiin ottelijana tulee, niin pidän sitä yhtenä tämän hetken parhaista ottelijoista ja kaikkien aikojen parhaana lhw:na. Kaikkien persoonille ei vain pysty lämpenemään, ei siinä sen kummempaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom