TUF 17: Team Jones vs. Team Sonnen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lavi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä se niinko esittää? En oo oikeen koskaan ymmärtäny tota Jonesin dissausta feikiksi tms..
Jones on oikeasti valkoihoinen rasisti nimeltään Billy Bob.

Ehkä Jonesille on "go get some fans" maine jostain kumman syystä + se hakkaa vitusti itseän pienempiä. Olisiko tää kenties syy siihen, miks moni ei lämpee sen touhuille. Omasta mielestä nuori kaveri pääs nopeasti huipulle ja samalla tais pissa vähän nousta. Jälkeenpäin mies on vaikuttanut paljon kypsemmältä.

Ehkä Jonesille on "go get some fans" maine jostain kumman syystä + se hakkaa vitusti itseän pienempiä. Olisiko tää kenties syy siihen, miks moni ei lämpee sen touhuille. Omasta mielestä nuori kaveri pääs nopeasti huipulle ja samalla tais pissa vähän nousta. Jälkeenpäin mies on vaikuttanut paljon kypsemmältä.

Itseä ärsyttää lisäksi tietyntyyppiset esittämiset missä tehdään haudanvakavina ja totisina mukamas jotain kauhean tärkeää ja oleellista eli vaikka tuo katsekontaktin korostettu välttely ja apinakävelyt matsien alussa. Veikkaanpa, että tuonkin haastattelun jälkeen Jones on saattanut paiskata Chaelin kanssa kättä ja heittää jotain läppää ja katsoa sitä silmiin, naureskella jotain tms. Ja niitä apinakävelyjäkään tuskin nähtäisiin jos Jonesin matseissa ei olisi yleisöä eikä olisi kameroita kuvaamassa. Kaikki tuollainen turha esittäminen ärsyttää mikä tehdään vakavalla naamalla ja missä on tarkoituksena esiintyä jonain täydellisen ja muista erottuvan mind setin omaavana guruna.

Esim.ero Sonneniin on siinä, että Sonnen esittää sellaisella tavalla, ettei kenellekkään jää varmasti mitään epäselvää siitä, että se on läppää. Jonesin esitys ei ole läppää vaan se on Jonesia itseään ja se tekee siitä noloa.

Jones fiksuna miehenä tiedostaa, että isoin riskin Sonnen-matsissa on antaa Chaelin juttujen häiritä itseään. Toivottavasti Chael tarjoaa edes kunnon vastuksen. En menisi ollenkaan väittämään, että Chaelin paini olisi parempaa kuin Jonesin. Eihän esim. Bader saanut mitään aikaiseksi Jonesia vastaan, vaikkei Sonnenin tasoinen mma-painija olekaan. Jonesin tdd 100% ja sille on syynsä.

Tuo Bader-matsi on hyvä pointti. Voidaan varmaan kuitenkin olettaa, että nyt Jonesin tdd pistetään selvästi kovempaan testiin kuin kertaakaan aiemmin. Jonesin on parempi olla valmistautunut hyvin, koska Sonnenin cardio voi olla parempi lhw:ssa.

Tästä huolimatta veikataan Jonesin voittoa giljotiinilla 3 erässä.

Itseä ärsyttää lisäksi tietyntyyppiset esittämiset missä tehdään haudanvakavina ja totisina mukamas jotain kauhean tärkeää ja oleellista eli vaikka tuo katsekontaktin korostettu välttely ja apinakävelyt matsien alussa. Veikkaanpa, että tuonkin haastattelun jälkeen Jones on saattanut paiskata Chaelin kanssa kättä ja heittää jotain läppää ja katsoa sitä silmiin, naureskella jotain tms. Ja niitä apinakävelyjäkään tuskin nähtäisiin jos Jonesin matseissa ei olisi yleisöä eikä olisi kameroita kuvaamassa. Kaikki tuollainen turha esittäminen ärsyttää mikä tehdään vakavalla naamalla ja missä on tarkoituksena esiintyä jonain täydellisen ja muista erottuvan mind setin omaavana guruna.

Esim.ero Sonneniin on siinä, että Sonnen esittää sellaisella tavalla, ettei kenellekkään jää varmasti mitään epäselvää siitä, että se on läppää. Jonesin esitys ei ole läppää vaan se on Jonesia itseään ja se tekee siitä noloa.

Pistäisin noi sun mainitsemat asiat aikalailla nuoruuden piikkiin. Jones ei ole kovinkaan karismaattinen mestari eikä saa haluamansa respectiä, joten sen johdosta käytös muuttuu ylmieliseks. Toi on itseasiassa aika luonnolista ihmisessä.

Mun mielipide on se että Jones on täydellinen mestari. Sil on omat "apinakävely" maneerinsa ja muut rituaalit ennen kehään tuloa jotka kaikki tietää ja muistaa. Ne on aivan loistavia verrattvissa vaikka Usain Boltin tuuletusasentoihin sun muihin jotka tunnetaan ympäri maailmaa. Eikö UFC:ssä ole ihan tarpeeksi ottelijoita jotka kävelevät sisään halaavat tiimiään ja thats it. Jones on tuonut pientä show elementtiä omiin otteluihinsa joka tekee hänestä vieläkin suuremman! Hän on todella itsevarma mutta itse en ainakaan ole missään vaiheessa saanut sitä kuvaa että kusi olisi noussut päähän, sitä paitsi kun katsoo Jonesin listaa niin hänellä todellakin on varaa siihen toisin kun monilla muilla.

Kaiken tämän ohella itse ottelutapahtuma lunastaa kaikki odotukset. Jones on äärettömän luova ja sulava liikkeinen ottelija etkä koskaan tiedä mitä hän tekee seuraavaksi. Joka matsissa mies on lisännyt uusia aseita arsenaaliinsa esim. Evanssia vastaan pystyssä kyynärpää iskut ja Belforttia vastaan polveen potkut jne. Itse ainakin odotan vesi kielellä joka kerta kun tämä mies tulee häkkiin koska hänen ottelemisensa on todellista taidetta. On täysin käsittämätöntä että kun katsoo ketä kaikkia Jones on kohdannut ja alkaa miettiä kuinka monta kertaa hän on oikeasti ollut vaikeuksissa mieleen ei tule kun ehkä Belfortin armbar. Hän on kohdannut LHW koko parhaimmiston ja on silti edelleen lähes koskematon ja kaverilla on ikää 25 vuotta. Hänen lahjakkuutensa on niin käsittämätöntä että en edes pysty tajuamaan sitä. Jones on vapaaottelun Usain Bolt ja ansaitsee kaiken arvostuksensa.

Mun mielipide on se että Jones on täydellinen mestari. Sil on omat "apinakävely" maneerinsa ja muut rituaalit ennen kehään tuloa jotka kaikki tietää ja muistaa. Ne on aivan loistavia verrattvissa vaikka Usain Boltin tuuletusasentoihin sun muihin jotka tunnetaan ympäri maailmaa. Eikö UFC:ssä ole ihan tarpeeksi ottelijoita jotka kävelevät sisään halaavat tiimiään ja thats it. Jones on tuonut pientä show elementtiä omiin otteluihinsa joka tekee hänestä vieläkin suuremman! Hän on todella itsevarma mutta itse en ainakaan ole missään vaiheessa saanut sitä kuvaa että kusi olisi noussut päähän, sitä paitsi kun katsoo Jonesin listaa niin hänellä todellakin on varaa siihen toisin kun monilla muilla.

Kaiken tämän ohella itse ottelutapahtuma lunastaa kaikki odotukset. Jones on äärettömän luova ja sulava liikkeinen ottelija etkä koskaan tiedä mitä hän tekee seuraavaksi. Joka matsissa mies on lisännyt uusia aseita arsenaaliinsa esim. Evanssia vastaan pystyssä kyynärpää iskut ja Belforttia vastaan polveen potkut jne. Itse ainakin odotan vesi kielellä joka kerta kun tämä mies tulee häkkiin koska hänen ottelemisensa on todellista taidetta. On täysin käsittämätöntä että kun katsoo ketä kaikkia Jones on kohdannut ja alkaa miettiä kuinka monta kertaa hän on oikeasti ollut vaikeuksissa mieleen ei tule kun ehkä Belfortin armbar. Hän on kohdannut LHW koko parhaimmiston ja on silti edelleen lähes koskematon ja kaverilla on ikää 25 vuotta. Hänen lahjakkuutensa on niin käsittämätöntä että en edes pysty tajuamaan sitä. Jones on vapaaottelun Usain Bolt ja ansaitsee kaiken arvostuksensa.

Aamen :worship:

Nyt on kyllä melkosta nettininja nillitystä tikkuukolta..kuten onnenonkija889 tossa kirjotti: "Kyllähän se on ihan ymmärrettävää, että Jones haluaa ottaa "matsivaihteen" päälle ennen tittelimatsia. Jos saa sillä itsensä psyykattua parempaan iskuun, niin keneltä se on pois? Ihme nillitystä täällä taas." Et ole tikkuukko ilmeisesti itse harrastanut koskaan kamppailulajeja? Et pysty ymmärtämään että joku ehkä haluaa ottaa juuri tollasella käytöksellä etäisyyttä tulevaan vastustajaan ja saada itseään psyykattua paremmin tulevaan otteluun? Ei kaikkien tarvii olla huutelemassa kaikkea paskaa mitä sylki suuhun tuo ennen ottelua. Ja toi "apinakävely" ennen ottelua on sen maneeri. Urheilijoilla on erilaisia rituaaleja mitä tehdään ennen otteluita..Esim. Silvalla on omansa. Toi nyt näyttää siltä että tietyillä ottelijoilla ei saa olla rituaaleja tai sit ne on feikkejä tai noloja. Ihmeellisesti etsit dissattavaa juuri Jonesista. "Ja niitä apinakävelyjäkään tuskin nähtäisiin jos Jonesin matseissa ei olisi yleisöä eikä olisi kameroita kuvaamassa." <- Tässä on kyllä typerin kommentti sulta ikinä. Nähtäiskö/kuultaisko näitä Sonnin tai Diazin veljesten paskanjauhamisia tai Bitch huutoja kehässä kädet alhaalla jos olis tollanen tilanne. Tai suurinta osaa ottelijoiden ns. "tavaramerkeistä".

- - - Updated - - -

Aamen +1 :worship:

Scrollasin koko sivun läpi, joten en voi tietää mistä puhutaan. Mutta sana apinakävely vilahti useaan otteeseen. Mitä minulle on siitä jäänyt mieleen päällimmäiseksi, niin on Vitorin tennari vastaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos te ootte seurannu Jonesin uraa ennen titteliä niin kyllähän siinä oli ihan selkeetä ylimielisyyttä ja näki kuinka kusi nous päähän.Mutta kaveri on 25 joten se on ihan normaalia ja näyttäis et kaveri on palaillu takasin maan pinnalle.

Olin ennen todella iso Jones fani ja ennenku edes alotin kirjottelemaan pakkikselle niin toisella foorumilla hehkutin kaveria ja väittelin muiden kanssa ketkä epäili et se tulee koskaan voittamaan vyötä.

Ei kyl tuu heti mieleen ottelijaa ketä en kannattais Jonesia vastaan.Tosin se et ylivoimanen mestari häviää on mun mielestä vaan hyvä juttu ja tuo uusia tuulia painoluokkiin mitkä tykkää vähän kulahtaa kun yks kaveri putsaa koko divisioonan.

Overall en vihaa enkä kyl suuremmin pidäkkään.TUF jälkeen nään kyl Jonesin positiivisemmassa valossa kun aiemmin

Epäilen vahvasti, että itsekin olisin hieman leuhka jos tietäisin, ettei kukaan pärjäisi mulle tappelussa maapallolla. No ehkä seagal

Miksi kusipäisyyttä pidetään huonona ominaisuutena. Nuo jätkäthän hakkaa toisia nyrkeillä päähän, haittaako jos siinä on vähän mulkku?

Miksi kusipäisyyttä pidetään huonona ominaisuutena. Nuo jätkäthän hakkaa toisia nyrkeillä päähän, haittaako jos siinä on vähän mulkku?
Tämä on itseasiassa ihan hyvä pointti. Kusipäisyys ja itsekeskeisyys voi jopa auttaa siinä hommassa. Jos ei välitä pätkääkään muista, on helpompaa myös hakata sitä vastustajaa. Tai pudottaa kuristuksesta tajunsa menettänyt Machida pää edellä maahan, miten vain :D

Mutta kyllä minä kuitenkin ymmärrän, että ihmisille on helpompaa fanittaa nöyrästi käyttäytyvää ja muita kunnioittavaa ottelijaa, kuin Jonesin tai Silvan kaltaista kaveria, jotka ensin puhuvat kunnioituksesta, mutta oma käytös ei kuitenkaan vastaa puheita.

Loppujen lopuksi lajille on kuitenkin hyvä, ettei se ole vain täynnä jees-miehiä, vaan mukana on myös inhokkeja. Eikös GSP vs. Diazkin ollut kovin PPV-myynti sitten Brock Lesnar -päivien, ja juuri siksi, että GSP:stä tykätään ja Diazia inhotaan. Hyvä elokuvakin sisältää sankarin lisäksi pahiksen, jonka vihaaminen on kivaa. Muhammad Ali perusti koko uransa sille, että valtaväestö vihaa häntä ja tulee matseihin katsomaan, josko se tällä kertaa häviäisi.

Nyt on kyllä melkosta nettininja nillitystä tikkuukolta..

Mitä on "nettininja-nillitys"? Sitä, että jokin piirre jonkin ottelijan persoonassa/asenteessa ärsyttää jotain katsojaa ja siitä mainitsee? Ei tarvitse vastata. Olen ihan mielelläni nettininja-nillittäjä, en ota sitä millään tavalla negatiivisesti.

kuten onnenonkija889 tossa kirjotti: "Kyllähän se on ihan ymmärrettävää, että Jones haluaa ottaa "matsivaihteen" päälle ennen tittelimatsia. Jos saa sillä itsensä psyykattua parempaan iskuun, niin keneltä se on pois?

En tiedä keneltä se on pois, ei minulta ainakaan. Minulla on vain erilainen tulkinta Jonesin käyttäytymisestä kuin sinulla.

Ihme nillitystä täällä taas." Et ole tikkuukko ilmeisesti itse harrastanut koskaan kamppailulajeja? Et pysty ymmärtämään että joku ehkä haluaa ottaa juuri tollasella käytöksellä etäisyyttä tulevaan vastustajaan ja saada itseään psyykattua paremmin tulevaan otteluun?

Pystyn ymmärtämään. Minulla on vain erilainen tulkinta Jonesin motiiveista kuin sinulla.

Ei kaikkien tarvii olla huutelemassa kaikkea paskaa mitä sylki suuhun tuo ennen ottelua.

Ei tarvitsekaan enkä ole näin sanonutkaan.

Ja toi "apinakävely" ennen ottelua on sen maneeri. Urheilijoilla on erilaisia rituaaleja mitä tehdään ennen otteluita..Esim. Silvalla on omansa.

Älä, ihanko totta..

Toi nyt näyttää siltä että tietyillä ottelijoilla ei saa olla rituaaleja tai sit ne on feikkejä tai noloja.

Ottelijoilla saa tietenkin olla rituaaleja niin paljon kuin huvittaa, katsojan ei ole kuitenkaan pakko pitää kaikesta.

Ihmeellisesti etsit dissattavaa juuri Jonesista. "Ja niitä apinakävelyjäkään tuskin nähtäisiin jos Jonesin matseissa ei olisi yleisöä eikä olisi kameroita kuvaamassa." <- Tässä on kyllä typerin kommentti sulta ikinä. Nähtäiskö/kuultaisko näitä Sonnin tai Diazin veljesten paskanjauhamisia tai Bitch huutoja kehässä kädet alhaalla jos olis tollanen tilanne. Tai suurinta osaa ottelijoiden ns. "tavaramerkeistä".

Itseasiassa uskon, että Diaz on oma itsensä jauhaessaan paskaa matsien aikana ja heilutellessaan keskareita, mutta sekin on vain minun tulkintani. Sonnenista sanoin jo mikä sen pelleilyn erottaa minulle Jonesista.

Summa summarum: Yritä kestää eriäviä mielipiteitä menemättä henkilökohtaisuuksiin.

- - - Updated - - -

No ei se nyt sentään noin leuhka ole.

On se sen verran leuhka, että meni radiohaastattelussa nimeämään kysyttäessä top3 kaikkien aikojen parhaat vapaaottelijat Fedorin, Silvan ja itsensä :D Ei sillä ettenkö voisi olla samaa mieltäkin, mutta kyllähän tuollainen avoin ylimielisyys helposti ihmisiä ärsyttää ja ymmärrän sen kyllä.

On se sen verran leuhka, että meni radiohaastattelussa nimeämään kysyttäessä top3 kaikkien aikojen parhaat vapaaottelijat Fedorin, Silvan ja itsensä :D Ei sillä ettenkö voisi olla samaa mieltäkin, mutta kyllähän tuollainen avoin ylimielisyys helposti ihmisiä ärsyttää ja ymmärrän sen kyllä.
Toisaalta se on imo ihan hyväkin juttu että jos oikeasti (ja tässä tapauksessa myös perustellusti) pitää itseään tähän joukkoon kuuluvana, niin sanoo sen. Tottakai se monia ärsyttää, mutta itse kyllä pidän tuollaisesta asenteesta, jos se myös oikeasti perustuu meriitteihin. Miksi sitä pitäisi turhaan alkaa nöyristellä.

Toisaalta se on imo ihan hyväkin juttu että jos oikeasti (ja tässä tapauksessa myös perustellusti) pitää itseään tähän joukkoon kuuluvana, niin sanoo sen. Tottakai se monia ärsyttää, mutta itse kyllä pidän tuollaisesta asenteesta, jos se myös oikeasti perustuu meriitteihin. Miksi sitä pitäisi turhaan alkaa nöyristellä.

Ärsyttää jotakuta jos sanoo että on paras/yksi parhaimmista kun löytyy vielä meriitit millä se todistaa? Ei voi kun nauraa tälläisille kavereille.

Varmaan joka toinen UFC ottelija sanoo haastatteluissa "I believe im the best 170 pounder in the world, and I wanna show it" tai jotain tollasta vaikka olis TOP 30 :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom