TUF 17 FINALE: Faber vs. Jorgensen **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itseasiassa mielestäni Sonnen on ihan alusta lähtien vetänyt tollasella linjalla
Tottahan se puhu mutta yleensä ois ihan jees jos ottelija vaikka edes leikisti uskois omiin mahdollisuuksiinsa voittoon eikä menis vaan 'fanien takia' ottamaan turpaan 200 tuhannesta dollarista.

Se ei poista sitä faktaa että Zingano ei osaa potkia eikä lyödä sillä tavalla miten UFC:ssa ottelevan huippu-urheilijan kuuluisi.
Potki tosin Mieshan nätin nenän vinoon. Sääli, ois nähnyt TUF 18:ssa mielummin Taten koska on söpömpi (tm). Kumpikin noista jää kuitenkin Rondan armbariin alle minuutissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kelvini kyllä itsevarman olosena ja aika vapautunein mielin. Nuoren ja motivoituneen jätkän on hyvä otella altavastaajana. Nyt on kova testi Uriahilla ja katotaan miten pärjää paineiden alla.

Potki tosin Mieshan nätin nenän vinoon. Sääli, ois nähnyt TUF 18:ssa mielummin Taten koska on söpömpi (tm). Kumpikin noista jää kuitenkin Rondan armbariin alle minuutissa.

Jos naisten huippu on tuota tasoa mitä nää mimmit esitti äsken niin kyseenalaistan sen kuuluuko naisten ottaa matsia maailman ykkösorganisaatiossa. Itse olen sitä mieltä, että tämmönen purkkaviihde ei kuulu UFC:hen vaan jonnekkin ihan muualle.

Jos naisten huippu on tuota tasoa mitä nää mimmit esitti äsken niin kyseenalaistan sen kuuluuko naisten ottaa matsia maailman ykkösorganisaatiossa. Itse olen sitä mieltä, että tämmönen purkkaviihde ei kuulu UFC:hen vaan jonnekkin ihan muualle.
tumblr_mbp0ntKmri1ruichm.gif

Haha 9.5" reachi ero. Vittu Hallilla pari tuumaa vaan lyhyempi reachi kun Bonesilla. Pitkäkätisiä nää paratiisisaarten lahjat maailmalle.

No niin nyt Uriah joku kierrepotku kolmoisvoltilla kerien ja pää irti!

E. Kylläpä sillä leuka nousee kun nyrkkiä viuhuu, ei tää taida olla taputeltu ensimmäiseen erään.

Minicainin touhu kyllä ihan vakuuttavaa. Tulee Cain - JDS matsi mieleen kun 'strikeri' joutuu pakittamaan jatkuvasti painijaa vastaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom