Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli, taisin jonkun kehän ulkopuolella olevan katsojan kanssa sanoa samaan aikaan "ooowww" kun nasahti oikein kunnolla. :DJeesus-pojan polvet olivat kyllä hienoja.
No siis eihän tää oikeasti ole hirveän mielenkiintosta ennen ku Bisping saa vuoron itselleen. Tällä hetkellä Mayhem valitsee vain ottelijat oikein ja saa pienoisen yliotteen jo sillä, ei voi tietää onko Mayhemin valinnat oikeasti huonoja jos vastassa on vain hyvin valittuja vastuksia.Huvittavaa sinänsä, kun Bisping sanoi toisessa jaksossa yllättyneensä Mayhemin joukkuevalinnasta.
No siis eihän tää oikeasti ole hirveän mielenkiintosta ennen ku Bisping saa vuoron itselleen. Tällä hetkellä Mayhem valitsee vain ottelijat oikein ja saa pienoisen yliotteen jo sillä, ei voi tietää onko Mayhemin valinnat oikeasti huonoja jos vastassa on vain hyvin valittuja vastuksia.
Mä oon Jeesus-miehen bändipakussa ja sillä ajellaan ihan voittoon asti. Sanokaa mun sanoneen!