TUF 13 TEAM Lesnar vs. TEAM Santos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sen takia tää kausi tuntuu monelle tylsältä, koska valmentajien välillä ei ole kitkaa. Se on ihme kun monet on aina valittanut sitä draaman määrää, mitä tuffi on tarjonnut ja nyt kun sitä draamaa ei ole, niin sit kausi onki tylsä. :D

Mua ei sinänsä kiinnosta valmentajien välinen kitka lainkaan, esimerkiksi viime kaudella se Koschekin perseily oli lähinnä ärsyttävää. Oon vaan tyytyväinen, että Lesnar ja Junior hoitaa hommansa fiksun asiallisesti. Sen sijaan eniten mua rassaa näissä nykykauden tyypeissä se, että kukaan niistä ei oo aidosti mieleen jäävää tyyppiä. Esimerkiksi aikaisemmilta kausilta pystyn melkeinpä silmät kiinni luettelemaan tyyppejä, jotka on jollakin tavalla jääneet mieleen.

Sen sijaan eniten mua rassaa näissä nykykauden tyypeissä se, että kukaan niistä ei oo aidosti mieleen jäävää tyyppiä. Esimerkiksi aikaisemmilta kausilta pystyn melkeinpä silmät kiinni luettelemaan tyyppejä, jotka on jollakin tavalla jääneet mieleen.

Juuri tätä mä meinasin. Jotain on vialla kun kausi on näin pitkällä ja ei ollenkaan muista kuka on kukakin, kuka ottelee milläkin tyylillä, kuka tulee mistä jne.

En mä kaipaa sellaista huonoa draamaa tai kiintiöurpoa, vaan sellaista hyvää "draamaa"! Oikeasti hauskoja tyyppejä (Forrest), hurjia yllätyksiä (Amir voittaa kauden ilman pro-matseja ja vielä lopettaa jokaisen ottelun) ja sellaista. Nyt on vaan kundeja jotka varmaan jonkun fight nightin jälkeen vaipuu unholaan, kuten koko kausikin.

Valmentajien välinen kitka oli ehkä vähän huono sana, en mä nyt mitään huonoa vittuilua kaipaa ala Koscheck. Jotain kiinnostavaa, nyt noi tyypit on todella tylsiä, Santostakaan ei tunne yhtään kun sen englanti on niin huonoa. Ja Brocki on kiinnostava tyyppi, mutta siitä ei nyt saada mitään irti, mua ainakin kiinnostaisi nähdä Brock vaikka vähän treenaamassa kundien kanssa tai jotain. Vähän saisi enemmän tulla persoonat esille, tai toisivat edes muita apuvalmentajia (Hughes on nähty aika monta kertaa...).

Mulle show on yhdistelmä kamppailu-urheilua ja ihan puhdasta viihdettä, nyt ei oikeen tyydytä millään osa-alueella. TUF on mulle vähän sama kun tyttöystävälle huippumalli haussa. :D

Joo-oh, pettymys on tämä kausi... Jotenkin niin epäkiinnostavaa, pikakelauksella menee. Uusi jakso taas aika meh.

En vain vieläkään tajua, miksi Dana ylipäänsä päästi Javierin villikorttimatsiin, kun ei itsekään sen nyhjäämisestä pitänyt. Ilmeisesti ainoa motiivi oli, että kummastakin joukkueesta tulee yksi.

No, Chuck nyt onneksi voitti ja vieläpä hienolla lopetuksella, mutta en kyllä ymmärrä miksi se revanssaa nyt sen toisen kundin kanssa. Ei siinä matsissa mitään epäselvää ollut, eikä Chuck nytkään niin niskan päällä ollut että pyyhkisi selvästi Zackilla lattiaa. Muutenkin vähän hassua match makingia, Shamarille annetaan heikoin kundi. Olisivat antaneet sille kovemman jätkän niin näkee onko siitä mihinkään.

Ps. Talossa ei vieläkään tapahtunut mitään, ei mikään ihme ettei niitä jätkiä muista ollenkaan :D

Ps. Talossa ei vieläkään tapahtunut mitään, ei mikään ihme ettei niitä jätkiä muista ollenkaan :D

Lähinnä noilla kundeilla ei ole mitään persoonaa tai karismaa. Ei tarttisi riehua, esim. jokunen kausi takaperin oli brittien joukkue joka käyttäytyi hyvin kun kuoropojat, silti vieläkin muistan about kaikki ne kundit. Ne oli mielenkiintoisia tyyppejä, nyt on niin EVVK jengiä saatu talo täyteen että huh. Ja matsaaminenkin on niin tylsää nyhjäystä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tämän yhden itkuvirsi toisesta tsänssistä oli aivan hanurista. Ois otellu paska paremmin, niin ei ois ehkä tarvinnu itkeä villiäkorttia. Helvetin noloa oli minusta alkaa Danalle itkemään paikan menetyksestä. Vois kuvitella, että ei paikkaa irtoa enään edes show jälkeen muihin otteluihin.

Tämän yhden itkuvirsi toisesta tsänssistä oli aivan hanurista. Ois otellu paska paremmin, niin ei ois ehkä tarvinnu itkeä villiäkorttia. Helvetin noloa oli minusta alkaa Danalle itkemään paikan menetyksestä. Vois kuvitella, että ei paikkaa irtoa enään edes show jälkeen muihin otteluihin.

Joo ja kun jos se tyyppi ois oikeasti halunnut sen matsin, olisi se sen saanut. Luulisi että nää tyypit on tuffeja katsonut ja tietää mitä Dana hakee.

"No joo, voisinhan mä sen matsin ottaa, onhan mun polvi vähän tietty kipee", ihme ettei päästetty ottelemaan tuollaisella asenteella...

Lenin asenne kyl jäätävä, kävelee vaan Danan luo, et "voin sit ottaa sen ja sen vastustajaks finaaliin, eiks je?"

Laitetaas nyt tännekki. Lessun ottelut 131:ssä on pelattu. Tauti on uusinut:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eipä ollu mikään kummanen jakso. Tulis edes pari hyvää matsia loppukaudesta, niin ei olisi niin paha pettymys tää kausi.

Veikkaan että se väkisin makaaja Shamar.

Brockille ei taida vielä olla omaa ketjua, tämä käyköön siis. Lesnar ainakin jonkun body lehden kanteen kerinnyt:

223382_10150259549140928_185950250927_9063472_4892888_n.jpg

Onkohan vanhakin kuva kun parta tallella, lehti kuitenkin tämän kuun.

No onhan Brock sen verran isossa kunnossa, että ainakin reilusti ennen Tuffikuvauksia.

Minun mielestä oli ihan hyvä jakso. Ottelu oli melko tylsähkö mutta toisessa erässä oli jo energiaa ja näyttävä lopetus. Pakko kyllä itekki sanoa että on tuo Juniori niin mahtava heppu :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom