TUF 13 TEAM Lesnar vs. TEAM Santos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Alkaa kyl pikkuhiljaa vituttaa tää jätkä

Tekee jotai video blogeja episodien jälkee ja itkee kui Junior on kauhee kakkapää ja muuta vastaavaa

hhuuhu

Mä olin ihan kikseissä siitä Lesnarin puheesta. Mä olen itse vaan potkunyrkkeillyt ja se oli jo kovaa, vastustaja löi ihan oikeasti! Saati sitten ammattilas-vapari, varsinkin jos johonkin UFC:hen tahtoo, ei se ole mikään vitsi. Ei voi antaa periksi eikä vaan voi hävitä, hyvin simppeliä. Mä pidän Lesnarista koko ajan enemmän, eikä se tarkoita etten pitäisi myös Santosista.

Sanoo mitä vaan Lesnarista, ei voi kieltää että mies ottelee kun elämästä ja kuolemasta. Ja se on aika kova juttu, ei mitään peliä.

Mä olin ihan kikseissä siitä Lesnarin puheesta. Mä olen itse vaan potkunyrkkeillyt ja se oli jo kovaa, vastustaja löi ihan oikeasti! Saati sitten ammattilas-vapari, varsinkin jos johonkin UFC:hen tahtoo, ei se ole mikään vitsi. Ei voi antaa periksi eikä vaan voi hävitä, hyvin simppeliä. Mä pidän Lesnarista koko ajan enemmän, eikä se tarkoita etten pitäisi myös Santosista.

Sanoo mitä vaan Lesnarista, ei voi kieltää että mies ottelee kun elämästä ja kuolemasta. Ja se on aika kova juttu, ei mitään peliä.
Häh? Toi oli ehkä huonoin kannustuspuhe, jonka olen ikinä kuullut :D Sanoma tuntui olevan, että olette kaikki paskoja mukaanlukien toki matsinsa voittanut sälli, ottelija, jonka matsia Brock ei edes ollut näkemässä ja vielä matsaamatta olevat kaverit. Brock tietysti tekee kaikkensa vaparin eteen (paitsi uhraa yksityiselämäänsä) sillä MMA on hänen elantonsa (vaikka onkin miljonääri).

Brock sen kiteytti parhaiten. "Kill or be killed!". Ja siitähä tossa pelissä on kyse pohjimmiltaan. Veikkaan, että aika moni tyyppi katto ton puheen jälkeen itteensä tuona iltana peiliin ja kyseli et "kuka siellä oikein on? haluunks mä tätä? oonks mä peura vai metsästäjä?".

Veikkaan, että aika moni tyyppi katto ton puheen jälkeen itteensä tuona iltana peiliin ja kyseli et "kuka siellä oikein on? haluunks mä tätä? oonks mä peura vai metsästäjä?".
Joo. Ihmisillä on tapana toimia samoin kuin kliseisissä leffoissa.

Vittu mua häirittee tuo JDS:n jokajaksonen kannustus "your time"
Entäs mikäs se sen " always be nice" juttu.Sinällään siinä asenteessa ei mitään minua häiritsevää, mut jotenkin millon ja miten se tuli niin alko vaan ahdistaa ja nyt kun päästiin aiheeseen, niin en voi jotenkin sietää Ramseyn persoonaa ja meikäläistä on vielä aika vaikea ärsyttää, mut joku vahva kitka on meidän välillä. Ällöttävä jannu.
tuf2.gif

Häh? Toi oli ehkä huonoin kannustuspuhe, jonka olen ikinä kuullut :D Sanoma tuntui olevan, että olette kaikki paskoja mukaanlukien toki matsinsa voittanut sälli, ottelija, jonka matsia Brock ei edes ollut näkemässä ja vielä matsaamatta olevat kaverit. Brock tietysti tekee kaikkensa vaparin eteen (paitsi uhraa yksityiselämäänsä) sillä MMA on hänen elantonsa (vaikka onkin miljonääri).

Mun mielestä toi puhe oli paikallaan sen esityksen jälkeen, missä kaveri periaatteessa vaan luovutti. Jos miettii noita entisiä TUF voittajia, Griffin, Sanchez, Kos jne. niin onhan ne kaikki sellaisia tyyppejä että kaikki jätetään häkkiin ja periksi ei anneta ikinä. Ei ole mielestäni näkynyt samanlaisia otteita vielä kavereilta ja siitä Brock tuntui suuttuvan.

Mun mielestä toi puhe oli paikallaan sen esityksen jälkeen, missä kaveri periaatteessa vaan luovutti. Jos miettii noita entisiä TUF voittajia, Griffin, Sanchez, Kos jne. niin onhan ne kaikki sellaisia tyyppejä että kaikki jätetään häkkiin ja periksi ei anneta ikinä. Ei ole mielestäni näkynyt samanlaisia otteita vielä kavereilta ja siitä Brock tuntui suuttuvan.
Kössi ei voittanu TUFfia. Hävis Sanchezille semifinaalissa siison ykkösessä.

No mutta Kossi ei kuitenkaan ole mikään luovuttaja. GSP:tä vastaan otti sellaisenkin turpasaunan ja tais murtua vielä silmäpohjanluu ? Mutta silti vain jatkoi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kössi ei voittanu TUFfia. Hävis Sanchezille semifinaalissa siison ykkösessä.

Huono sanavaliinta, TUF-menestyjiä tms. oli se mitä hain. Eli kaverit jotka ovat tulleet TUF:ista ja tehneet pitkän uran UFC:ssä.

Vittuku tapatalk näyttää aina ketjun viimesen postin ekan lauseen. Spoilaantu pelkästään selaamalla uusia posteja :/

Ihan hyvä jakso, hyviä matseja ja IMO oikeille miehille meni wildcard.

En tajua mitä se yks jäbä vikisee (kenen polvi muljahti), jos se oikeasti halusi sen matsin niin miksi se meni sellaisella "whatevö" asenteella siihen haastatteluun?

Juniorilta hyvä veto potkaista se apuvalmentaja pois, olihan se sitä varoittanut monesti.

Matsien taso nousi tosissaan joo alkusarjan räpellyksistä huomattavasti, toivottavasti pysyy yhtä hyvänä loput 7 matsia kuin mitä nyt nähtiin. Jos tuon JDSsän apuvalmentajan jutut tosissaan pitää paikkaansa mitä mies kirjoittelee blogissaan, että Dos Santosia harmitti vain koska hän sai enemmän huomiota jätkiltä ja kamerat kuvasivat häntä enemmän kuin Santosia niin ihme homma. Osa valmennettavistakin oli hämillään että onko valmentajissa enää ketään kenen puhetta ymmärtää :/

No, saa nyt nähdä sitten millaista se valmennus on nyt sitten kun Lewi on poissa. Mennäänkö siihen samaan muottiin kuin monilla muillakin kausilla, että 1-2 taistelijaa jäljellä per tiimi niin muut suunnilleen nukkuvat siellä salilla. Viime kausi oli hyvä kun vikoissa jaksoissa joku vitsaili neljän tunnin saunomisesta ja Andy Mainista harjoittelemassa bjj:tä itsekseen :D

Olipa hyviä fighteja nyt, Dana ei kusettanut kun sanoi että kausi muuttuu paremmaksi.

Muuten hassu juttu, joka kausi Dana keuhkoaa siitä, kuinka jos joku oikein roikkuu lahkeessa ja lupaa muijansa vaihdossa niin saa willin kortin itselleen. Tähän asti silti taitaa vain James Hammortree kaudella 11 ottanut neuvosta vaarin. Hammortree muistaakseni taisi juosta parkkiksella Danan kiinni ja sai matsin. Nytkään sitten ketään ei tuntunut villi kortti erityisemmin kiinnostavan, Lennyä kaikista vähiten, wtf? Lenny tasan itse pudotti itsensä siitä matsista, ei sitä sysipaskaa meksikaania olisi muuten saanut sinne ängettyä.

Niin, on kyllä vaikea valita voittajasuosikkia nyt kun on kaikki ukot nähty. Ryan hyvä pystyssä ja matossa, ja se ekan matsinsa maannut Shamar on kirjoittamaton kortti.

Nyt on tääkin jakso katsottu. Ei oo sarjasta muita kommenttejea kun että täyttä paskaa ja vitun tylsää sellasta. Matsit oli tänään kyllä yllättävän hyviä. Ei noita TUF-jaksoja edes odota enää innolla niin kuin edellisillä kausilla. Valmentajien välilläkään ei ole mitään kitkaa, onkohan ne edes nähny toisiaan saatika jutellu koko sarjan aikana?(ainiin wildcard-valinta) kuitenkin sarjaa pakko seurata. :D

Ensjaksossa sitten joku jefuchallenge :D aika koomisen näköstä oli ku JDS yritti potkasta sitä palloa. :D

No joo, eipä tää season ole kauheasti tunteita herättänyt. Santoksen ulosanti englanniksi on niin rajallista, eikä Lesnarkaan nyt kauhean innoissaan tunnu olevan. Talon väkikään ei oikeen ole jäänyt yhtään mieleen, en muista nimiä, hyvä että naamat! En nyt mitään urpoilua kaipaa, mutta ei tuolla sellaisia mielenkiintoisia jannuja kauheasti ole.

Jotenkin todella hajuton ja mauton kausi. Kyllähän noita silti katsoo, ei siinä mitään, mutta "se jokin" uupuu. Kaipaisin jotain mielenkiintoista, edes joku persoonallisella tyylillä otteleva.

Oli ilmeisesti Rodrigo Comprido vai mikä tämä Lesnarin BJJ coach onkaan joka siellä häkissä Lenin kanssa oli painimassa kun Leniltä meni se polvi paskaksi, Lesnar kuulemma suuttui kun siellä hillui HW jätkiä WW jätkien kanssa ja muuttui tuon jälkeen enemmän mukana olevaksi ja otti valmennusvastuuta itselleen lisää.

Suositut

Back
Ylös Bottom