Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Häh? Toi oli ehkä huonoin kannustuspuhe, jonka olen ikinä kuullut :D Sanoma tuntui olevan, että olette kaikki paskoja mukaanlukien toki matsinsa voittanut sälli, ottelija, jonka matsia Brock ei edes ollut näkemässä ja vielä matsaamatta olevat kaverit. Brock tietysti tekee kaikkensa vaparin eteen (paitsi uhraa yksityiselämäänsä) sillä MMA on hänen elantonsa (vaikka onkin miljonääri).Mä olin ihan kikseissä siitä Lesnarin puheesta. Mä olen itse vaan potkunyrkkeillyt ja se oli jo kovaa, vastustaja löi ihan oikeasti! Saati sitten ammattilas-vapari, varsinkin jos johonkin UFC:hen tahtoo, ei se ole mikään vitsi. Ei voi antaa periksi eikä vaan voi hävitä, hyvin simppeliä. Mä pidän Lesnarista koko ajan enemmän, eikä se tarkoita etten pitäisi myös Santosista.
Sanoo mitä vaan Lesnarista, ei voi kieltää että mies ottelee kun elämästä ja kuolemasta. Ja se on aika kova juttu, ei mitään peliä.
Mä olin ihan kikseissä siitä Lesnarin puheesta. Mä olen itse vaan potkunyrkkeillyt ja se oli jo kovaa, vastustaja löi ihan oikeasti! Saati sitten ammattilas-vapari, varsinkin jos johonkin UFC:hen tahtoo, ei se ole mikään vitsi. Ei voi antaa periksi eikä vaan voi hävitä, hyvin simppeliä. Mä pidän Lesnarista koko ajan enemmän, eikä se tarkoita etten pitäisi myös Santosista.
Sanoo mitä vaan Lesnarista, ei voi kieltää että mies ottelee kun elämästä ja kuolemasta. Ja se on aika kova juttu, ei mitään peliä.
Joo. Ihmisillä on tapana toimia samoin kuin kliseisissä leffoissa.Veikkaan, että aika moni tyyppi katto ton puheen jälkeen itteensä tuona iltana peiliin ja kyseli et "kuka siellä oikein on? haluunks mä tätä? oonks mä peura vai metsästäjä?".
Entäs mikäs se sen " always be nice" juttu.Sinällään siinä asenteessa ei mitään minua häiritsevää, mut jotenkin millon ja miten se tuli niin alko vaan ahdistaa ja nyt kun päästiin aiheeseen, niin en voi jotenkin sietää Ramseyn persoonaa ja meikäläistä on vielä aika vaikea ärsyttää, mut joku vahva kitka on meidän välillä. Ällöttävä jannu.Vittu mua häirittee tuo JDS:n jokajaksonen kannustus "your time"
Häh? Toi oli ehkä huonoin kannustuspuhe, jonka olen ikinä kuullut :D Sanoma tuntui olevan, että olette kaikki paskoja mukaanlukien toki matsinsa voittanut sälli, ottelija, jonka matsia Brock ei edes ollut näkemässä ja vielä matsaamatta olevat kaverit. Brock tietysti tekee kaikkensa vaparin eteen (paitsi uhraa yksityiselämäänsä) sillä MMA on hänen elantonsa (vaikka onkin miljonääri).
Kössi ei voittanu TUFfia. Hävis Sanchezille semifinaalissa siison ykkösessä.Mun mielestä toi puhe oli paikallaan sen esityksen jälkeen, missä kaveri periaatteessa vaan luovutti. Jos miettii noita entisiä TUF voittajia, Griffin, Sanchez, Kos jne. niin onhan ne kaikki sellaisia tyyppejä että kaikki jätetään häkkiin ja periksi ei anneta ikinä. Ei ole mielestäni näkynyt samanlaisia otteita vielä kavereilta ja siitä Brock tuntui suuttuvan.
Kössi ei voittanu TUFfia. Hävis Sanchezille semifinaalissa siison ykkösessä.