Tuf 10 *** Spoilereita sisällössä***

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
No en todellakaan vitsaile. Viimiset jaksot kyseessä ja yhtäkkiä aletaan puhumaan aussitahdin jaksosta kun koko muu tredi on ollu jenkkitahtiin. Ja kaikki ei käytä sitä trackeria.

Tiedätkö mitä spoileri tagit tarkottaa? No just sitä, että jos luet semmosta topicia, ni voi olla riski että siellä on paljastuksia. Jos et haluu tietää, ni ei kannata lukea. En mäkään tota aussiveriota oo kattonu ja luin spoilerin täällä, ei vituttanu ku oma tyhmyys.

Tää on kuitenkin spoiler threadi ei "seurataan jenkki tahtiin" joten älkää aukoko spoilerthreadeja mikäli ette halua spoilaantua, tarkoitettu sitä varten että uusimmista jaksoista puhutaan, itse spoilaannuin myös koska en tajunnut ettiä jotain aussiversiota, luin vaan uutisen että jenkeissä ei viimeviikolla ollut jaksoa niin tänne tulin. mut turha valitus siitä pois, kun threadi on tosissaan niille spoilereille.

Jospa palattaisiin aiheeseen eli tuffi kymppiin. Big Babyn matsista tittiesiä vastaan, ei saatana miten käsittämättömän vahva se mies on! Katsotteko kuinka se piteli sitä tittiesiä kiinni siinä maassa. Big Baby vain lepäsi sen päällä (oli kuitenkin aktiivinen) ja isoilla käsillä paukutteli, kunnes pojalta lähti taju. Osui muuten aika monta kertaa vielä tiltin jälkeen ennenkuin tuomari keskeytti.

Mä olen ihan myyty tollaiselle voimalle. Mitä muut tykkäs?

Jospa palattaisiin aiheeseen eli tuffi kymppiin. Big Babyn matsista tittiesiä vastaan, ei saatana miten käsittämättömän vahva se mies on! Katsotteko kuinka se piteli sitä tittiesiä kiinni siinä maassa. Big Baby vain lepäsi sen päällä (oli kuitenkin aktiivinen) ja isoilla käsillä paukutteli, kunnes pojalta lähti taju. Osui muuten aika monta kertaa vielä tiltin jälkeen ennenkuin tuomari keskeytti.

No pakkohan se on tykätä rrkele. :) Voiman lisäksi kaverilla on aika tehokkaanoloiset mattotaidot (ainaki näitä säkkejä vastaan). Big Babyn täytyy vaan ymmärtää, että MMA:ssa voi joskus sattuakkin ni ei tartte kaikille ottelijoille lähettää tappouhkauksia.

Mieletöntä jyräystähän nuo Big Babyn matsit ovat olleet, ja veikkaisin, että mies nähdään vielä UFC:ssä möyrimässä riippumatta seuraavan tai seuraavien otteluiden tuloksista. Melko erikoinen heppu... :)

Tohon spoilauskysymykseen sen verran, että millä hakusanalla te "jenkkiversion" seuraajat haette ja löydätte nimenomaan aidon amerikkalaisen Ultimate Fighterin? Luulisi, että esim. torrentti, "Ultimate Fighter - S10E11", ilmeisesti Australian televisiossa näytetystä ohjelmasta kelpaa internetin käyttäjälle siinä missä amerikkalainenkin kaimansa. Vaikka aussijulkaisun ajankohta oli varmasti monelle epäselvä, on aivan turha tulla valittamaan spoilauksista spoiler-ketjussa.

Big Baby vaikuttaa todella lupaavalta juuri tuon äärimmäisen kovan fysiikkansa, kovan G&P ja mattotaitojen takia.

Toisaalta sitten hieman epäilyttää kaverin ikä (36) ja se kuinka kauan pystyy ottelemaan aktiivisesti, ura NFLssä on varmasti suhteellisen kuluttava keholle.

Niin, kyllä mä vähän petyin ku jossain hevonperseessä oli näytetty jakso ja täällä oli spoilereita siitä. Kuvittelin että ois ollu keskustelua edellisestä jaksosta.

Uskoisin että täällä joku muukin pettyis jos mä paljastaisin ilman spoileritageja että miten tossa semifinaalissa käy. Huolimatta siitä että spoileritagit on tuolla otsikossa jo.

Brendan Schaub voittaa Marcus Jonesin, TKO ekassa
Roy Nelson voittaa McSweeneyn samoin.

Seuraavaan kauteen vois sit päättää että seurataanko täällä jenkkitahtiin vai saako spoilata jenkkijaksojakin jos ehtii saada tietoa muualta.

Huoh ettekö te nyt ymmärrä että jos se jakso on tullut esim piratebayhin tai muualle public trackerille, niin ei siinä lue minkä maan lähetyksistä se on ripattu... Kaikilla oli mahdollisuus hakea sama jakso, mutta silti porukka valittaa spoilereista spoiler threadissa :D

Huoh ettekö te nyt ymmärrä että jos se jakso on tullut esim piratebayhin tai muualle public trackerille, niin ei siinä lue minkä maan lähetyksistä se on ripattu... Kaikilla oli mahdollisuus hakea sama jakso, mutta silti porukka valittaa spoilereista spoiler threadissa :D

Jotku meistä tietää minä päivänä noi tulee ulos siellä alkuperämaassa. Sen lähetyksen ja oman katsomisen välillä ollaan lukemattta spoilerithreadia. Ei kai kukaan oo niin tyhmä että pollaa noita joka päivä että josko tänään ois tullu. Eli ei kaikilla ollu mahdollisuutta hakea sitä, aika monelle toi tuli ns. puun takaa.

en oo vielä kattonu jaksoa loppuun, pysäytin punnituksen jälkeen ja nyt on pakko sanoa et toivon niin kovasti et lihapää hakkaa Jamesin, jotenkin se jätkä ärsyttää niin paljon. Palataan asiaan parinkymmenen minuutin päästä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uskoisin että täällä joku muukin pettyis jos mä paljastaisin ilman spoileritageja että miten tossa semifinaalissa käy. Huolimatta siitä että spoileritagit on tuolla otsikossa jo.

Ihan OK muuten, mutta sitä jaksoa ei ole vielä missään maailman kolkassa nähty.

Vielä kerran täytyy ihailla vapaaottelua ja sitä miten ottelijat osaavat jättää kaiken kehään. Hieno ele kun ne sopivat niiden riidan matsin jälkeen. Hyvä kun britti pääsi jatkoon.

Ihan mielenkiintoinen jakso muutenkin. Löytyy ainakin piraattilahden nettisivuilta.

Jotku meistä tietää minä päivänä noi tulee ulos siellä alkuperämaassa. Sen lähetyksen ja oman katsomisen välillä ollaan lukemattta spoilerithreadia. Ei kai kukaan oo niin tyhmä että pollaa noita joka päivä että josko tänään ois tullu. Eli ei kaikilla ollu mahdollisuutta hakea sitä, aika monelle toi tuli ns. puun takaa.

Yeshhin ekassa viestissä ei ollut spoilereita, vaan ainoastaan tieto, että trackeriltä löytyy uusi jakso. Itse ainakin siinä vaiheessa lopetin välittömästi ketjun lukemisen ja menin imemään jakson. Luulisi, että tuossa vaiheessa pitäisi jo tajuta, että kohta saattaa spoilereita tippua. Ehkä kuitenkin jatkossa voitaisiin mennä Jenkkitahtiin ja ylimääräiset spoilerit sitten tageihin.

Olihan nannaa kerrakseen. Inhokki (McSweeney) putosi ja suosikki (Schaub) finaaliin. Minä en ainakaan tältä pohjalta ennusta Jonesille mitään pitkää uraa UFC:ssä, vaikka kuinka kiva ja voimakas tyyppi onkin kyseessä. Finaalissa Meathead lyö The Darknessilta valot pois. eh-eh.

Finaalissa siis kohtaa vaikeuksien kautta voittoon kulkenut ulta-atleettinen nuorikolli ja kaiken rutiinilla vienyt kokenut Big Country. Todelliset draaman ainekset kerta kaikkiaan. Jännä nähdä miten Nelson pystyy Schaubin peittoamaan, koska Brendan on näyttänyt, että ei kasan pohjalla toimettomaksi jää ja pystyssäkin homma rullaa mukavasti. Expect nothing but fireworks!

McSweeney vaikuttaa kyllä käsittämättömän paskalta jätkältä, harmi että Mazza lopetti ton matsin noin aikaisin. Olisin katsonut tota selkäseunaa mieluusti vielä hetken kauemmin.

Mistä työ ootte tuon uusimman jo löytäny? Ainakaan Piratebaylla ei näytä olevan. Tuliko tuo jakso nyt jenkeissä vai ausseissa vai mitä vittua?

Tääl on aika paljon kehuttu tota nelsonin mattoa, mikä tuntuu olevan toi yks ja sama krusifiksi mitä se vetää. Mutta mikäli on yhtään kuuntelemista mitä noi puhuu ni eiks Brendanilla oo huono matto? mitenköhän käy ku tulee Nelsoni joka on taas hyvä matossa?
Tosta Jonesin vikasta matsista ei voi sanoa muuta ku että siinä just näky kokemattomuus mistä on puhuttu, ei osannu suojata kunnolla ja jotenkin mountti tuntu lähtevän aika helposti pois. Jones sano vielä tossa lopussa että tuskin ottelee enää koskaan. Onhan se vanhakin jo.
Eli mun ennusteet että Nelson voittaa tolla paskalla krusifiksilla Brendanin.

Aika hauska tää "paska krusifiksi"-kommentti. Ja onhan Nelson kova matossa ja osaa varmasti muutakin kuin krusifiksin, etkö sä oo nähnyt sitä Mir-pätkää? Brendan taas todisti ainakin hyvää suojautumista lukoilta ja GnP:lta tässä matsissa, joten ei Nelson saa helpolla edes tuota "paskaa krusifiksiaan". Veikkaan että Brendan hoitaa tän matsin pystystä käsin.

Pääasia tosin et toi mulkku McSweeney sai turpaansa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom