Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei todellakaan ole kimbo liian pieni HW:n,ukko on kuitenkin todella kireässä kunnossa,ainakin noihin muihin verrattuna.Jos ois samoissa rasvoissa kun esim.viiime jakson ottelijat niin painoa ois helposti sellaiset 250lbs...
Anyways,kimbo takaisin taloon,keinolla millä hyvänsä...mä ainakin katselen sitä paljon mieluummin kuin jotain läski-Nelsonia tms...
Joo olen kyllä samaa mieltä mutta henk.kohtasesti näkisin Kimbon mieluummin piristämässä HW.divisioonaa..kyllähän se sinne mahtuisi jos oikein vedättäisi painoa alas,kuten 90% kaikista UFC:n HW:stä,mutta 205:ssä on taso paljon kovempi tällä hetkellä joten ei taida olla järkeä noilla taidoilla ainakaan...Forrest Griffin painaa myös 230lbs, eikä sekään ole läski. Joten kyllä se Kimbo kans mahtuu samaan painoluokkaan, vaikka vähä lihasta tiputtamalla.
Ja ne läskit jotka painaa 250lbs, vois myös tiputtaa 205 jos ne haluais. Mut ne tykkää vaan syödä.
Kimbo menis hienosti 205paunasiin. Hyvin monen tuon kevyen raskaan kavereista tiputtelee 230 kierteestä punnituksiin.
Joo olen kyllä samaa mieltä mutta henk.kohtasesti näkisin Kimbon mieluummin piristämässä HW.divisioonaa..
Vittu saatana perkele...saatana läski-Roy nyhjäs voiton. Tuli mieleen omat junioriajan judotreenit, kun koutsi oli 160 senttinen ja 120 kiloinen punkero, joka mattotreenissä pyörähti mahoineen päälle, niin ei siinä kauaa pystynyt alla olemaan ennen kuin henki loppui. Perhana...Kimbo takas iso-Marcuksen tilalle...You know what I'm saying.
Jeps ne naputtelut ei tunnu yhtään missään. 5min ottalohkoon takomista. Pää tykkää ja yhtään ei tee kipeää. Voi mennä itse kokeilemaan. Naputelkaa vaikka sitä ottikkoa paikallisen punttisalin seinään muutama minuutti putkeen rauhallisesti. höpöä tekkee!
Tässä lajissa ajatellaan myös ottelijoiden turvallisuutta vaikka junttien rahastus se tärkein pointti onkin.
"Hei katsoin juuri vapaaottelua televisiosta. Siinä toinen ottelijoista makasi liikkumatta 5min ja toinen hakkasi sitä päähän kokoajan".
Kimbon mainosarvo tippui joka lyönnillä niin pitihän se keskeyttää ajoissa. Helppo markkinoida maailman kovinta street faitteria kun se just otti joltain "vitun läskiltä" turpaan 5min pystymättä edes suojaamaan.
Siinä oli kyllä hyvin kiteytettynä sisältö. Aina riittää niitä vitun arvostelijoita kenen mielestä ottelun olisi pitäny mennä toisin. Nekin "taputukset" mitä Kimbo otti Nelsonilta päälakeen niin varmaan tiputtaisi suurimman osan tämänkin sivun pätijöistä.
Ainiin mutta kun sillä oli se vitun maha. Miettikää nyt urpot ennen ku mitään spekuloitte.
Mikä siinä on, että ei voi keskustella asiallisesti soittamatta suutaan, vaikka toiset ovatkin joistain asioista erimieltä? Oliko tämä ottelu sinulle niin henkilökohtainen asia?
"Vitun kusipäät vittu ootte väärässä olkaa hiljaa. Olisitte ite saaneet turpiinne."
Voi kai niitä eriäviä mielipitetään toisinkin ilmaista?