TTK - tanssiiko pakkislainen ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aapeli
  • Aloitettu Aloitettu
Häitä ennen piti opetella perinteiset tangot valssit ja humpat, sen jälkeen en ole tanssinut kertaakaan. Tanssiminen vain sucks.

Discojytää en myöskään tanssi. Paitsi tuhannen päissäni. Ja silloin se on todellista dance like a white guy -meininkiä.

TTK:ta tulee kateltua niiden tanssijamimmien takia :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bandiitti sanoi:
Tanssiessa tulee kai muistaa, että ihan sama miltä näyttää, kunhan tuntuu hyvältä:rock:
Samaa mieltä! Silloin kun viihteellä ollaan, mä tanssin kuin heikkopäinen. On se vaan niin hauskaa! Tuosta osaamisesta en tosiaan sitten tiedä, ihan sama... Joraamaan on vain päästävä!

Kyse siis tuollaisesta baaritanssimisesta edellisessä. Mitään perinteisiä tansseja en todellakaan osaa, viimeksi joskus kouluaikoina kokeillut. Vanhojen tansseihin en edes osallistunut koska oli tärkeämpääkin tekemistä:lol2: (Mun tapauksessa kyseessä oli siis koulukirjojen pänttäys, olin lukiossa hillitön hikari!)

Taitaa meikäläinen poiketa joukosta, taas... :nolo: Olen harrastanut pienen ikäni tanssia. aloitin tansin harrastuksen kansantansseilla ja ammattikoulussa siirryin paritanssi juttuihin. Tähän paritanssi juttuun vaikutti kyllä eräs tyttö aika merkittävästi. Meikäläinen tais pyrkiä enemmän siihen waakamamboon, joka jäi kyllälin sitten saavuttamatta:nolo: , mutta tulihan kokeiltua.

Tanssin tunteella. :D Parasta tanssiminen on silloin kun sitä voi tehdä periaatteella, että tanssii kuin kukaan ei katsoisi. Silloin on hyvä, muuten sellainen sievistely baarissa on ihan tyhmää enkä siksi juurikaan siellä tanssi, voi nimittäin "tanssimiseni" olla aika rujoa katsottavaa(kin). :rolleyes:

Sujuu paritanssit (sekä lavatanssit että muut), vientikin onnistuu valitettavan hyvin - pitäisi olla todella määrätietoinen mies tanssittamassa, jotta en yrittäisi viedä. Silti TTK ei herätä suurta innostusta, kumma kyllä. Kovimmat kundit vetää fiiliksellä, myös tanssimisen. :rock:

aapeli sanoi:
Miten tanssii pakkislainen?

Ei mitenkään, harrastuksen viehätys ei ole auennut.
Kuulemma erittäin hyvä tanssija vie naiselta jalat alta,
ja fjöösaa irtois paremmin, mutta edes se ei saa innostumaan tanssimisesta.

aapeli sanoi:
sujuuko tango?
Ei.

aapeli sanoi:
minkälaisia fiiliksiä herättää paritanssi?, onnistuuko vienti?.
Jaa mikä? Ei onnistu vienti.

aapeli sanoi:
Mitä ajatuksia Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelma herättää?.
Halun ampua itseään kasvoihin. En saata ymmärtää, että mediahuoruuden nimissä tehdään ihan mitä vain.
Jos Jallu järjestäisi nyt runkkauksen SM-kisat, niihin osallistuisi pilvin pimein poliitikkoja ja urheilijoita.

aapeli sanoi:
Vai onko tilanne se että Kovat kundit ei todellakaan tanssi!?
Olen aika harvinaisen kaukana kovasta kundista, mutta koko tanssimisen mielekkyys on tosiaan minulle suuri mysteeri.

aapeli sanoi:
Soittaako Yölintu mieleistä musaa?.

Yölintua ja sanaa musiikki ei mielestäni oikein voi käyttää samassa lauseessa.
Lainaisin ystäväni sanoja, joilla hän Yölintua kuvaili: Voi vittu mitä reijoja.

SerialLoser sanoi:
Jos Jallu järjestäisi nyt runkkauksen SM-kisat, niihin osallistuisi pilvin pimein poliitikkoja ja urheilijoita.

:hyper: Huutonaurut!

Itse aiheeseen, humalassa huonosti, muuten en tanssi. Joku joskus kommentoinut että mä näytän tanssiessa siltä kuin mulla olis paskat housussa ja yrittäisin ujuttaa kokkareita lahkeesta ulos. Oletin että kyseessä ei ollut kehu.

Armadillo sanoi:
:hyper: Huutonaurut!

Kuin myös... Mutta SL:n kommentissa vois olla perääkin, heti tulee mieleen muutama turha julkkis, jotka luultavasti laittais osallistumiskaavaketta vetämään heti, kun SubTV ilmoittaa, että uusi reality käynnistyy yhteistyössä Jallun kanssa.

aapeli sanoi:
Soittaako Yölintu mieleistä musaa?.
Kyllä. Sopii ehkä paremmin tunnustuksia -threadiin mutta minulla on useita Yölintujen cd:itä ja kuuntelen niitä usein. Paras kappale on Sitä saa mitä tilaa ja Se jokin sinulla on.

aapeli sanoi:
Miten tanssii pakkislainen?, sujuuko tango? minkälaisia fiiliksiä herättää paritanssi?, onnistuuko vienti?. Mitä ajatuksia Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelma herättää?. Vai onko tilanne se että Kovat kundit ei todellakaan tanssi!?. Soittaako Yölintu mieleistä musaa?
Tanssin, perusjuttuja sujuvasti, hienompia kuvioita ei, vielä. Sujuu tango. Paritanssi on todella kivaa ja vienti onnistuu. TTK:ta en ole katsonut yhtään, enkä katso. Paskaa se on kumminkin, taas yksi tosiTV:n muoto vain. Yölinnun musa on hyvää lavatanssimusaa, mutta en hirveen mielelläni kuuntelumusana sitä pidä.

Osaan lavatanssien (tango, valssi, humppa, jenkka ja foxi) perusteet ja lisää tekisi mieli oppia, varsinkin lattareita ja tangoa. Todellinen haaste olisi joskus opetella polkka. Joskus kokeilin peruskurssilla ja kiesus, että on vaikiaa, lähinnä nopeuden takia.

Tanssimininen sopii erityisesti tosimiehelle, koska tanssilavoilla naiset ovat baareja laadukkaampia ja selväpäisempiä. Vientiä noin 20-50-v tanssitaitoiselle miehelle todellakin piisaa. Yleensä pitää varautua naisten tuntiin reilusti etukäteen, juoda vettä, käydä pissillä yms., koska paussia ei vaan voi sen aikana pitää. Naiset yleensä koppaavat suoraan edellisen jälkeen ns. pelille lennosta ja sit mennään taas. Tämä siis on todellisuutta tämmöiselle ihan keskiverron näköiselle ei komistukselle, joka osaa vain perusteet paritansseista, en tod. ole mikään parkettien partaveitsi, kuten Dragon. :D

Känni- tai muita ns. jorailuja en harrasta, kuin ehkä kerran viidessä vuodessa, eli lähes ei ikinä. Ihan sama, vaikka olisi kuinka mun mieleistä menevää rokkia, niin ei nappaa.

Niin muuten, pakko huomauttaa, että jos parisuhteessa on ongelmia, niitä EI PIDÄ mennä setvimään lavatanssien keinoin.

Tänä kesänä lupasi tuttu tanssinopettaja viedä mut lavatansseihin. Sen reissun jälkeen, hope so, mie vien ja sie nainen vikiset...

Perinteiset valssit, humpat, jenkat ja foxit onnistuu :) Ja tykkään ihan hirveesti tanssia noita perinteisiäki, jos partneri osaa ite tanssia ja viedä tiukalla, mutta lempeällä otteella. Tunteella ennen kaikkea, niinhän se menee parhaiten!

Oon kaveripiirissä tunnetusti kovin tanssija, eli jos jostain kuuluu kunnon dancea/trancea niin tätä tyttöä viiään. :D Erilaisten tanssikuvioiden opettelu tollaseen vapaampaan "baaritanssi"-tyyliin on kans hauskaa, erityisesti kavereiden kanssa..

TTK:ta en oo ennättäny ku yhen jakson kattoa, vaikutti aika tylsältä.

*jammajamma*

aapeli sanoi:
Miten tanssii pakkislainen?, sujuuko tango? minkälaisia fiiliksiä herättää paritanssi?, onnistuuko vienti?.
Foxi, valssi, fusku, boogie woogie, lindy hop ja balboa sujuvat, osa jopa kohtuullisesti. Paritanssi on oikein hauskaa, yksin tanssimisessa en oikein näe mitään kiinnostavaa. Koska olen mies, viennin on tietysti pakko sujua: mies vie, nainen seuraa.

Vai onko tilanne se että Kovat kundit ei todellakaan tanssi!?.
Se on ihan Kovien kundien oma päätös. Mitä harvempi Kova kundi tanssii, sen enemmän minulla on vientiä :)

Jos TTK herättää jollakin kiinnostusta/epäluuloa tanssia kohtaan, niin kannattaa muistaa, että on muitakin paritansseja kuin TTK:ssa tanssittavat vakio- ja lattaritanssit, kuten lavatanssit (foxi, jenkka, humppa, jne.) ja swingtanssit (boogie woogie, lindy hop, fusku, jne.).

aapeli sanoi:
Miten tanssii pakkislainen?, sujuuko tango?

Tykkään käydä bailatinossa eli lattarit on vieneet sydämen kokonaan: reggaeton, salsa, samba, rumba, merengue... Tangoa en ole päässyt kokeilemaan, mutta olis varmaan hauskaa opetella sitäkin.

aapeli sanoi:
minkälaisia fiiliksiä herättää paritanssi?, onnistuuko vienti?.

Aika vähänlaisesti olen päässyt tanssimaan paritansseja eli en juuri ollenkaan. Olen siinä uskossa että menen varmaankin sujuvasti mukana jos mies osaa viedä :D . Parisalsaan olen kultaani taivutellut "hienovaraisesti" jo pari vuotta, mutta ei se ole vielä oikein lämmennyt ajatukselle.

aapeli sanoi:
Mitä ajatuksia Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelma herättää?. Vai onko tilanne se että Kovat kundit ei todellakaan tanssi!?.

Tykkään kovasti TTK:sta, hymyssä suin katselen (kirjaimellisesti!) ja jääkaapillakin tulee käytyä yy-kaa-tsa-tsa-tsa-tyylillä :hyper: .

Kovista kundeista en tiedä mutta kuumat kundit tanssii ;) :haart:

No woe tokkiiso, onnistuu kuule vaikka mitkä tanssit.

Poxirottia, humppaa, sambaa, valssia, rokkia, letkajenkkaa (HYI TEITÄ, housut jalassa tietenkin, en mä mikään ruottalainen oo).

Alicia sanoi:
Aika vähänlaisesti olen päässyt tanssimaan paritansseja eli en juuri ollenkaan. Olen siinä uskossa että menen varmaankin sujuvasti mukana jos mies osaa viedä :D . Parisalsaan olen kultaani taivutellut "hienovaraisesti" jo pari vuotta, mutta ei se ole vielä oikein lämmennyt ajatukselle.

Hehee, käytiin exän kanssa parisalsassa sillon kun seurusteltiin, suosittelen! Hubaa oli, tosin vaatii hieman rytmitajua, jota kummallakin kyllä oli. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom