TTK - tanssiiko pakkislainen ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aapeli
  • Aloitettu Aloitettu
Miten tanssii pakkislainen?, sujuuko tango? minkälaisia fiiliksiä herättää paritanssi?, onnistuuko vienti?. Mitä ajatuksia Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelma herättää?. Vai onko tilanne se että Kovat kundit ei todellakaan tanssi!?. Soittaako Yölintu mieleistä musaa?.

Nimimerkki maastavedosta lavatansseihin - Aapeli.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
aapeli sanoi:
Miten tanssii pakkislainen?

Ei

sujuuko tango?

Ei

Minkälaisia fiiliksiä herättää paritanssi?

En ole ikinä innostunut tanssista. Ei oikein vain iske.

onnistuuko vienti?.

Tuskin

Mitä ajatuksia Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelma herättää?.

Ei mitään

Vai onko tilanne se että Kovat kundit ei todellakaan tanssi!?.

Kyllä on:) No ei tosi. Ei tanssitaidosta olisi haittaakaan, mutta kun ei oikein iske niin ei iske

Soittaako Yölintu mieleistä musaa?.

Ei todellakaan.

En tiedä onko äijän kovuudella paljonkaan tekemistä meikäläisen kanssa, mutta tanssi ei kyllä oikeen taitu. Wanhojen tanssit skippasin aikanaan lukiossa ja soittelin vaa levyjä muille. Muutenkaan tanssiminen ei iske alkuunkaan, ei edes kännisenä yöelämässä. Periaatteessa tanssijoita pitäisi arvostaa, joutuvat kuitenkin reenailemaan aika kovaa ja uhraavat tosi paljon aikaa lajiinsa, mutta jotenkin ko. laji tökkii.

Julkkisten tanssikikkailut vaikuttaa telsun kautta pikkusen imeliltä ja joutavilta. Jotenkin esimerkikisi Nikula ei oikein taitu Jorma Uotisen ja NaminamiMarkon seuraan.

raipat sanoi:

Yeiaaaah!!!
062802drink_prv.gif

Alkuperäiseen kysymykseen vastaus:
Osaan tanssia, koska vanhemmilleni oli tärkeää että opin tanssimaan hyvin. Osaan viedä ja lähes kaikki tanssityylit menee. En tanssi kuin harvoin. En tykkää tanssimusasta. En tykkää ttksta ja olen muutenkin täynnä ton tyylisiä ohjelmia. Tuntuu siltä että suomalaisille miehille eniten vaikeuksia tanssissa tuottaa huono rytmitaju.

On tanssiminen ainakin joskus aikoinaan sujunut ihan kohtalaisesti. Vanhojen tansseissa viimeksi tullut tanssittua klassisia tansseja, baarissa sitten näitä muita vemputuksia. Nykyään ei valitettavasti osaa tanssia kun humalassa ja dokailu ei sitten muuten vaan enää innosta.
Tuskin kenenkään maine kärsii siitä, että tanssii/jättää tanssimatta. Eri homma jos ei rytmitajua ole pätkääkään.

edit: Ai niin, tuo TTK on aika paska ohjelma, ei jaksa innostaa.

Tykkään tuosta ohjelmasta kyllä, yhden kerran vasta olen ehtinyt sen katsomaan mutta heti miellytti. Itse en osaa mitään muuta kuin valssia näistä perinteisistä tyyleistä ja sitäkin aika huonosti, koska olen vain muutaman kerran elämässäni testannut. Megamasakin jopa tanssii mua paremmin eikä tallo varpaille, ainakaan sen perusteella mitä pari kertaa ollaan kotona kokeiltu Topi Sorsakosken tahdissa pelleillä :D Itse olen kyllä ihan hyvä tanssija noin muuten ja rytmitajuni on kohdallaan, mutta tanssimakuni kulkee enemmän tuolla dance/trance jne tyylissä.

Lukioaikanen kaveri harrastaa breakdancee. Ne oli hienoi ne breikkausvideot, mitä se joskus näytteli. Pitääki pistää se näyttämään omat taitonsa joskus :D

aapeli sanoi:
a)Miten tanssii pakkislainen?, b)sujuuko tango? c)minkälaisia fiiliksiä herättää paritanssi?, d)onnistuuko vienti?. e)Mitä ajatuksia Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelma herättää?. f)Vai onko tilanne se että Kovat kundit ei todellakaan tanssi!?. g)Soittaako Yölintu mieleistä musaa?.

a) Kohtalaisesti, kyllä jotkut tanssit sujuu aika hyvin.
b) Sujuu, tango on yksi lempi lavatansseista.
c) Ihan hauskaa aikansa, mutta aika nopeasti kaipaa jotain vähän vauhdikkaampaa tanssia.
d) Ajoittain.
e) "Kaikkea nekin keksii", vaikutti ihan viihdyttävältä ohjelmalta mitä olen pari kertaa katsonut.
f) Minulle yksi hile, mitä kovat kundit tekee.
g) Mmm, ei.

I heard if you can dance you can bump

aapeli sanoi:
Miten tanssii pakkislainen?, sujuuko tango?
Sujuu toki! Sujuu jopa baarissa jonkunlainen heilunta, ilman menovettäkin, mut avainsana on se että huvittaa.
Minkälaisia fiiliksiä herättää paritanssi?
Ihan mukavaahan se on.
Onnistuuko vienti?
Onnistuu! Ainakin valssi, tango, humppa ja fox.
Mitä ajatuksia Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelma herättää?
En ole katsonut yhtään jaksoa.

Jotenkuten osaan valssia, foxia, tangoa, hidasta valssia ja humppaa. Hidas valssi on noista ihan ykkönen. :haart:

Alkeita on tullut käytyä jenkasta, polkasta, salsasta, sambasta, rumbasta, boogiesta ja cha-chasta. :rock:

Vielä kun joskus uskaltaisi lähteä johonkin tanssimaan. :)

Tyttöystävän kanssa aloitettiin tanssiminen tänä vuonna. Oltiin puhuttu siitä jo varmaan vuosi ja sitten tuli postissa mainos aloittelijoiden kurssista ja lähdettiin mukaan :) . Onhan toi ollut aika menoa, ainakin meikäläiseltä. Jotenkin on ruvennut tuntumaan ,että vaikka mieli tekisi oppia tanssimaan, niin silti melkein joka kerta v*tuttaa jo viikkoa ennemmin tuleva oppitunti.
Ei taida kuitenkaan olla meikäläisen juttu. Mutta kyllä aion opetella ainakin nuo perustanssit sillee, että pystyn ne hyvin tanssimaan.

On tullut tanssikursseilla käytyä, mutta en niitä "taitoja" sitten
ole muualla tullut käytettyä.

Baareissa on aina mukava, jorata...

Tanssii tähtien kanssa ohjelmaan olen taas ihan koukussa!!!
Tekee kokoajan itekin jorata, mutta ei kämpässä tila riitä...

Tanssiminen on taivaallista!

Eri asia sitten että osaako :nolo:

Tanssiessa tulee kai muistaa, että ihan sama miltä näyttää, kunhan tuntuu hyvältä:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom