Tsemppiä Pukeille!

Marchi on vanha pukki myös jouluaattona. 4paikkaa kopaisin läpi. :)
Mukavasti meni... Tohon voisi kyllä melkein lisätä viidennen paikan... Kävin mummoa sairaalassa moikkaamassa, niin ne sitten patisti miut koko osaston huoneet käymään läpi ja sairaille vanhuksille jutustelemaan. :)
Hyvä mieli jäi kyllä. Oli ne aika iloisia kaikki, kun ihan puskista ilmesty ihka aito (aika nuori,laiha??) joulupukki sinne. =)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pari keikkaa tuli tehtyä. Olin ekaa kertaa pukkina tänä jouluna muuallakuin kotona. Ihan kivaa hommaahan se oli, ens vuonna uudestaan.

Lahja lapsille

Kymmenen perhettä tuli taas tehtyä iloiseksi tänä Jouluna.

Lapset on kyllä ihan uskomattomia, kun joulun odotetuin hetki on saapunut.
Mulle tämä oli taas henkinen piristysruiske yksinäiseen jouluun, saa olla edes kerran elämässään toivottu henkilö ja jota arvostetaan oikeesti.

Ilman joulupukkina oloa ois ollu todella vaikeeta ja yksinäistä aikaa nämä pyhäpäivät:( , mutta nyt on parempi mieli, kun muistelee jokaisen kodin iloisia ilmeitä ja sitä riemua, kun paketeista paljastuu pukilta toivottu lahja.:)

Tätä pukin hommaa itse ainakin teen sydämellä en rahasta.
(Koskaan en ole rahaa pyytänyt pukkina olosta. Mun mielestä pukki tulee perheeseen, kuin perheeseen, se ei saa olla rahasta kiinni. Sitäpaisi lasten lelut on nykyään niin kalliita, että ihmiset "ryöstetään" jo lelukaupassa, et joulufiilis menis, kun joulupukki veis viellä viimesetkin rahat jouluaattona):joulu8:

Joo, ihan hyvin meni. Ei mennyt oma aatto pieleen käyntien vuoksi ja pukkikin oli ihan selvinpäin. Ja sain hyvää palautetta. Tai olis se hullua, jos alkaisivat haukkumaan, kun joku tekee käytännössä hyväntekeväisyyttä. :D

VelttoV, vähän offtopiccia mutta näytät olevan ainakin avatarisi mukaan posliini?

Pukkien kannattaa tsempata sitten siihen ulkonäköön. Oli taas säälittävän näköistä katsella eilen, kun kynispukki ilman irtomahaa lastasi kamoja autoonsa huokean näköisessä pukkikuosissa ja -parrassa, mallia 'tarjoustalo'.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom