Tsemppiä Pukeille!

Kaikille joulupukin keikkaa tekeville paljon tsemppiä illan koitokseen. Hiki lentää ja suuta kuivaa, mutta mitään ei voi juoda, kun on parta tiellä ja vessaan ei pääse vaatteiden kanssa. Selkä huutaa kivusta kun istuu viimesessä paikassa lahjoja jakamassa.

Mutta mikään ei korvaa sitä hetkeä, kun lapset näkee koko joulun toivotumman henkilön. Mulla mahtavia muistoja aikaisemmilta vuosilta.

Mulla 9 keikkaa edessä ja lähtö 15.00!

Laitelkaahan parhaat pukkikokemukset tältä joululta kun ennätätte.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vihdoin kotona ja suihkun raikkkaana oman joulupöydän antimien kimppuun.

Unelmaperheitä kaikki ja suosikkilahjoja näytti olevan bioniclet pojilla ja tytöillä babyborn nuket.

Pukki kuittaa ja kiittää.

PS: Kuika muiden pukkian ilta sujui?

Mä tein muutaman vuoden keikkaa. Alku lähti ihan parista paikkaa ja sana kiersi, kun vissiin meni hyvin.

1. Oli hauskaa kun tuli toinen pukki vastaan ja se huusi jo kaukaa, että "morjens comrad!" :D

2. Yksi poika vähän jännitti ja pukin vihreät housut meni pesuun. Ei voinut kun ottaa huumorilla.

3. Yksi lapsi oli kuullut, että oikean pukin tuntee nenästä ja oli kauhean innoissan kun pukilla oli aito punainen nenä! :david:

ruisranne2000 sanoi:
PS: Kuika muiden pukkian ilta sujui?

Hyvinhän tuo kulki, kiitos vain.
Vähänhän ne pojat ja tytöt arastelivat, mutta tarpeeksi kun lahjoi niin saihan sieltä vielä laulunluikautuksen ja polvelle istumisenkin.

Omalta osalta hymyilyttää sekin, että vaikka teen tätä vain palveluksina tuttaville/sukulaisille, niin aina sieltä jää kolmesta viiteenkymmentä euroa "hyvänpukinlisää" taskuun. On se kumma kun rahaa saa pyytämättäkin.

Ja saihan siinä selänkin kipeäksi kun yhden rikkaan sukulaisperheen penskat pukitti, ei tainnut kymmenen "pukinsäkillistä" riittää...

Elämän neljä vaihetta: 1. Uskot joulupukkiin. 2. Et usko joulupukkiin. 3. Olet joulupukki. 4. Näytät joulupukilta.

Itsellä on kolmas vaihe menossa ja hyvin sujui kun tarvi vain yhdessä paikassa käydä tänä jouluna.

VelttoV sanoi:
ottaa huumorilla.

3. Yksi lapsi oli kuullut, että oikean pukin tuntee nenästä ja oli kauhean innoissan kun pukilla oli aito punainen nenä! :david:

paljonko oli viinaa takana:hyper:

^ Ei yhtään. On tuo naaman verenkierto niin kovaa. Mutta lapsi uskoi taas joulupukkiin jonkun vuoden.

Mutta näin sanottuna, ei ole mitään kivaa työtä. Alkoi vituttaa pidemmän päälle. Omat joulut vituiksi aina muiden vuoksi. Ei muutama huntti ole sen arvoista. Tai no, mitä vittua mä oisin muutenkaan tehny? :2: kuitenkin lasten ilmeistä. :1: Rahasta ja :4: Siitä, että tuli tehtyä hyvä työ.

Joo tuohon pukin hommaan jää tosiaan koukkuun. Aina aaton jälkeen kun viimeisestä paikasta lähtee, tuntuu siltä, että nyt nämä hommat riittää, et ens jouluna vietän normaalin joulun kotona. No joulupäivänä, kun herää ja miettii edellisen illan tapahtumia ja lasten iloa, jonka pukin käynti tuotti, on radalle päästävä seuraavanakin vuonna.

Mä en arvosta joulua niin paljon, joten mielelläni kerään helpot rahat taskuun.

Joulu tosiaan tulee taas

Joo tuohon pukin hommaan jää tosiaan koukkuun. Aina aaton jälkeen kun viimeisestä paikasta lähtee, tuntuu siltä, että nyt nämä hommat riittää, et ens jouluna vietän normaalin joulun kotona. No joulupäivänä, kun herää ja miettii edellisen illan tapahtumia ja lasten iloa, jonka pukin käynti tuotti, on radalle päästävä seuraavanakin vuonna.

Kyllä taas tänäkin vuonna valkoparta lähtee liikkeelle. On se kumma, kuinka tähän hommaan tosiaan jää koukkuun...........

Tsemiä vain voin toivotella pukeille täällä. Itse lopetin hommat. Ehtihän sitä jo sentään 6 vuotta pukkina toimia...

Kokemusta löytyy, ihan nastaa puuhaa, jos paikkoja ei ole paljon ja jos paikan aikuiset tajuaa, ettei sisällä viihdy varttia kauempaa ne vehkeet päällä, tsemppiä vaan kaikille pukeille.

Tänä jouluna ei taida olla (joulu)pukkeilua ohjelmassa.

Noooooouuuuuu!

Menin antamaan pikkusormen... ja nyt se vie koko käden. Menin siis lupautumaan pukiksi yhteen paikkaan. Ja nyt puhelin käy kuumana.

Pumpuliparta maistuu oudolle.
Minäkö hyvä lasten kanssa. :lol2:

No mulla on reki ja neljätoista treenattua poroa. Rasvaprossani on 49% ja valkoinen partani alkaa haitata virtsaamista..

Mä en muista koska meillä olisi pukki käynyt. Sen takia en varmaan penskanakaan uskonut ko. jannuun :( :) Mutta tehkäähän pienet lapset varsinkin ilosiksi ;) mukavaa, että jotkut viittii tehdä tuollasta.

Jos olisin sinkku, heittäisin ehdottomasti muutaman keikan ihan vaan kokeakseni Joulun huuman lasten silmin. Nykyisellään Jouluaattoon ei vaan puolenpäivän ja puolenyön väliin mahdu yhtään vapaata tuntia, kaikki menee vieraillessa.

No vielä mä jokupäivä...ja tsemppiä kaikille pukeille, muistakaa että teillä on iso vastuu Joulun onnistumisesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom