True Detective (HBO 2014 - )

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On kyllä ollut pieni pettymys tähän mennessä mutta näinhän siinä helposti käy kun vertaa edellis kauteen joka oli mun mielestä kaikkien aikojen paras sarja/kausi. Kakkos jakson alku missä Vince kertoo tätä tarinaansa typerä ilme naamallansa oli kyllä jotenki niin kliseinen että meni melkeen koko jakso pilalle vaikka se loppua kohden parani.

Onhan toi kakkoskausi ollut hyvä, mutta ongelma oli siinä, että ykköskausi oli liian hyvä. Porukka odottaa, että siitä jotenkin vedetään paremmaksi ja kaikki pettyy.

Itselle maistunut tämä kausi. Varsinkin eka jakso loppui jotenkin hienosti, ja nyt alkaa pikkuhiljaa ymmärtämään mistä tässä on kyse. Mun mielestä vähän turha vertailla siihen ekaan, tää on nyt kuitenkin ihan uus tarina uusilla ihmisillä ja tarina vielä kehittyy. Sieltä on saletisti tulossa vielä hyvää tavaraa.

Omat epäilykset Farrellistakin osoittautui vääriksi, pelkäsin nimittäin että se esittää jotain vanhaa rooliaan, johon se on aikaisemmin joissain leffoissa syyllistynyt. Velcoro on jotenkin ihan vituillaan koko äijä.

Velcoro on jotenkin ihan vituillaan koko äijä.
Colin kyllä vetää erittäin hyvin ton just miten kuvailit, "vituillaan". Sen naamasta turhautuessa välittyy se niin vahvasti. :D
Ihan huikee.

Katsottiin tätä miehen kanssa molemmat jaksot putkeen joten eka jakso tuli mulle uusintana. Ymmärsin tokalle kertaa paremmin, mitä tapahtui. Mutta ei mulla kyllä sukat jalassa pyöri. Jotenkin nämä raha-hämäräbisnes-korruptiojutut vain eivät yhtään iske, tavallisesti jätän aihepiiriä käsittelevät sarjat ja leffat väliin koska ei vain kiinnosta. Aiheeseen liittyvä dialogi on nopeatempoista ja sisältää paljon slangi-ilmaisuja, jotka menevät multa välillä ohi vaikken todellakaan pidä itseäni huonona englannin kielen taitajana. Tapahtumia seuratessa ei ole oikein yhtään varaa kiinnittää huomiota mihinkään muuhun, tai missaa jotain, kuten joku sanoi.

Ei sillä Paulilla mitään PTSD:tä ole, vaan se on vain gay as the day is long! Arvasin!

Gaydar piippas niin lujaa siinä armeijakaverien tapaamisessa että väkisinkin tuli mieleen, että pakko olla katsojien vedätystä ja kuitenkin ovat tappaneet siellä porukkaa tms ja siitä oli puhe, eikä homoilusta. Mutta jää nähtäväksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Helvetin hyvältä vaikuttaa kakkoskausi, vaikka ykköskausi oli niin kova, että vaikea pistää paremmaksi. Naispääosa on mukavaa katsottavaa eikä noi muutkaan huonosti vedä.

On kylla ollut aika laimea tahan mennessa. Saa jaada hyllylle siihen asti etta koko kausi on ulkona ja sitten katsella lapi

On kyllä ollut tosi köykänen juoni toistaiseksi. Ei missään nimessä mitään mullistavaa. Tunnelma on saatu hyväksi ja Colin vetää roolia erinomaisesti, mutta itse juoni on vaan iso pettymys. Toivottavasti tuo vielä kehittyy tästä.

Myöhäisherännäisenä tämän sarjan (kuin myös Pakkotoiston) suhteen, täytyy sanoa, että HUH. 1.kauden 5.jakso takana ja tunnelma rupee tiivistymään.. Aivan loistava sarja kokonaisuudessaan tähän asti ja erityisesti McConaugheyn arvostus nousi uudelle tasolle.

Ilman Farrellin roolia tää 2. kausi ei olisi tähän mennessä mikään erikoinen.
Toivottavasti meno paranee loppua kohden. 1seasoni oli kyllä huikea.

Mulle on lähtenyt toimimaan. Jotenkin tunnelma istuu täydellisesti suomalaiseen kesäyöhön.

Vähän jos vähemmän vedettäis överiksi jatkossa ja juoni ottais jonkun omalaatuisen suunnan niin avot.

Joo toimii toimii. Kaikki pääcopsit vetää hiton hyvää roolia ja samaistun kyllä tuohon moraaliseen rappeumaan, viskin juontiin ja tupakan katkuisiin baareihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom