True Crime. Streets of L.A.

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
itsekkin olen muutaman kerran musa tv:n puolella nähnyt ton mainoksen kieltämättä vaikuttaa mielenkiintoiselta peliltä..:)

Muistelisin, että tosta oli Tilt.tv:ssä arvostelu jokunen viikko sitten ja ei saanut kummosia pisteitä.
Kans nähny mainoksen siitä ja se on kieltämättä todella siistin näkönen. Itteäkin kiinnostas jonkun henk. koht mielipide siitä.

Kuulemma matkii aika lailla gta:ta ja on huonompi peli kuin gta3 tai vice city.
Itse en ole pelannut, mutta mainos on ihan motherfuckin' siisti!

Originally posted by Aku-A
Kuulemma matkii aika lailla gta:ta ja on huonompi peli kuin gta3 tai vice city.
Itse en ole pelannut, mutta mainos on ihan motherfuckin' siisti!

Katsoppa IGN:n arvostelu

GTA: Double Pack vasta ensi vuonna?

CVG on saanut useilta jälleenmyyjiltä tietoa Rockstarin odotetun Grand Theft Auto: Double Packin julkaisuajankohtasta täällä Euroopassa. Pelin on uskottu ilmestyvän sekä Xboxille että PlayStation 2:lle ennen joulua, vaikka Rockstar ei olekaan toistaiseksi vahvistanut Xbox-version julkaisuajankohtaa.

CVG:n saamien tietojen mukaan GTA: Double Pack ilmestyisi Xboxille kuitenkin vasta ensi vuoden alussa. Syynä tähän lienee Sonyn ostama yksinoikeus, joka päättyy vuodenvaihteessa. Yksinoikeus ei koske Pohjois-Amerikkaa, jossa Double Pack on ollut myynnissä sekä Microsoftin että Sonyn konsoleille jo jonkin aikaa. Rockstar ei suostunut vahvistamaan jälleenmyyjien antamia tietoja CVG:lle.

GTA: Double Pack sisältää GTA 3:n ja GTA: Vice Cityn yhden pelin hintaisessa paketissa. Tuplapaketti on Sonyn yksinoikeuksien takia vasta ensimmäinen GTA-peli Xboxille, mutta onneksi se sisältää muutamia uudistuksia PS2-versioihin nähden. Paremman grafiikan ohella pelissä on uusitut kontrollit, Dolby Digital -äänet ja mahdollisuus käyttää Xboxin kiintolevylle ladattua musiikkia.

Xboxfin jää mielenkiinnolla odottamaan Rockstarin virallista ilmoitusta Xbox-version julkaisusta Euroopassa.

lähde:Konsolifin

Nyt True Crimen lauantaista asti omistanut ja n.15 tuntia pelanneena
en voi kuin hymyillä. Peli on aivan loistava.

Kun GTA sarjassa tehdään rikoksia ja pakoillaan poliisia, niin True Crimessä ollaankin
poliisi ja jahdataan konnia, joten pelejä ei voi idean takia oikein vertailla.
Saman tyylisiä ja näköisiä pelit ovat, mutta perusidea on ihan eri.

Nyt GTA - Vice Cityä ja True Crimeä kumpaakin XBoxilla pelanneena voi pelien
grafiikkaa jo vertailla. Jotkut ovat haukkuneet TC:n grafiikkaa ja joku taisi verrata sitä jopa Playstationin grafikkaan mikä ei kyllä pidä paikkaansa. Vice City on todella hyvän näköinen, mutta ei TC häviä kauhesti VC:lle. TC:ssä kun ottaa huomioon kaupungin koon ja latausaikojen puuttumisen kaupungissa liikkuessa niin ei grafiikka tunnu yhtään huonolta.
Autot hajoavat todella yksityiskohtaisesti: renkaat voi ampua puhki, kaikki lasit on ammuttavissa, autoihin jää luotien jäljet jne.

Pelissä hyvänä puolena on satunnaisrikokset eli poliisiradiosta ilmoittavat aina rikoksen laadun ja sitten paikka näkyy kartalla. Satunnaisrikoksia ei ole pakko suorittaa, mutta niistä tienaa pisteitä/kilpiä joilla sitten maksetaan ajo-, taistelu- ja ampumiskoulutuksia ja ne pidentävät pelin ikää ja muutenkin lisäävät aitoiuden tuntua.

En nyt liikaa paljasta pelistä, mutta kannattaa ehdottomasti hankkia kyseinen peli
jos haluaa hyvää toimintaa.

Jos jotakin kiinnostaa niin voin kyllä kertoa pelistä lisääkin.

Originally posted by Jonny
Katsoppa IGN:n arvostelu

GTA: Double Pack vasta ensi vuonna?

itse näin eilen tuon double packin citymarketissa..
joo mut nyt onkin vaikea päätös kumman ostaa need for speed underground vai tän tc:n..vai ostaako kummatki..;)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Originally posted by mik99
joo mut nyt onkin vaikea päätös kumman ostaa need for speed underground vai tän tc:n..vai ostaako kummatki..;)

Viime lauantai meni hakatessa need for speediä ja ihan jogurtti suupielessä valuen. Pakko-ostos MOLEMMAT!!! :thumbs:

Originally posted by ironchef
Viime lauantai meni hakatessa need for speediä ja ihan jogurtti suupielessä valuen. Pakko-ostos MOLEMMAT!!! :thumbs:

joo mua vaan huolettaa tos tc:s ku luin nuita arvosteluja se et ois buginen..ja sit nopeesti läpi pelattu..joo pitää nyt vähän katsoa..onko underground tullu jo ps2:lle itse en ainakaan ole vielä huommanut kaupois sitä..:(

Nyt tota jyystäneenä vois sanoa että ihan ok, bugaa tosiaankin jonkinverran ja ohjaus on vitusta.
Saako sitä look tattia invertattua, mulla se kamera kääntyy oikealle kun tappia vasemmalle vääntää? Samoin mulla on ongelma rikollisten kanssa jotka saan kiinni. Saako ne rautoihin jotenkin, joudun aina hakkaamaan ne henkihieveriin, ajamaan päälle tai vähintään ampumaan kuoliaaksi?

Originally posted by Mike
Nyt tota jyystäneenä vois sanoa että ihan ok, bugaa tosiaankin jonkinverran ja ohjaus on vitusta.
Saako sitä look tattia invertattua, mulla se kamera kääntyy oikealle kun tappia vasemmalle vääntää? Samoin mulla on ongelma rikollisten kanssa jotka saan kiinni. Saako ne rautoihin jotenkin, joudun aina hakkaamaan ne henkihieveriin, ajamaan päälle tai vähintään ampumaan kuoliaaksi?

Rosvot saa rautoihin kun niillä on kädet ylhäällä painamalla vasenta tattia pohjassa + B. Rosvoilta saa kädet taas ylös useimmiten menemällä rikospaikalle pillit päällä, jolloin kädet nousevat tai ampumalla varoitus laukaus ilmaan (vasen tatti pohjaan + oikea liipaisin) tai tähtäämällä niitä sillä zoomilla jolloin myös kädet nousevat. Kannattaa nopeasti laittaa rautoihin tai muuten alkaa takaa juoksu/ajo.

Nyt pelin läpi pelanneena olo on hyvä. Pelissä on 6 erilaista loppua eli 3 ei onnellista ja 3 onnellista loppua, itse noista olen nähnyt muistaakseni 5. Nyt rupesin keräämään Dogg Boneja eli kun löydän 30 bonea niin saan Snoop Doggin avattua pelattavaksi hahmoksi.

Itselläni tuo peli ei bugittanut pahemmin eli kerran tipuin lattian läpi ja kerran menin seinän sisälle, mutta ei muuta. Kaverini taas valittaa, että on bugeihin törmännyt enemmänkin.

Kyllä optionseissa on invert look tai vastaava joten Mike katoppa sieltä. En vain tiedä inverttaako se tuota sivuille katsomista vai vain tuon perinteisen ylös/alas.

Mä oon bugeihin törmännyt kokoajan. Monasti jengi menee seinän läpi ja kerran jäi rikollinen saamatta kiinni kun se jumittui jotenkin kuorma-auton lavan sisään, eihän sitä millään sieltä saanut. Ajoin dösälläkin sen kuormurin päälle, mutta se jätkä vain jökitti siellä lavalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom