troijalaisista...

:curs: Millä helvetillä noista troijalaisista pääsee eroon.. niitä pukkaa koko ajan koneeseen lisää ja f-securen ohjelma vaan naureskelee niille muttei poista vitsausta. Nyt tarvittaisiin neuvoa, että millä ohjelmalla ne voi poistaa??

"alkaa vitutt..n rauhallisempaakin miestä"

Kiitos jo etukäteen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Carhart sanoi:
:curs: Millä helvetillä noista troijalaisista pääsee eroon.. niitä pukkaa koko ajan koneeseen lisää ja f-securen ohjelma vaan naureskelee niille muttei poista vitsausta. Nyt tarvittaisiin neuvoa, että millä ohjelmalla ne voi poistaa??

"alkaa vitutt..n rauhallisempaakin miestä"

Kiitos jo etukäteen.

Laita nortonin symantec niin lakkaa troijalaiset kiusaamasta

ja ota ihmeessä se F-secure pois

Juu Exploreria ei kyllä kannata käyttää, itelle tuli sen kautta joku v*tun about:blank hijacker ja sitähän ei helpolla saa poistettua(ei tuu muihin selaimiin)..!Tällä hetkellä testailen Mozillaa ja Operaa..Koneella mulla on Norton 2005,Ad-Aware ja PestPatrol virusohjelmina, niillä oon aika hyvin pärjänny..

Minulla on Mozilla Firefox 1.0 + Sygate Personal Firewall + AVG Antivirus 7.0 Free Edition ja hyvin pelittää. Internet Explorer on kaiken pahan alku ja juuri, sen käyttöä kannattaa välttää.

Fat Rat sanoi:
siks ottaa sen pois koska itelläni oli kyseinen ohjelma ja se oli suoraan perseestä.

Sale sanoi:
Tarkoitat ilmeisesti Symantecin Norton Internet Securityä.
No aivan ...niin tarkoitin. :lol2:

protsku sanoi:
Minulla on Mozilla Firefox 1.0 + Sygate Personal Firewall + AVG Antivirus 7.0 Free Edition ja hyvin pelittää. Internet Explorer on kaiken pahan alku ja juuri, sen käyttöä kannattaa välttää.

Tässä on ihan hyvä yhdistelmä. Itse käytän virustorjuntaan Avast!Antivurus-ohjelmaa. Löytyy www.avast.com. Tuo on tuntunut toimivan ihan hyvin kaikenlaisia viruksia ja troijalasia kohtaan.

Selain kannattaa todellakin vaihtaa Operaan tai Mozillaan. IE:ssä on jotakin hyviäkin ominaisuuksia, mutta kun esim. Opera on paljon nopeampi niin takaisin ei pysty vaihtamaan.

nemesis sanoi:
Juu Exploreria ei kyllä kannata käyttää, itelle tuli sen kautta joku v*tun about:blank hijacker ja sitähän ei helpolla saa poistettua(ei tuu muihin selaimiin)..!Tällä hetkellä testailen Mozillaa ja Operaa..Koneella mulla on Norton 2005,Ad-Aware ja PestPatrol virusohjelmina, niillä oon aika hyvin pärjänny..
Mulla on parhaillaan tämä about:blank systeemi tässä ja millään en saa sitä poistettua. Tai siis ekana on aloitus-sivuna C:\Windows\_h.html ja kun sen vaihtaa joksikin muuksi aloitus-sivuksi (kuten vaikka pakkotoisto.com) vaihtuukin tämä about:blank siihen. Internet Explorer on selaimena.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom