troijalaisen poisto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja crack
  • Aloitettu Aloitettu

crack

Banned
minulle tuli kahteen hakemistoon koneelle troijalaiset
trojan downloader w32 lst.bar.gy
trojan clicker w32

c:\windows\system32
c:\documents and settings/ desktop

f-secure poistaa hetkeksi nuo (delete/rename)
mutta aina bootin yhteydessä ne ilmestyvät takas
top.exe, paco.exe

olen task-managerilla tuhonnut prosesseja ja tuhonnut tiedostot, mutta
bootin jälkeen ne ilmestyvät takaisin, miten saan pois nuo?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eihän sinulla ole käytössä win xp:n System Restore? Joskus itselläni se teki samaa viruksen kanssa vaikka sen aina poisti...Control Panel -> System -> System Restore

system restore on off-tilassa

Ripe sanoi:
Eihän sinulla ole käytössä win xp:n System Restore? Joskus itselläni se teki samaa viruksen kanssa vaikka sen aina poisti...Control Panel -> System -> System Restore

Mulle heittää välillä jotain sovellusvirhettä?? Heittää myös sellaisen deskaddkeep.exe.
Mitä nämä ovat?? Jyllääkö koneessa joku troijalainen??
Viruksia ei löydy kun skannaa. Xp:n oma palomuuri on kaatunut tuon takia(ei anna asentaa sitä käyttöön). Käytössä nyt sygate.
Haittaohjelmia olen skannannut mm. microsoftin spywarella ja löytää välillä jotain ja olen ne poistanut.

Mitä palomuuria kannattaa käyttää? Ilmainen kiitos. Onko suoraa linkkiä?? Virustorjuntana on norton.

Kokeilkaapa scan spyware- nimistä ohjelmaa, itsellä poisti onnistuunesti parit troijalaiset jotka olivat koneelle tulleet kun palomuuri oli yöaikaan kämähtänyt. F-secure ei noita onnistunut poistamaan, eikä mikään online-scannerikaan.

IsoDino kokeile vaikka zone alarmia. Ilmainen ja toimii suhteellisen hyvin. Osoitteesta www.zonelabs.com.

IsoDino sanoi:
Eikös juuri tuo toimi vain 15 päivää. Vai oonko :david: ?

Siinä asennusvaiheessa tulee sellanen valinta, missä valitaan käyttöön joko zonealarm pro, joka on maksullinen ohjelma ja toimii ilmaiseksi jonku aikaa, vai zonealarm joka on siis se ilmaisversio. Pro:ssa on enemmän toimintoja, mutta palomuurina se pelkkä zonealarm on kyllä ihan hyvä ja toimiva.

edit:Tarkistin vielä tuon tiedoston, ja se oli kyllä ihan oikea, kun vaan valitset oikean version käyttöön.

Woland sanoi:
Siinä asennusvaiheessa tulee sellanen valinta, missä valitaan käyttöön joko zonealarm pro, joka on maksullinen ohjelma ja toimii ilmaiseksi jonku aikaa, vai zonealarm joka on siis se ilmaisversio. Pro:ssa on enemmän toimintoja, mutta palomuurina se pelkkä zonealarm on kyllä ihan hyvä ja toimiva.

edit:Tarkistin vielä tuon tiedoston, ja se oli kyllä ihan oikea, kun vaan valitset oikean version käyttöön.

Kiitoksia vastauksesta! Ongelma oli juuri toi, että menin :david: nä laittamaan proon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom