Triple Whey Fuel+Diet Fuel?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ironbay
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morjens
Treenailen 4 kertaa punttisalil viikossa ja 6 kertaa lenkillä, jossa kerran viikos +10km lenkki. Vetelen reenejen tai lenkin jälkeen Triple Wheytä ja Opti fuelii niin, että laitan 2 kupillist triplee ja kupillisen optia ja lisään 5,5dl vettä.
Kysymykseni on että kun rasvanpoltto/painonpudotus täs on prioriteetti ja lihasten kasvu hyvänä toisena, niin kannattaisiko minun vaihtaa Opti Fuel 2 tommoseen Twinlabin Diet Fuel pulveriin? Ja miten annostus?

Siitä en sano juuta enkä jaata kannattaako pulvereita vaihtaa, mutta sun pitäisi vähän järkevöittää treenaamista. Eli pari lepo päivää viikkoon ja lenkille lähdet heti aamusta ennen kun olet ehtinyt syömään aamupalaa. Tuolla treenaamisella et pääse muuta kuin hyvään ylikuntoon...

ironbay sanoi:
..rasvanpoltto/painonpudotus täs on prioriteetti ja lihasten kasvu hyvänä toisena..
Toi yhtälö ei oikein toimi..
Perussääntönä= rasvaa ei voi polttaa samaa aikaa ku lihasta kasvattaa.

Kiitos kommenteista, mutta jos saisin vastauksen kysymykseeni, niin se olisi mainiota. Treeniohjelma mikä minulla on ei ole minun tekemäni vaan minulle tehty, ja en tässä vaiheessa ole vaihtamassa mitään :david: :)

Voin lisätä että LJK:hon treenaan

ironbay sanoi:
Morjens
Treenailen 4 kertaa punttisalil viikossa ja 6 kertaa lenkillä, jossa kerran viikos +10km lenkki. Vetelen reenejen tai lenkin jälkeen Triple Wheytä ja Opti fuelii niin, että laitan 2 kupillist triplee ja kupillisen optia ja lisään 5,5dl vettä.
Kysymykseni on että kun rasvanpoltto/painonpudotus täs on prioriteetti ja lihasten kasvu hyvänä toisena, niin kannattaisiko minun vaihtaa Opti Fuel 2 tommoseen Twinlabin Diet Fuel pulveriin? Ja miten annostus?

Noilla treenimäärillä kannattanee pitäytyä Opti Fuelissa, edellyttäen että se tosiaankin on joku proteiini/aminohappotuote. Diet Fuel on aineenvaihduntaa lisäävä tuote ja siihen en usko olevan tarvetta.

Sumu sanoi:
Noilla treenimäärillä kannattanee pitäytyä Opti Fuelissa, edellyttäen että se tosiaankin on joku proteiini/aminohappotuote. Diet Fuel on aineenvaihduntaa lisäävä tuote ja siihen en usko olevan tarvetta.

Kiitos vastauksestasi :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom