Triops esihistoriallinen vesilemmikki + muut omituiset lemmikit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalmaaja
  • Aloitettu Aloitettu
Onpas nirsoja otuksia, tulee Bonsai mieleen. Taidan noudatta KISS periaatetta tässä hommassa. Tuo yksi kaiffari oli viritellyt perseelleen monta satsia kikkaillen ionisuodatetunmikrofraktioveden kanssa ja toinen sälli oli vetänyt vain eviania ja hyvin kasvoivat. Mä otan kertayrityksen, munat tulille ja sapuskaa perään, vittu jos ei ala patti kasvamaan, niin sitten ne on jotain insinööritriopseja joita ei treeni kiinnosta. Jos otukset ovat selvinneet parisataa miltsii vuotta, niin kyllä Maikki-setä ne ainakin pari päivää hengissä pitää.

Olen kyllä niin tietämätön apina tässä hommassa, etten välttämättä tunnista koko otusta, vaan luulen jotain hera80 kökköä triopsiksi ja kuvailen ihan onnessani.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehkä tyhmä kysymys mutta mitenköhän nuo viihtyvät Suomen vesistöissä, kun ne sinne kuitenkin jonkun viemäristä tjsp päätyvät? Mahtaako hyvää seurata pitkällä aikavälillä.

Ehkä tyhmä kysymys mutta mitenköhän nuo viihtyvät Suomen vesistöissä, kun ne sinne kuitenkin jonkun viemäristä tjsp päätyvät? Mahtaako hyvää seurata pitkällä aikavälillä.
niin, entäs jos hyö syö kalatkin niin milläs myö sitten ajellaan? niin

Eli jos ne saa sinne hiekkaan munimaan, niin akvaario pitäisi saada kuivaksi minkä jälkeen voi taas lähteä tuolla poikastekniikalla liikkeelle.

Onko kellään hajua niistä liejuryömijöistä? Kyse on niinkun kalan ja liskon risteymästä (ulkonäöltään), ja on varsin v*ttumaisen näkönen otus.

Ei tunnu mistään löytyvän mitään infoa, alan jo epäilemään, että olen unissani ollut eläinkaupassa niitä kattomassa joskus 10v. sitten.

Hmm oon muuttamassa opiskelukämppään ja siellähän ton vois ottaa projektiksi. Mietin vaan, että mitähän kämppis tai vieraat pitävät noista? Tykkäiskö tytöt jos sängyn vieressä on akvaarioissa tommosia elukoita? rofl jenkkileffoisa on aina se outo kämppis, jolla on joko muurahaisfarmi tai sitten käärme. Ötökkänörtti.

Melko halpoja itse otukset. Akvarioon taitaa kumminkin upota useampi satanen?
Niin on.. montako meinasit hankkia? Tässä olisi esimerkkihinta akvaariosta, kallista on. Käytettynä ehkä? Nuo on kyllä tosi hienoja otuksia!
orientalis-sivusta.jpg

Mulla on semmonen kutina että noi Miken triopsit vallottaa kaupan ja voittaa Survivor Kalevankadun :rolleyes:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom