treffit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dynion
  • Aloitettu Aloitettu
vaikka sanotaankin ku ollaan kerta humalassa, yks nainen oli ihastunu meikäläiseen ja kyllä mäkin vähän niinku siihen...niinku kannattaako ottaa tosissaan vai katella huomenna treffien merkeissä...mulla on se numero ;)...sori mä oon päissään

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo sun olis ilman muuta pitänyt soittaa sille vielä sillon kun olit juovuksissa ja liikutuksesta itkien olisit puoltoista tuntia selvittänyt kuinka hieno harrastus punttien nostelu onkaan:D

Nyt vaan äkkiä rohkeesti soitat sille, ja kerrot paljo nostat penkistä.
Jos on alle 150 kiloa, niin sit muistat heittää siihen vähintään 20 kiloo lisää.

Suosittelen, että yrität pitää puheenaiheen lääkeaineiden väärinkäytön ja kuntosalin ympärillä. Tytöt on ihan hulluna kun juttelee vähän menneistä ja tulevista kuureista ja seurauksena on yleensä välitön yhdyntä.

Tomin mainitsemien asioiden lisäksi ruumiineritteisiin liittyvä keskustelu on suotavaa. Kannattaa. :kippis1:

tämä on siis sitä kannustamista ;)

Originally posted by vitvall
tämä on siis sitä kannustamista ;)

kyllä sen nyt viimeistään huomaa että huumorin tajuaminen on toisille erittäin vaikeaa.

voe jeesus mitä paskaa sitä tuleekin tänne kännissä selvitettyä, no huhhuh...pitää katella toisin silmin tänään tilannetta :david:

Originally posted by tsiguela
vaikka sanotaankin ku ollaan kerta humalassa, yks nainen oli ihastunu meikäläiseen ja kyllä mäkin vähän niinku siihen...niinku kannattaako ottaa tosissaan vai katella huomenna treffien merkeissä...mulla on se numero ;)...sori mä oon päissään

Joo, kuten Mike jo "neuvoikin" niin soitat sille ja kysyt saman tien, että "miten olis pikku naputteluhommat?" :D

:thumbs:

Originally posted by tsiguela

Sun kannattais varmaan ensin hankkia nettiin ja puhelimeen sellanen alkolukko ettet pysty baarista tullessa soittelemaan säälipillun kerjäyspuheluita, tilityksiä exille tai naputtamaan paskaa pakkikseen, puhumattakaan syväluotaavista sähköposteista milloin kenellekin.

:D

Mulla ainakin olis välillä käyttöä tollaselle. Toivottavasti Sonera jo kohta alkaa markkinoida edes aikalukkoa puhelimeen, jolla sen sais lukittua toimimaan tiettyinä kellonaikoina vain taksikeskukseen ja hätänumeroon niin ei tulis ihan niin usein tehtyä itsestään :david: :ä.

Originally posted by JJJ
soitat sille ja sanot, että : "Kakkonen on ykkönen!"

Sille pitää sanoa, että "en mä oo tullu tänne hakemaan kakkosluokan ykköstä vaan ykkösluokan kakkosta" :D

Kannattaa mainita myös, että omaat deca dickin ja sänkypuuhat voi ainakin hetkeksi unohtaa :)

Mites ne treffit meni Tsiguela? Kerro vähän.

Olin ite eilen treffeillä mutta tais mennä vähän poskelleen :(

Edes mun paras iskulause ei tainnut toimia: "Luin tossa just ennen treffejä mielenkiintoisen artikkelin Etelä-Amerikan Titi-apinoista..." :itku:

Originally posted by JohnnyB
kyllä sen nyt viimeistään huomaa että huumorin tajuaminen on toisille erittäin vaikeaa.
Kuten myös. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom