treenivyö

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jpm sanoi:
Joidenkin olen kuullut valittavan, että tuo voimanostovyö ei mahdu heillä tohon lonkkaluun ja alimmaisen kylkiluun väliin. He siis sanovat, että sattuu kyykätä ko. vyöllä.
Juurikin näin se menee. Voimannostovyö painaa ikävästi tuota lonkkaa vasten ja aiheuttaa semmosen vittumaisen "nipistyksen" siihen. Bodausvyöllä tätä ongelmaa ei ole, ja hyvin se minusta tukee selkää.

mulla onki aika pitkä selkä :)
mä haluun voimanosto vyön... Niin, oiskoha jotai nettikauppaa mistö sais vyön, ja mielellää kohtalaisen edullisesti

Pakkis ei taida myydä varusteita ?
Siin oiski yks yritysidea ?

Frodo, googleta vaikkapa hakusanalla voimanostovyö, niin löytyy. Mikä siinä omatoimisessa etsimisessä on niin vaikeaa?

Jos vyön pitäminen sattuu, se on liian löysällä. Ainakin sen huomaan kyykätessä. Löysä vyö pääsee liikumaan ja tiuka vyö ei satu kylkiluissa. Selkävaivaisena pidän vyötä, mutta vain kyykyn ja maven tyyppisissä isojen painojen lajeissa, joissa voi käydä lipsahdus.

No peRkele, ei siinä etsimisessä mitää vikaa sillee oo mutta ku aattelin että jospa välttäsin kamalata selaamista sillä että joku viisas sanoo hyvän sivun kertaheitolla...
Mutta ku ei kukaa osaa sanoo ni pakko kai se o ettii perkele. :wall:

kiitos ny kauhiast, suuresta avusta...

Frodo, esim. Nahka-Sakella on edullisia voimanostovöitä myynnissä, kuten myös Wrangella. Muitakin on ja kalliimpia. Loput sitten googletat, jookos? :)

Wrangen Tricoloria itse käytän ja mun mielestä tähän astisista paras, joita olen kokeillu. :thumbs:

Nostan tämän ketjun, kun en tuoreempaa aiheesta löytänyt. Eli vähitellen himoittais ostaa vyö itselle, mutta millainen olis hyvä hankinta ja mistä kannattaa ostaa? Treeninä on siis ollut SS ja nyt on suunnitteilla vaihtaa 3-jakoiseen, jos sellainen mieleinen ohjelma löytyy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nostan tämän ketjun, kun en tuoreempaa aiheesta löytänyt. Eli vähitellen himoittais ostaa vyö itselle, mutta millainen olis hyvä hankinta ja mistä kannattaa ostaa? Treeninä on siis ollut SS ja nyt on suunnitteilla vaihtaa 3-jakoiseen, jos sellainen mieleinen ohjelma löytyy.
Ite ostin just ton Wrangen voimanostovyön. Hyvä ja suht halpa vyö.

Ilmeisesti tämä jako bodaus- ja voimannostovöiden välillä jakaa porukkaa. :) Omalla salilla moni iso kaveri näyttää käyttävän nylonista bodausvyötä. Onko siitä oikeasti hyvin tukea vai toimiiko se ennemmin vain lämmittimenä? Ymmärrän, että se ei ole niin tukeva kuin voimannostovyö, mutta kai se silti jonkun verran tukee.

Entä minkä kokoiset vyöt teillä Schiekin käyttäjillä on? Valmistajan mukaan medium on 31"-36" eli noin 71cm-91cm. Kannattaako siis mitata oma ympärys ja uskoa tohon, vai onko kyseessä ennemminkin farkkujen vyötärömitta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom