Treenivinkkejä/ohjelma lentopalloilijalle

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tervehdys tietäjät. Alkuun vähä tietoa itestäni eli oon 23-vuotias mies, painan reilu 90kg ja pituutta 181cm eli hieman läskiä löytyy kyllä keskivartalon alueelta. Kuten otsikossa sanotaan, pelaan lentopalloa ja siihen liittyen olis kiva saada jotain vinkkejä treenaamiseen tai jos joku sopiva ohjelma joltain löytyy nii sen parempi. Koitin katella täältä jotain ohjelmia, mutta täydellisenä ummikkona en kyllä osaa yhtään päättää että mikä niistä ois sitte paras lentopalloilijalle. Ilmeisesti räjähtävyyttä tarvitaan ja perusvoimaa(?). Tämän hetkisestä lihaskunnosta en osaa sanoa oikeen juuta enkä jaata.. lentopalloa olen pelannut aktiivisesti viitisen vuotta että jos se ois jonkulaista peruslihaskuntoa pitäny yllä jaloissa, kädet on kyllä aikamoiset rimpulat.

Eli minkälaista treeniä lentopalloilija tarvii? Jos mahdollista niin pitäkää ohjeet simppelinä että tällänen ummikkokin osaa siellä salilla tehdä oikeat liikkeet. (kävin nimittäin pari päivää sitte ekan kerran vähä kokeileen minkälaista se on ja olin kyllä aika pihalla.. niitä laitteita on siellä nii saaterin paljon ) Alkuun kun saa vaan tärkeimmät lihakset ja liikkeet kulkemaan nii sen jälkeen voi ruveta "hifistelemään". Kiitos jo etukäteen jos viitsitte vastata!

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tämäkin menisi tuonne aloittelijoiden threadiin mainiosti, varmaan modet siirtää.

Anyway vastasit itse siihen mitä tarvitset. Perusvoimaa ja räjähtävyyttä ja sitä tarjoilee esim. Starting Strength aika hyvin. Simppeli ohjelma, muutamilla perusliikkeillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom