treenivinkkejä aloittelijoille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja H.T.M
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jep, eli homman nimi on tämä että pitäisi tehdä meikästä ISO!
Ei vaan haluaisin saada joitakin treenivinkkejä teiltä kokeneilta karjuilta. Ajatuksenani olisi laittaa itseni hyvään kuntoon, mitään kehonrakennus kisoihin osallistumista en havittele. Jospa voisitte antaa joitakin hyviä vinkkejä liikeistä kuinka kehittää hauiksia käsipainoilla yms. Lisäksi kiinnostaisi tietää olisiko minun syytä hankkia joitakin lisäravinteita saadakseni maksimihyödyn harjoittelustani.

Kiitän jo etukäteen sitä joka vaivautuu vastaamaan.:david:

no oliko pakko mainita ne hauikset, tekeekö hauikset sut ISOKS. sä et tuu isoks vielä piiiiiiiiiiiitkään aikaan vaikka miten treenaisit. kai olet kurkannut aloittelioiden osion "tärkeä" merkityt jutut ja faq:n siellä on kaikki perustieto aloittelialle suoraan eteen tarjoiltuna.

heti alkuun kannattaa unohtaa ne käsipainot. niillä ei tee mitään hetken päästä. salikortti ja valmis ravinto/treeni ohjelma noista aloittelioiden tärkeä threadeista. sillä ainakin pääset hyvään alkuun.

erkjetter sanoi:
no oliko pakko mainita ne hauikset, tekeekö hauikset sut ISOKS. sä et tuu isoks vielä piiiiiiiiiiiitkään aikaan vaikka miten treenaisit. kai olet kurkannut aloittelioiden osion "tärkeä" merkityt jutut ja faq:n siellä on kaikki perustieto aloittelialle suoraan eteen tarjoiltuna.

heti alkuun kannattaa unohtaa ne käsipainot. niillä ei tee mitään hetken päästä. salikortti ja valmis ravinto/treeni ohjelma noista aloittelioiden tärkeä threadeista. sillä ainakin pääset hyvään alkuun.
Voi valon silmä multa isot :worship: erkjerrerille!

Meinaan melkein kaikki "tietämättömät" sanovat, vaan haluan ison hauvisken ja penkki enkan mahdollisen hyväksi ja itse ajattelen voi herran ... Any way itse arvostan semmoista kehonrakentajaa jolla on leveä selkä tai isot reidet jos nuo on niin annan anteeksi jos hanskat on pienet. Itse haluaisin mielummin ison ja leveän selän ja jalat kuin kunnon hanskat, no okei ojentajaa kyllä, mutta hauis ei ole noin tärkeä, toki sitä treenaan, sillä jokaiseen lihaskseen on saatava ärsyke.. :D

Ajatusta siihen lukuun. Kumosin sen isoksi jo seuraavassa lauseessa. Mitään huippu leveää selkää en hae vaan lähinnä hyvää yleiskuntoa. Käsiä siksi että itse niitä elämässäni eniten käytän.

huippuleveää selkää ja ammattilaisen lihaksia et välttämättä saa vaikka vetäisit 50g testoa viikossa 20vuotta.

tuo että käyttää käsiä enemmän elämässä on heikko perustelu, treenaa koko kroppaa tasaisesti niin yleiskunto on varmasti parempi ja näytät paremmalta. kaikki vaikuttaa kaikkeen.

tässä yksi erittäin hyvä vinkki mikä kannattaa pitää mielessä: jos treeni kusee ja kehitystä ei tule, etsi ongelmia ravinnosta, älä treenistä. jos treeniä pitää muokata määrän suhteen niin vähennä ennenkuin edes ajattelet treenimäärän lisäämistä.

Koko kroppa tasaisesti treenin alle, kuten täällä on jo yritetty rautalangasta vääntää. Se että tartte paljon käsiäsi, ei tarkoita sitä että niihin pitäisi kasvattaa isot lihakset, se käytännön voima kasvaa ihan työtä tekemällä ja joku kestävyystyyppinen treeni auttaa tohon enemmän kun hauiskäännön tekeminen.

Ja ne kädet ei yksinkertaisesti kasva isoiksi jos muu kroppa ei kasva mukana, eli aikaasi vain hukkaat treenaamalla pelkkiä käsiä.

Jos käytät paljon käsiäsi voimaa vaativissa hommissa, eikös ne kehity siten jo vähän hyötyliikunnallakin, joten tasapainoksi voisit treenata vähän enemmän muita, kuin käsilihaksia ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihme ku sixpäkkiä ei sanottu :P Keskity kaikkeen mitä teet salilla että saat kaikesta hyvin irti ja suuntaa Faq:iin sielt löysin itekki aikoja sitten ja vielkäkin hyvää tietoa jne..

Sundado sanoi:
Ihme ku sixpäkkiä ei sanottu :P Keskity kaikkeen mitä teet salilla että saat kaikesta hyvin irti ja suuntaa Faq:iin sielt löysin itekki aikoja sitten ja vielkäkin hyvää tietoa jne..
tämä on erittäin totta:thumbs: löytyy erittäin asiallista tekstiä aloittelijoille,kannattaa ehdottomasti lukasta läpi,näin tein aikoinaan itekkin kun ensimmäistä kertaa tännä punttauksen kehtoon eksyin:)

Treenaat ahkerasti. Älä ahnehdi painoissa, hiljaa hyvä tulee. Kyllä se 100kg siinä penkissä sitten joskus vielä keikkuu. Syö paljon ja oikeanlaista ruokaa.
Hanki reeniohjelma.

http://www.paskasoft.com/cybercoach/ohjelma/index.html

Tuo on aika hyvä linkki ohjelman hankintaan ; sieltä otat jonkun ohjelman ja jos et pysty tehdä jotai liikkeitä, muokkaa ohjelmaa omanlaiseksesi. Niin tein minäkin. Eli kuuntele mua, minä tiedän kaiken kaikesta :D:D

Mutta tosiaan älä ahnehdi. Jos et heti jaksa 20kg hauiskääntöä, niin ei kannata itkemään alkaa. Alota sellasesta mistä jaksat ja lähde siitä.
Ja muista lukea paljon Pakkotoistoa. Se kasvattaa enemmän lihasta kuin 100g testoa päivässä 4 vuoden ajan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom