Treeniuranne ensimmäinen tavoite

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ensimmäinen tavoite oli saada edes hiukan muotoa kroppaan ja voimaa edes vähän. Olin nimittäin ihan tikkulaiha eikä lihaksista puhettakaan.
Tavoite on toteutunut;)
(vaikkakin lihasta on edelleen aivan liian vähän)

Kyllähän se eka taisi olla 100kg penkissä rautaa. Sitten tosin tulikin muuta mieleen kuin se pelkkä penkki, niin se tavoite menikin sitten jotenkin huomaamatta ohi :)

Nyt tuossa tuumailin nostavan minimipainoni 70 kiloon kesään mennessä, ilman läsää.

Mulla tais olla penkki 50kg! :david:
Olin sillon varmaan kuudennella/seiskalla ja käytiin kamun kans puolen vuotta salilla. Oli se 52,5kg (enkka) penkissä enemmän ku oma paino.

Nyt kun kesän jälkeen alotin treenaamaan, eka tavote oli saada paino liikkumaan edes vähän ylöspäin! Siinä on nyt onnistuttu. Seuraavat tavotteet maaliskuun lopussa, ku kokeillaan yhteistulos. Oon alussa pitäny suht matalalla tavotteet, et ei joudu pettymään pahasti. Nyt pikku hiljaa koventanu, ku on kiva saavuttaa kovat tavotteet ja yllättyä positiivisesti. :love:

Tais se eka varsinainen tavote saadaa lisää lihaa (ei pelkkää läskiä) sellaset 15kg lisää.. Onnistuin :kippis1:

Penkki ykkönen -> 100. :D kesällä pitäs tulla :P
paino kuusikymmentäkolme -> 80kg. (ei toimi kaikki numerot tässä näppiksessä :) )
Eli lihasmassaa jokapaikkaan niin perseleesti :kuola:

DOMS man sanoi:
Syksyllä meni 10 x 70 kg ja tällä viikolla 10 x 77,5 kg ja maksimina 87,5 kg, joten hyvät mahdollisuudet kesällä on 100 kg nostaa.

Hmm..kummallinen suhde. 89%:lla maksimista 10 toistoa! Olet ilmeisesti reenannut täysin ei-voimapainotteisesti.

Olisikohan tuo 100kg penkki ollut itselläkin se ensimmäinen tavoite..

satasen penkki

oli ihan ensimmäinen tavoite.
Senjälkeen oli tavoite saada oma paino (vähissä rasvoissa) sataan, ja olikin
tosi mukavaa poistua vaa`alta kun se näytti ensimmäisen kerran ->100.

Tämän hetken tavoitteena saada takaisin sama kunto mikä oli parikymppisenä
jamppana.
Hmm, laitetaan lopputavoite kesälle 2005 ihan suosiolla.

Mun tuleva keskipitkän matkan tavoite on tulevan kevään aikana hankkia vihdoin kunnon digikamera, ja ennen sitä vääntää punttia niin kovaa että kun sitten postaan nolosta paskalähtökohtanatukondiksestani muutaman kuvan vip-galleriaan niin olisivat sellaisia mihin voisin itse olla tyytyväinen. Se on minulla nyt kirkkaana mielessä. Kun te sitten katsotte niitä mun kuvia ja annatte palautetta ni että joku edes antaisi kommentin "käytsä salilla tai jotai..." tai edes sinne päin... Muffy tulee täältä perässä apinan raivolla!

Kun viimevuoden elokuussa rupesin penkkiä ekaa kertaa tekemään oli tavotteena saada se 100 niinkuin yleensäkkin, mutta kun olin koko kesän tehnyt punnerrusta, vatsaa, selkää... ja olin kesää ennen käynyt salilla hauista vetelemässä niin sain sen 100 melkein heti! Olin tuolloin kait 172/72 tai jotain ja ei ollunna läskistä titetoakaan!
Mutta nykyään en ole penkistä niin kiinnostunut vaan selkä, jalat on tulleet enemmän peliin ja tietenkin koko kroppa yleensäkkin niinpä olen panostanut koko kroppaan. Ja ei ykkösiä vaan isoilla painoilla sarjaa!

Heh, taidan olla aika päämäärätön tyyppi... En ole tehnyt mitään tarkkoja ns. välitavoitteita kunhan nyt yritän käydä suht säännöllisesti salilla ja nostan tuloksia hissukseen. No se nyt vois ollakin tavoite että oman painon sais ilmaan siitä kuuluisasta penkistä joskus. Eipä tässä viä kiireitä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo kyllähän se tavote tais olla jotain..:
1. Paino yli 80 ja läski veks.
2. Penkki 100kg
3.kyykky 120kg
4. Mave 150kg
Uuteen vuoteen mennessä.
tulokset jäi jokainen 10kg ja paino jäi 4kg =(

Kukas muuten puhui jotain että näytti kauhealta kun painoi vain 74kg? ja oli 180cm?
Itse olen sen 188 tai jotain ja painoa nyt 80kg mut ennen olin 72kg ja silloinkin oli ylimäärästä.

nyt lisää massaa oikeilla eväillä (noin 10kg) ja ennen kesää pieni ketoilukiristely. sitten loppukesästä/syksyllä nostelemaan noita ykköstuloksia..

ykköstavotteet ensitalveksi pp:120, k:150, mv:200.

Ihan alkuperäinen tavoite oli saada vähän massaa tikkukäsiin ja -jalkoihin. Sitten tavoitteeksi muodostui saada kyykyssä 100kg. 8x85kg menee nyt joten olettaisin että maksimi on ainakin tuon 100kg.

Tämänhetkinen tavoite onkin nostaa penkistä joskus oma paino sekä kyykätä ja vetää kaksi kertaa oma paino. :whip:

Kyllähän se ensimmäinen tavoite oli satasen penkki. Nyt ennen kesää en ota muita tavotteita, kuin tiputella vähän tässä kolmen vuoden pitusella massakaudella tulleita laardeja. :rolleyes:

Miuku sanoi:
Mun eka tavoite on saada käsivarsiin sen verran voimaa, että jaksan nostaa oman painoni, n. 60 kg. Sit pitää katsoa uudestaan. Ja mitään aikataulua mulla ei ole, on aikaa vääntää.

Niin ja sitten on tietenkin näitä muita tavoitteita. Saada rasvat jonnekin vähän lähemmäs kahtakymppiä ja se mihin kai kaikki naiset pyrkii - näyttää hyvältä alasti...

Siis nostaa 60 kiloa ilmaan, mistä? Maasta, penkistä, ...? Kannattaisko sitten hommata voimaa muuallekin kun käsivarsiin? :confused:

Itelläni oli ekat tavotteet 100kg penkistä ja yli 40cm hauberi :)
Joskus on vielä tavoitteena vähentää rasvatkin niin että 6päkki tulee kunnolla esiin (bout 10%), mutta hommataampa nyt ensin niitä lihaksia...

DOMS man sanoi:
DOMS = Delayed-Onset Muscle Soreness eli treenin jälkeinen lihaskipu, joka on, joidenkin mielestä pahimmillaan, minusta parhaimmillaan 2 päivää treenin jälkeen.
Sitten mulla on tavoitteena tuo DOMS.
Ilman kipua tulee mieleen, että on tehnyt treenit päin :david:

tavotteet korkeella \o/

ihka ensimmäinen tavoite voimapuolella oli saada yksi toisto leuanvedossa! tämän huikean saavutuksen ansiosta innostuin käymään myös salilla ja salin puolella ensimmäinen tavoite oli nostaa oma paino penkistä (silloin painoa ~58kg). tietysti silloin ajatteli että kun nostaa oman painon penkistä niin hyvä niin ja pidetään tämä, nyttemmin menee jo maksimissa puolitoista kertaa oma paino ja vieäkään ole tyytyväinen ja leukojakin pystyy jo parisenkymmentä repimään. vielä vaan kovemmat tavoitteet ja lisää treeniä :whip:

Ihan ensimmäinen tavoite oli saada vatsat näkymään ja voin sanoa, että vatsoja tuli treenattua aivan hemmetisti. 15-vuotiaana aloin tekemään päivittäin punnerruksia ja tein puolentoista vuoden aikana, joka ilta etunoja punnerruksia(laskelmieni mukaan yhteensä kuutena päivänä jätin tekemättä, 1.5 vuoden aikana).

En omaa voimapuolella minkäänlaisia lahjoja, mutta kun aloitin salilla käymään meni tuo 60 kiloa heti penkistä, Vau. Tietenkin tavoite oli saada tuo maaginen markka penkistä ja voin sanoa, että ei siihen mennyt vuottakaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom