mä aloitin n. 5kk sitten treenaamaan ja penkissä oli sarjapainona (koitin saada väh. 8 ja jos meni 12 niin lisää rautaa) muistaakseni 35kg.
tällä hetkellä teen penkkiä 2x6-systeemissä 57.5kg:lla. kyykyssä meni tekniikan opettelu jollain 50-60 kilolla. nyt 2x6 sarjapainona 87.5kg
maastavedossa vetelin muistaakseni jollain 75-80 kilolla. tällä hetkellä 115.
eli penkissä on tullut reilu kilo viikossa, mavessa ja kyykyssä ehkä 1,5 - 2,5 kg (siis maksimiin). treeninä oli alussa 2-jakoinen vetävät/työntävät, sitten HST ja nyt 4-jakoinen jossa pääliikkeissä tuo 2x6. 4-jakoinen tuntuu toimivan mainiosti minun kropalleni, kolmessa viikossa huomattavaa kehitystä sarjojen pituuksissa ja treenipainoissa.
olen jo 32, joten kehitys on vähän hitaampaa kuin nuoremmilla. ruokaan ja lepoon olen kuitenkin panostanut täysillä, en usko että body-ohjelmalla olisin tuon nopeammin voinut kehittyäkään.
voima-ohjelmalla sitten eri juttu.
paino on noussut 8 kiloa. vaikea sanoa paljonko lihasta on todellisuudessa tullut. peilin mukaan varsin mainiosti ja joka mitta on kasvanut. vatsan ympärys sama kuin aloittaessa, rinnan ympärys kasvanut eniten, melkein 20cm. reidet joitakin senttejä, hauis ehkä 2cm ja forkut ja pohkeetkin jotain 1-2. sunnuntaina mittaus, sitten tietää taas paremmin.