Treenitehojen menettäminen, kun ei ole ole treenikaveria

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tiedä onko placeboa vai ei, mutta jonkun spottaamana liikkeissä tuntuu liikkuvan paljon kovemmat raudat kuin yksin tehdessä. :D

Itellä kyllä sama homma, mut kaikkein parhaaks omalle kohdalle oon kokennu sen, että on jotkuu varmistusrauat esim. penkissä tai kyykkyä tehdessä. Ilman varmisturautoja tai varmistajaa kyykyt ja penkki jää kesken pahasti. Varmistaja penkissä tai kyykyssä hieman itellä häiritsee suorittamista. Sitte ku lyyä jotkuu varmistusrauat pelii, niin voi tehä loppuu asti ilman et kukaa ährää siin iholla, ni se tuntuu parhaalle.

Penkissä varmistaja on iha kiva, mutta kyllä yleensä parhaat sarjat tulee yksin, kun musiikki soi ja saa keskittyä lepoajallakin seuraavaan sarjaan. Kun joku puhuu korvan vieressä niin sarja saattaa mennä vähä puolivaloilla.

Vaimo mukana salilla motivoi hyvin. Se kun kysyy aina että mitä mä teen suraavaks. Sit kun neuvot että näin ja näin, ja jos tuntuu pahalta ni muuta tätä ja tätä ja tee sarjat loppuun asti. " jooooo mut ei ku ei tää onnistu ja emmä ei tästoo mitää hyötyä oisit sanonu sä neuvot iha väärin vittu!!"

Tuli meinaan penkissä kaks extratoistoo vikaan sarjaan kun kuuntelin ekaks tuon vuodatuksen..

Mulle treenikaverin merkitys on enemmän psykologisella puolella. Ois siistiä, jos joku on siinä vieressä spottaamassa ja auttamassa sarjat loppuun.

Itse tykkään treetana kaverin kanssa! Saa vähän ylimäärästä tsemppiä ja vääntöä sarjoihin, kun on joku katsomassa perään ja vähän joka huutamassa, että kyllä se sieltä tulee. Mua ei se haittaa vaikka joutuu vähän painojen kanssa säätämään tms. parista koituva "vaiva" jos ollaan eri tasoisia. Samalla pystyy vähän turisemaan päivän polttavista aiheista.

Kyllä itse oon ainakin huomannu pientä tulosten tippumista kesän aikana kun on joutunut itsekseen treenaamaan työharjoittelun aiheuttaman paikkakunnan muutoksen vuoksi, ei Se treenimotivaatiokaan aina ihan huipussaan ole kun itsekseen joutuu vääntämään ja kaipa sitä pienet vammat ja muutamien viikkojen sairastelutkin on vaikuttaneet. Esim , etukyykky ja rive on molemmat tippuneet n 10kg ja mave on mennyt 2*305 ->2*295. Syyskuussa kun pääsee takaisin vanhoille treenimestoille ja ohjelmille niin oletan että tilanne Kyl tasaantuu sijt nopeesti siihen missä olikin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom