Treenitauoista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dr.love
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
unreal sanoi:
Itse en varsinaisia taukoja pidä, ne tulevat itsestään, kuten nyt viikontauko treeneistä flunssan takia.
Välillä tulee käytyä jossain reissussa ja sillon ei tule käytyä salilla.

Samalla tavalla mennään!! Onneks ei oo tarvinnut pitää viikon taukoa moneen kuukauteen, sopivasti joskus tulee menojen taikia 2-3 päivän taukoja ja ne on mun treenisysteemillä ollu ihan riittäviä tähän asti. Mun mielestä on jotenkin järjetöntä pitää suunnitelmallisesti viikon totaalitaukoja, ennemmin kevyttä pumppailua ne kevyet viikot taikka sitten kiertoa pidemmäksi.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itsellähän on just kevyempi sykli(=6 päivää) menossa... En ennen ole pahemmin taukoja pidellyt. Nyt kuitenkin tuollanen 2kk reeniä putkeen joista viimeiset 3vk todella intensiivisesti ja ajattelin löysätä hiukkasen ennen kuin aloitan HST:n...

Tällainen on tiivistetysti oma kevyt viikko: rautaa tangossa 70% 10:n toiston maksimista ja tuolla teen sitten vaan sen kymmen toistoa ja pari sarjaa.
Sellasta huoletonta nostelua, ei mitään polttoja lihaksiin ;) .

vaatimaton mielipiteeni

aikanaan kun itse alottelin treenaamaan niin silloisessa ohjelmassa (keho) oli aina 2 viikon välein 1 viikko lepoa ja tämä ohjelma oli ihan ammattilaisen tekemä... nykyjään olen kyllä tehnyt n.3 kiertoa (treeniä 4-5 kertaa viikossa) ja sitten 4-5 päivää (viikkoa ei pää kestä) totaali lepoa ja tämä on ainakin itselläni toiminut eli aina tauon jälkeen on saanut lisää potkua treeniin ja rauta on ollu kevyttä. itse en tee kevyttä treeniä siksi että en viitsi siihen tuhlata aikaani vaan luen vaikka pakkista

ilman näitä lepopäiviä tuskin pystyisin vetämään kokoajan ns. kovaa treeniä ja luulen että jos natuna haluaa kokoajan vetää kovaa treeniä 4-5 kertaa viikossa on välillä pakko levätä tai ylikunto kolkuttelee ovelle, mutta kaikkihan olemme yksilöitä joten se on itse kokeiltava mikä on paras yhtälö.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom