Kiitos linkistä , toimi. Asia , jota ei itse tullut mainittua ( koska ei sitä aina jaksa vaahdota aiheesta , mutta se varmasti myös vaikuttaa tässäkin taukohommassa ) ketjun aloituksessa on sama kuin tuolla linkin jutussa yläpuolella . Olen aina treenannut sillä mitä kehosta itsestä löytyy . Naturalway siis . Sekin siis kannattaa ottaa huomioon . Saavutetut tulokset eivät niinäkkiä häviä ehken kuin toisen tien valinneella treenajalla . Molempiin suuntiin lienen mennään nopeammin kun on kemikaaliosasto mukana , on huomioni . Niin tai näin , ei taukoa / tulosten hetkittäistä laskemista salilla tarvitse pelätä . Äkkiä ne tulee takasin ja jopa ohi voi päästä. Onko tauko kuukausi , kaksi viikkoa whatever lienen niin tärkeää , vaan se että yleensä uskaltaa antaa kehon lävätä/palautua välillä vuoden aikana . Itse olen takuulla oman osani liikaa treenannut . Ei se liikatreeni toiminut , tämä nykyjuttu toimii paremmin ( ikä myös muistettava , 50 ihan kohta lasissa ). Btw tuo kuukauden breikki tulee suoraan kesäloman pituudesta . Muuta aktiviteettiä teen sinäkin aikana , vaikka kuivatreenejä kiekkotouhuja varten . Mutta en punteilla .