Treenit sekaisin

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eihän nyt herranen aika mistään vaatekoon suurenemisesta voi suoraan lihaskasvua määritellä. Kyllähän ne vaatteet käy pieneksi jos syöt yli kulutuksen, treenasit tai et. Eron näkee sitten kun heittää sen paidan pois, mitä koostumusta siellä alla oikeen on.

Näinkö? Jos paidat alkaa kiristämään hartioista ja selästä ja mahan kohdalla on reilusti tilaa, eikä kädet mahdu kaikista hihoista ulos, ja housut alkaa kiristää perseestä ja reisistä, eikä vyötäröltä, niin eikös siitä voisi päätellä että lihakset ovat kasvaneet? Ja oma paino siis koko ajan ollut kasvussa.

theripper sanoi:
Ihan turha miettiä liikaa kuinka treenata. Perusjutut kuten progressio pitkällä tähtäimellä isoissa liikkeissä, riittävä lepo ja ravinto, näillä pääsee jo todella pitkälle. Mä teen salilla lähes pelkästään perusliikkeitä ja toimivaksi havaittu tapa on tehdä ensin esim 3x5 70-85% 1RM työsarja ja päälle 2x10 50% 1RM "pumppailut".

Kuulostaa muuten ihan järkevältä, mutta 70-85% kuormalla pitaisi mennä hyvin 8-10 toiston sarjoja ja 50% kuormalla yli 30:nen toiston sarjoja.
Eli melkoista velttoilua :)

Mulle punttailu onkin oheistreeeniä. Noi prosentit ovat sinnepäin, laskettuna vanhoista maksimeista ennen uutta peruskautta.

Näinkö? Jos paidat alkaa kiristämään hartioista ja selästä ja mahan kohdalla on reilusti tilaa, eikä kädet mahdu kaikista hihoista ulos, ja housut alkaa kiristää perseestä ja reisistä, eikä vyötäröltä, niin eikös siitä voisi päätellä että lihakset ovat kasvaneet? Ja oma paino siis koko ajan ollut kasvussa.

Ei se rasva pelkästään vyötärölle kerry...

Kuulostaa muuten ihan järkevältä, mutta 70-85% kuormalla pitaisi mennä hyvin 8-10 toiston sarjoja ja 50% kuormalla yli 30:nen toiston sarjoja.
Eli melkoista velttoilua :)

Mä en saanut 182,75 kg:lla 8-10...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom