Treenistä kysymys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeke
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hei!

Yritin ettiä sopivaa threadia mutta en löytäny. eli onko mahdollista päästä hyvään kuntoon ilman rautaa.. Esimerkiksi tehdä erilaisia punnerruksia jne jne.
Kun en haluaisi tulla Isoksi ja kömpelöksi :rolleyes: Autotallista löytyy talja (jossa kaikki treenausmahdollisuudet kuin salillakin), penkki, hauistanko, käsipainot, leuanvetotanko, eli punttisalille ei tarvi mennä. Mutta minkäslaisia sarjoja ja toistoja mun kannattais tehä noilla laitteilla mitä kotoa löytyy. Leukoja oon vedelly Jto:n treeniohjelman mukaan eli siinä ei oo epäselvää. Tottakai sitä massaa tulee väkisin kun treenaa mutta kuten sanoin niin ISOKSI en haluaisi tulla.:D <a href="http://www.scottishgymnastics.com/images/baz1.jpg">Tässä</a>
hyvä esimerkki millaista tarkoitan, eli massaa ei ole kauheasti mutta voimaa kylläkin. Tiedän että nuo telinevoimistelijat on joutunu yli kymmenen vuotta treenaamaan rankasti lajinsa parissa päästäkseen tommoseen kuntoon mutta mitä mun kannattais autotallissa vääntää.. En mä muikunruodokskaan halua tulla, toivottavasti nyt ymmärrätte mitä tarkoitan.
Oisin kovasti kiitollinen jos joku jaksaisi vastata tähän, ja ehkä antaa jonkunlaisen suuntaa-antavan pienen ohjelman, ehkä jto :)

onpas sekavaa tekstiä.

En nyt tässä enempää "kerkiä" kommentoimaan, kuin että massan kertyminen on ruokavaliosta, ei treenistä kiinni. Eli vaikka kuinka pumppaisit rautaa, ei sitä massaa tule jos ei syö enempää kuin juuri sen, mitä tarvitsee ylläpitämiseen. Voima sen sijaan kasvaa, vaikkei massaa tulisikaan. Tämä johtuu lihashermotuksen parantumisesta. Sitä paitsi, iso =/= kömpelö...

onpas sekavaa tekstiä

Aina hyvä lopetus äidinkielen YO-aineelle :D

Treenaa vaan täysillä, kovaa ja kunnolla ja syö tarpeeksi. Et taatusti vahingossa kasva isoksi :david:

Noilla vermeillä saa varmaan ihan kunnollisen treenin aikaan. Lue pakkista ja opettele. Jos voima painotteisesti haluat treenata, seuraile jto:n ja muittenkin tekstejä tuolla voimanosto-osiossa.

Tsemppiä treeniin!

Suositut

Back
Ylös Bottom