Treenishortseista kokemuksia salille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huukka
  • Aloitettu Aloitettu
Moljes!

Oon katellu jo pitkää MMA/Boardshorts tyyppisiä shortseja netistä.
Eli tollaset MMA tyyliset shortsit, joissa on pitkä lahje ja materiaali vähän kovempaa. Noita esim crosfiittiin ja salille mainostettu ja oon miettiny, jos toimis hyvin puntilla? Suojaisi reittä vähän paremmi ja pysyy kuosissa, kun mavettaa tai muuta. Ei vaan oo missään kivijalkakaupassa tullu vastaan, että pääsis kokeilee. Ootteko koittanu salilla, toimiiko vai onko liian jäykät tai muuta, pystyykö juoksee??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osta Tapoutit, tulee rispektiä.

Ne on shortsit. Toimii siinä missä kaikki muutkin vaatteet. Se on salitreeniä, se ei muutu siitä miksikään muuksi vaikka munasillas treenaisit. Ne on ne naiset, jotka selittää että spandexissä on perempi treenata. Sillä ei oikesti ole mitään merkitystä kunhat et kireissä farkuissa tai puvussa trenaa. Mikä tahansa urheilutekstiili ajaa asiansa, osta ja käytä sitä mikä miellyttää silmää jos se sinua kiinnostaa.

UA:n mesh sortsit toimii hyvin. ja on pitkät ja mahtuu isommatkin reidet sisälle.

EDIT: Niin, noi paksummat sortsit, mitä rogue ainakin tarjoaa, on IMO huonot.. en tykännyt ollenkaan.

Itellä ollu joka treenissä viimeset 2-3 vuotta Kenkan Boardshortsit. Toimii ja näyttää itestä kivalle. Se nauhat + sträppisysteemi snadisti ärsyttävä käyttää.

UA:n mesh sortsit toimii hyvin. ja on pitkät ja mahtuu isommatkin reidet sisälle.

EDIT: Niin, noi paksummat sortsit, mitä rogue ainakin tarjoaa, on IMO huonot.. en tykännyt ollenkaan.

Niin mikä nois paksuissa mma shortseissa on huonoo? Kun itestä vaikuttas hyville, mut en viiti 60€ laittaa kii jos onkin huonot. Ebaysta katellu edullisempia, mut en sit tiiä kuinka toimii... Alla joudun kuitenki aina käyttää pitkiä esim under armourin alus-shortseja.

se oli vaan omakohtainen kokemus, en tykännyt.. muutenkaan tykkää kun se kangas jää "kiinni" ihoon (oli mitkä tahansa). Jotenkin kankeat.. ilmavat meshhit on mulle paremmat..

Kyllä noi mesh shortsit on paljon paremmat kui MMA shortsit. Oman kokemuksen mukaan mma shortsit ei jousta vyötäröltä yhtään, toisin kuin meshit. Parempi kyykkäillä mavettaa sun muuta.

^Joo, etenkin jos vain salilla käyttää, eikä esim. tatamilla, jolle ne vois kuvitella olevan suunniteltu.

^Joo, etenkin jos vain salilla käyttää, eikä esim. tatamilla, jolle ne vois kuvitella olevan suunniteltu.

Kuullostaa pahasti siltä että joku TapOutit jalassa treenaava on punttitreenien päätteeksi pannut tyttöystävääsi. En ollut minä tällä kertaa. Tietääkseni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom