Treenipaikka CMSclub

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Avv
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Avv

Ajattelin ryhtyä CMSclubin jäseneksi. Kun kävin tutustumassa paikalliseen klubiin, niin jäi semmoinen käsitys, että paikka on tosi hieno. Laitteet laadukkaita ja suihkut uusinta hottia. Mutta sitten jäsenmaksuun liittyy myös turhia ominaisuuksia joilla en tee mitään, niin kuin kaikenlaiset kurssit ja personal trainerin käyttö. Ei kiinnostaisi lainkaan asioida minkään henkilökohtaisen valmentajan kanssa tai sitten käydä joogakursseilla.
Onko kukaan muu täällä jäsen? Jos on niin kertokoot kannattaako ryhtyä jäseneksi jos mielii vain käydä kuntosalilla?

Mutta eivät kai nuo kurssit ja personal trainerin käyttö ole pakollisia? Tuskimpa ne sua pakottaa niitä käyttämään ja käymään. Mutta hintaahan noista tulee varmaan lisää jäsenmaksuun kuitenkin.

Riippuu tietty mistä klubista on kyse. Hinta ja sopimusehdot on monelle ongelma. Itse olen yhden cms-klubin asiakas ja varsin tyytyväinen ollut.

Varsinkin se cms-klubi etu jolla voin käydä muualla ollessani muilla cms-klubeilla on varsin mukava ja itselläni käytetty ominaisuus.

Mutta ymmärrän hyvin kyllä, että kaikki ei halua maksaa niitä hintoja tai tehdä sopimuksia jotka on pidempiä.

Sali jossa itse käyn on myös CMS ketjussa ja jäsenyyteen tarjotaan paljon muuta kuten ohjelma personal trainer ja myös salin muut ominaisuudet ovat jäsenyydellä ilmaisia. mutta näistä ei ole mitään pakko käyttää ellei halua.

Itekin olin cms-salin jäsen ja ei o mitään pahaa sanottavaa. Hinnat kun pyörii samalla tasolla melki jokasessa paikallisessa salissa ja monessa noita samantyylisiä pistetään sekaan. Jos salista tykkää niin eiköhä se o pääasia jos se ei budjettia kaada ja tosiaan noita extra etuja ei tarvi käyttää. Personal trainer jutusta kannattaa kuitenki sanoo niille ettei ne soittele kotiin ja kysele kuinka on reenit lähteny käyntiin ja katottaisko reeniohjelmaa yhessä. Muuten ne varmaan semmoseenkin ryhtyy (se on sitä reeniin motivointia jota moni asiakas tarvitsee).

Kohta on vuoden päivät tullut kuuluttua Keravan CMS-klubiin.

Henkilökunta on oikein mukavaa ja avuliasta, sekä ilmeisesti ympäristö jumpissa yms. aerobisissa harjoitteissa. Asiakaskunta avointa ja mukavan tuntuista, eikä mitään kyräilyn makua ole havaittavissa eikä treenivarusteita syynätä pahalla silmällä.

MUTTA.....

Huonoin puoli on sali, mutta lähinnä se ilmastointi ja yleinen ylläpito, jossa pihdataan sitten kaikkien skottilaisten taiteen sääntöjen mukaan.

Kesäisin lämpötila on yli 30 kuntosalin puolella, eikä nyt syksyn lähestyessä kattoon asennetut 2kpl 50e ropelituulettimia saa kuin hien hajun hälvenemään. Monissa taljoissa hihnat olivat rispaantuneita ja pahimmillaan niistä törrötti metallisäikeitä joilla olisi voinut hyväillä esim. silmiä ylätaljassa ojentajia tehdessään.

Suihkuista on seinätelineistä aina saippuat loppu, käsisuihku on rikki, käsien kuivaustelineen täyttö kestää viikon ja jopa saunan vesikipon kahva on rikki niin, että se jää käteen kun yrittää hakea lisää vettä :wall:

~50e/kk hintaan luulisi, ettei suihkussa tarvitse saippuaa läträtä saippuatiivistepurkeista, eikä pelätä että saunakippo tippuu jaloille, tai että treenilämpötilat pysyisivät edes työpaikalla ilmaiseksi käytettävissä olevaan pommisuojaan alempana :(

Luonnollisesti kun tähän lisätään seikka, ettei asioille tehdä muuta kuin lupaillaan, eikä yhteydenottoihin (useampien henkilöiden) vastailla millään tasolla, niin hiukan hapan maku jää suuhun.

Muista CMS-klubeista en osaa sanoa, muuta kuin että kuuleman perusteella asiat ovat paremmin. Tähän kyseiseen klubiin en suosittele liittymään, jos salilla vääntämistä ajattele. Mieluumin suunnista kohti muita paikkakunnan saleja.

Olen ollut paikallisen CMS-klubin jäsen jo yli vuoden, eikä ole yhtään valittamista. Laitteet ovat todella laadukkaat ja paikka erittäin viihtyisä sekä henkilökunta todella mukavaa. Ja mikä parasta niin paikallisen klubin tiloihin kuuluu uimahalli/kylpylä tyyppinen ratkaisu, sekä yläkerrassa urheiluhalli ja näiden käyttäminen kuuluu normaaliin kuukausimaksuun!

Minkäslaisia nuo hintaan sisältyvät kurssit ovat? Onko ne aina jotain jumppajuttuja, vai onko mukana myös luentoja esim. ravinnosta ym.?
Entäs tuo personaltrainer? Onko niistä hyötyä myös kauemmin harrastaneille vaiko pelkästään aloittelevalle?
Monesti on mielessä ollut liittyä mutta tuo hinta on vetänyt aina maton jalkojen alta.

Itse en kursseista tiedä, mutta jo pelkän salin takia olen valmis maksamaan tuosta, todella hyvä sali, kesällä sopivan viileä, tarpeeksi tilava ja laitteita/painoja riittävästi moneen käyttöön. Plussana tietysti mahdollisuus treenata muissa kaupungeissa samaan hintaan.

Tämä siis Mikkelissä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Entäs tuo personaltrainer? Onko niistä hyötyä myös kauemmin harrastaneille vaiko pelkästään aloittelevalle?

Tuo personal trainer ainakin omalla salillani tarkotti sitä että tehtiin muutaman kerran vuodessa treeniohjelma ja katottiin että miten on edistytty ja tavotteisiin päästy ja sitten vielä jos oli uusia liikkeitä niin tämä henk kohtanen ohjaaja sitten näytti liikkeet ja katsoi kerran että menee oikein. Kyseiseltä henkilöltä voi myös käydä kysymässä apua ja neuvoja pitkin vuotta muutenkin jos hän on paikalla ja vapaana. Itsellä jäi noihin treeniohjelmiin joita pari vuotta käyttelin eli koko jäsenyyden ajan.

Voiko muuten klubille ostaa kausikorttia sen sijaan, että tulisi jäseneksi?

Monesti voi mutta hinta on yleensä sitten kovempi per kk. CMS klubita en tiedä, mutta esim. Elixiassa tällainen mahdollisuus on ja se "normaali" muoto on että sitoudutaan vuodeksi kuten CMS:lläkin.

turhan tyyristä

Kävin yli vuoden paikallisella CMS-klubilla kunnes onneksi tajusin, että Tapanilan Erällä maksaa vuosi saman verran kuin CMS-salilla kaksi kuukautta. Nyt tuntuu naurettavalta maksaa yli 50 euroa kuukaudessa urheilemisesta. Kyse on lähinnä periaatteesta. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.

Ite oon käyny kohta vuoden CMS:llä. Ei valitettavaa. 54 euroo kuussa. Kuulu sali, ryhmäliikunnat( ei oo kyllä tullu käytyy, paitsi ohjattu venyttely on pirun hyvä) Espoon uimahalleissa käynti kuuluu myös hintaan, sulkkista saa pelata ja sitten se personal trainer. Traineria en oo käyttänyt, mutta joskus tälläisenä aloittelijana kysyn henkilökuntaa katsomaan teenkö liikkeet oikein. Esim kun aloin veivaamaan mavea, pyysin trainerin viereen katsomaan, ettei paikat hajoa.
Kohta on vuoden jäsenyys takana ja aioin jatkaa käyntiä.

Tärkein asia mulle kuitenkin on salin sijainti, CMS ihan vieressä, joten tulee käytyä.

Olen ollut paikallisen CMS-klubin jäsen jo yli vuoden, eikä ole yhtään valittamista. Laitteet ovat todella laadukkaat ja paikka erittäin viihtyisä sekä henkilökunta todella mukavaa. Ja mikä parasta niin paikallisen klubin tiloihin kuuluu uimahalli/kylpylä tyyppinen ratkaisu, sekä yläkerrassa urheiluhalli ja näiden käyttäminen kuuluu normaaliin kuukausimaksuun!

Sepä kuullostaa hyvältä, missä kaupungissa?
Minä puolestani olen huomenna viimeistä päivää jäsenenä eräässä CMS-klubilla, syynä eroamiseen oli hinta ja muita pieniä yksityiskohtia kuten se, että osallistumalla internetissä täytettävään jäsenkyselyyn, saisi kolme ystävää 25 euron lahjakortit klubille. Innoissani täytin kaavakkeet ja ystävieni yhteystiedot, vuosi kului ja sama kysely järjestettiin palkinoineen uudelleen eikä edellisiä palkintojakaan näkynyt.
Kun hieman hoputtamalla ystäväni saivat lahjakortit, paljastuikin että juuri sulkapallon pelaamiseen lahjakortit eivät käyneetkään! :wall:
Punttis on loistava, tilava, monipuoliset laitteet eikä juuri koskaan ruuhkainen. Miinuksena: kesällä hieman kuuma ja yleensä siellä soi radio energyn ballaadit sun muut hömppäbiisit.

Asiakaspalvelu pelasi helkkarin hyvin ja henkilökunta muisti naamataulut hyvin ensimmäisestä päivästä lähtien.
Hinta alemmaksi, ja olen jälleen jäsen (musiikista huolimatta)

t. O

Viimeksi muokattu:
Innoissani täytin kaavakkeet ja ystävieni yhteystiedot, vuosi kului ja sama kysely järjestettiin palkinoineen uudelleen eikä edellisiä palkintojakaan näkynyt.

Miinuksena: kesällä hieman kuuma ja yleensä siellä soi radio energyn ballaadit sun muut hömppäbiisit.

Kuulostaa NIIN tutulta. Mikäs Vantaan CMS oli kyseessä? :david:

Ihan samat kujeet oli tuon asiakaskyselyn kanssa myös Keravan CMS:llä. Ei enää jaksa osallistua mihinkään niiden kisoihinkaan, kun tuskin niitä palkintojakaan koskaan jaetaan :(

Ketjun pyörittäjä taitaa olla joku täysi "skotti/juutalainen", jonka päätarkoituksena on vain säästäminen. Onneksi kohta tulee taas talvi ja sisälämpötilat laskevat ehkä siedettävälle tasolle.

Niin ja olisi tietty kiva, ettei kaikki suihkutilojen ovenkarmit olisi ihan mustia ja homehtumispisteessä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom