ZannaZ
Hysteerinen söpöliini
- Ikä
- 39
PunttiOskari sanoi:No sanoma oli lyhykäisyydessään se, että kun tämä osio on nimeltään treenipäiväkirjat, niin olisi suotavaa, että täällä olisi vain niitä treeniselostuksia ja muitten kommentteja niihin. Off-topicille on omat osionsa. Ei sen mun mielestä niin pitäisi mennä, että kun on oma tredi perustettu, niin siellä saa tehdä mitä lystää. Eipä se tietysti paljon menoa haittaa, jos täällä on muutama hassuttelutredi mukana, mutta jos tähän tyyliin muuallakin alkaa päiväkirjat täyttymään off-topicista, niin sitä varsinaista asiaa saa alkaa etsiä sivuilta 3, 5 ja 8, mikä ei ole luettavuuden kannalta oikein mukavaa. Mun mielestä olis mukavaa, että kun täällä uusi tredi pompsahtaa tuohon ylimmäksi, niin sieltä löytyisi jonkun uudet treenit tai joku viiltävä analyysi treenistä, ei suinkaan mopoilua, runoutta tai jotain muuta arkipäivän proosaa.
Tämä siis kävi askarrattumaan, sen verran et päätin tehdä tänne oman threadin. Mitä mieltä jengi on treenipäiväkirjojen sisällöstä. Saako siällä olla kuulumisia ja muita juttuja, vai pitääkö pysyä tiukasti asiassa eli treenien kertomisessa?
Omasta mielestäni jokainen saa omassa threadissaan, treenipäiväkirjassa kertoa miten haluaa elämästään. Jos joku haluaa enemmänkin kertoa kun numeroita vaan ni be my guest. Se ei tietääkseni ole keneltäkään pois, päinvastoin piristää monien päivää kun saa lukea kuulumisia.
Tuo PunttiOskarin lainaus on siis AnnieStarkin treenipäiväkirjasta. VIPit voivat käydä lukemassa ko. postin täältä http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1071364&postcount=161 ja tutustua muutenkin "erilaiseen treenipäiväkirjanpitoon".
Mun mielestä, ja ilmeisesti monen muunkin mielestä numerot ovat vaan tylsiä. Ja totuushan on se ettei kenenkään tarvitse lukea jos ei kiinnosta.. Mutta mutta... kertokaahan tänne threadiin mielipiteitä. Myös ne jotka eivät saa ääntään kuuluviin VIP puolella koska eivät ole (viä) vippejä.
Asia sinänsäkin ajankohtainen, kun nyt on tuo Pakkotoisto Open käynnissä ja sinne saavat kisaajat tehdä omia päiväkirjojaan. Mitä ne saisivat/tulisivat sisältää? Mielipiteitä vaan kehiin.