Treenipäiväkirjojen sisältö?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

ZannaZ

Hysteerinen söpöliini
Ikä
39
PunttiOskari sanoi:
No sanoma oli lyhykäisyydessään se, että kun tämä osio on nimeltään treenipäiväkirjat, niin olisi suotavaa, että täällä olisi vain niitä treeniselostuksia ja muitten kommentteja niihin. Off-topicille on omat osionsa. Ei sen mun mielestä niin pitäisi mennä, että kun on oma tredi perustettu, niin siellä saa tehdä mitä lystää. Eipä se tietysti paljon menoa haittaa, jos täällä on muutama hassuttelutredi mukana, mutta jos tähän tyyliin muuallakin alkaa päiväkirjat täyttymään off-topicista, niin sitä varsinaista asiaa saa alkaa etsiä sivuilta 3, 5 ja 8, mikä ei ole luettavuuden kannalta oikein mukavaa. Mun mielestä olis mukavaa, että kun täällä uusi tredi pompsahtaa tuohon ylimmäksi, niin sieltä löytyisi jonkun uudet treenit tai joku viiltävä analyysi treenistä, ei suinkaan mopoilua, runoutta tai jotain muuta arkipäivän proosaa.

Tämä siis kävi askarrattumaan, sen verran et päätin tehdä tänne oman threadin. Mitä mieltä jengi on treenipäiväkirjojen sisällöstä. Saako siällä olla kuulumisia ja muita juttuja, vai pitääkö pysyä tiukasti asiassa eli treenien kertomisessa?

Omasta mielestäni jokainen saa omassa threadissaan, treenipäiväkirjassa kertoa miten haluaa elämästään. Jos joku haluaa enemmänkin kertoa kun numeroita vaan ni be my guest. Se ei tietääkseni ole keneltäkään pois, päinvastoin piristää monien päivää kun saa lukea kuulumisia.

Tuo PunttiOskarin lainaus on siis AnnieStarkin treenipäiväkirjasta. VIPit voivat käydä lukemassa ko. postin täältä http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1071364&postcount=161 ja tutustua muutenkin "erilaiseen treenipäiväkirjanpitoon".

Mun mielestä, ja ilmeisesti monen muunkin mielestä numerot ovat vaan tylsiä. Ja totuushan on se ettei kenenkään tarvitse lukea jos ei kiinnosta.. Mutta mutta... kertokaahan tänne threadiin mielipiteitä. Myös ne jotka eivät saa ääntään kuuluviin VIP puolella koska eivät ole (viä) vippejä.

Asia sinänsäkin ajankohtainen, kun nyt on tuo Pakkotoisto Open käynnissä ja sinne saavat kisaajat tehdä omia päiväkirjojaan. Mitä ne saisivat/tulisivat sisältää? Mielipiteitä vaan kehiin.

Itse en ainakaan jaksa numeroita luetella, vaan lähinnä fiiliksiä ja kuulumisia, onko jaksanu treenata vai ei ja miksi sitten ei tms. En mä jaksa katella pelkkiä merkattuja liikkeitä ja numeroita, on mulla oma paperinen päiväkirja sitä varten et ite voin niitä kattoo jos huvittaa...tuskin ketään pahemmin kiinnostaa et oonko nyt lisänny puol kiloo haukkareihin tms. Enemmän se, et onko kehitystä vai ei ja miten treenit menee. Muutokset ym. tietty on eri asia, aina ku vaikuttaa jotenkin normaali treeniin ja kehitykseen, josta voi olla hyötyä lukijoille :)

Mun mielestä sinne tulisi merkata ne treenit mitä on vedetty, ja siihen sekaan voi aivan hyvin vetää jotain sepustusta fiiliksistä jne. Mutta sitten kun on 20 postia peräkkäin jossa kerrotaan naapurin marsusta, niin siinä vaiheessa vetää hieman yli... Pelkät numerot numeroiden perässä on kyllä melko ankeaa.

Joo.. Kyllä se niin on että oma treenipäiväkirja on itselleen pyhitetty ja sinne saa kirjoittaa ja laittaa oman mielen mukaan mitä haluaa.. pakkiksen sallimin säännöin.
Olishan se kuitenkin suotavaa palstan yleisen asiapitoisuuden vuoksi, ettei ihan kaikilla olisi päiväkirjassaan 2 täyttä sivua offtopicia!

Mutta, mutta.. kukin kirjoitelkoot päiväkirjaansa tyylillään. :)

mxu sanoi:
Joo.. Kyllä se niin on että oma treenipäiväkirja on itselleen pyhitetty ja sinne saa kirjoittaa ja laittaa oman mielen mukaan mitä haluaa.. pakkiksen sallimin säännöin.

Näinpä näin. Edelleenkään ei ole pakko lukea, jos niin kovasti off-topic ahdistaa.

Mun treenipäiväkirja on aiheuttanut kovasti vihastusta, siksi että pölötän siellä mitä mieleen juolahtaa. Bodybuildingi ja treeni on mulle paljon muutakin kuin se salivääntö ja päivän kcallat. Mulle tärkeä osa treeniä on motivaatio , johon kuuluu se, että olen ihan hirmuinen bodyfani. Mulle tärkeää on myös unelmat, toiveet, tavoitteet ja saan ihan hirmuisesti voimia siitä, että joku on saavuttanut niitä unelmiaan. Oli se sitten se naapurin marsu tai tanskalainen spw kuski. Siksi siellä on paljon kuvia, pohdintoja, hehkutusta aiheesta kuin aiheesta. Mulle ylipäätään jaksamisen lähde on se, että saan kirjoittaa MILTÄ MUSTA TUNTUU. Kuten mä jo ensimmäisessä postauksessa totesin, mä kirjoitan itseäni varten. Eli homman idea ei ole se, että sen olisi tarkoitus olla mitenkään toisia / toisten tietomaailmaa palveleva. Mä kirjotan juttuni samallailla kuten aina ennemminkin vaikka sitä ei lukis kukaan muu. Ja jos joku lukee ja kirjottaa, niin tottaa vitussa mä vastaan. Mun mielestä muutenkin oma treenipäiväkirja on sitä varten, että siellä voi pohtia kaikkea mikä liittyy mitenkään siihen omiin treeneihin, unelmiin, tavoitteisiin, ruokailuihin, asioihin mitä elämässään tekee.

Jos nuo mun bodarin rukoukset ja speedway starat oikeasti niin pajon haittaa, että treenipäiväkirjoissa saa vaan olla treenejä ja ruokailuja, niin siinä tapauksessa mä tyydyn kirjottelemaan treenejäni ylös jonnekkin muualle...

Annie Stark sanoi:
Jos nuo mun bodarin rukoukset ja speedway starat oikeasti niin pajon haittaa, että treenipäiväkirjoissa saa vaan olla treenejä ja ruokailuja, niin siinä tapauksessa mä tyydyn kirjottelemaan treenejäni ylös jonnekkin muualle...

Totta munassa saa kirjottaa mitä haluaa, annien treenipäivyriä joskus vilkaisseena ei mitään muuta kun positiivista sanottavaa:thumbs:

Ainoa mikä hiukan Annien postauksissa pistää silmään on tuo jatkuva uhkailu että se lähtee palstalta:rolleyes:

(Hurriasioissa, miesten osio asiassa, olikos vielä laatua tytöille-asiassa, ja nyt tässä)

Ei millään pahalla, Anni, ja kisauutisia vaan tulemaan niinkuin aina.

Musta on ainakin kiva lukea muiden kuulumisia muutenkin kuin vaan treenien osalta, joten tosiaan Annie jatka vaan kirjoittelua. Omassa pävyrissä tuolla Openin puolella on tosiaan mennyt enemmän sinne lukujen puolelle, mutta en olekkaan yhtä mahtava sanavirtuoosi kuin monet täällä :).

En mä mitään ole uhkaillut. Sanonut vaan mielipiteeni, ja tuossa tarkoitin sitä, että sitten voin kirjotella yhtä hyvin jonnekkin muualle sitä treenipvkirjaa, eli en mä tässä mitään uhkaillut. Elä käsitä väärin hyvä mies:haart: Eilen tuli 4 vuotta täyteen palstalta, luuletteko te oikeesti että voin olla ilman teitä:D .. niin ja mähän olen ollut kovin sovittelevainen ja armollinen, kun olen tarjoutunut ystävällisesti lopettamaan ne kirjoittelut, josta porukka on jaksanut valittaa, mutista ja herjata. Eli "uhkaus" on ehkä hieman väärä sana.. nii ei ollut laatua tytöille asiassa :D mut takaisin aiheeseen, eli treenipvkirjojen sisältöön :)

Mun mielestä tilanne pitäisi nimenomaan olla sellainen, että tonne treenipäiväkirjaan voi noita omia juttuja ja tuntemuksia kirjotella. Tässä tuskin lienee mitään ongelmaa. Mun mielestä ongelma on siinä, että noi omat jorinat ei pysy pelkästään siellä omissa päiväkirjoissa, vaan nykysin aivan helvetin monista tredeistä saa lukea just näistä monen (varsinkin punttimimmin) unelmista, yms. asioista, joista kaikki pakkista seuraavat ovat varmasti jo tietoisia.

Mun nähdäkseni monia täällä ärsyttää joidenkin kirjoittajien aivan VALTAVA huomionhalu ja -hakuisuus. Ymmärrän, että liikkuminen on kivaa ja elämä yleensäkin on ihanaa, mutta pliis, älkää tulko joka trediin jakamaan tätä ilosanomaa. Se on nimittäin jo tiedossa. Kaiken huippu oli kyllä kun yhden uunon piti saada oma kuvansa tohon yleisen puolen fanitus-trediinkin. Voiko sitä omaa pärstää todellakin rakastaa niin paljon?

Muistan tässä taannoin kun ylläpitäjä mainitsi eräälle vakiokäyttäjälle (mies) että häntä hieman ärsyttää tollanen huomionhakuisuus, kun kuvatredejä piti olla useita. No, asia käsiteltiin ja hoidettiin sovussa. Jotenkin mulla on sellainen fiilis että jos palstan tietyille naisille antaisi samanlaista palautetta niin asenne olisi heti 'en sit kirjota ollenkaan', 'ei ole pakko lukea', tms. yhtä fiksua. Lukekaa vaan mitä nää jotkut vastaa kritiikkiin niin tiedätte mitä tarkoitan.

Summa summarum: Kirjotelkaa sinne omiin tredeihinne (treenipäivyrit, kuvatredit) mitä haluatte, mutta miettikää ensin ja kirjoittakaa sitten muihin tredeihin. Käsittääkseni Mike on aina pitänyt tietynlaista asiallisuutta arvossa. Sitä itsekin toivon.

nigster sanoi:
Mun mielestä sinne tulisi merkata ne treenit mitä on vedetty, ja siihen sekaan voi aivan hyvin vetää jotain sepustusta fiiliksistä jne. Mutta sitten kun on 20 postia peräkkäin jossa kerrotaan naapurin marsusta, niin siinä vaiheessa vetää hieman yli... Pelkät numerot numeroiden perässä on kyllä melko ankeaa.
ei näköjään tarvii omaa mielipidettä kirjottaa kun joku muu on sen mun puolesta tehnyt jo :D eli samaa mieltä...
sen verran harvoin tulee kenenkään tpäiväkirjoja tavailtua että ei paljon väliä mitä niissä on

Back
Ylös Bottom