Treenipäiväkirja!?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
???? Siis valmiin kirjan johon voi kirjottaa, valmiit lokerot ja paikat teksteille?

Ittellä on vaan koneella aivan notepadillä kirjoitettu, siinä on päivämäärä, treenattava lihasryhmä ja toistojen ja treenipainojen määrät.

Tuonhan voi tietysti tehdä itsekin esim. johonkin ruutuvihkoon. Itsellä on tosin nyt käytössä Ove Rytterin treenipäiväkirja (tuli b&k:n mukana). Joku hyvinvarustettu kirjakauppa vois olla aika kova sana.

hmm..kaupasta löytyy niitä sinikantisia vihkoja. Ainakin ovat itselleni kelvanneet mainiosti.
Sitten kotona siirrän koneelle.

Omani ostin Tallinnasta...

Onhan se niin, ettei iiiihan tavallista vihkoa mikään voita! Todellinen treenipäiväkirja siitä näyttääkin kehkeytyvän:D .

Zone-sarja -42%
Tee ruutupaperille sellaset lokerot kun haluut ja aja kopiokoneella siitä sitten kopioita ja laita kotona mappiin. Jos ei siis tavallinen vihko kelpaa... ;)

Tiimarista saa myös semmosia muovikantisia kierrevihkoja. Sikajees, ei edes kannet irtoa kovassa käytössä (yleinen ongelma tähän asti, ku niitit ei oikein pidä sivuja kiinni...). :D Tais olla alle pari juuroo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pelkistetty esimerkki itse tehdystä treenipäiväkirjan sivusta by Mixu. Tämä on tehty Excelillä (muutettu Acrobat Reader- muotoon), ja jokainen voi helposti ja ilmaiseksi tehdä oman.

"Hyvässä" treenipäiväkirjassa on ehkä lisätilaa kommenteille, miten liike tai päivä sujui, mitä söi ennen treeniä, muita ajatuksia jne.

Nää voi tietty rei'ittää ja laittaa kovakantisiin kuoriin, niin pysyy siistinä. Mulla ei koskaan ole ollut ongelmia siinä, että repisin agressa sivuja irti treenin keskellä. :curs:

Edit. Niin kai se pitäisi kerran mainita, että tuo 6- jakoinen ohjelma on rakenteeltaan Richard75:ltä mallinnettu, mutta liikkeet valitsin ihan itse :eek:

Mixu sanoi:
Mulla ei koskaan ole ollut ongelmia siinä, että repisin agressa sivuja irti treenin keskellä.
Ei mullakaan, mutta kansi tuppas aina irtoamaan ku se hieroontuu kuitenkin treenikassissa johonki just sillä tavalla että se kansi kestää kiinni vihossa kuukauden. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom