Treeniohjelmasta.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tarkoituksena olis alkaa treenaamaan jossakin vaiheessa tällaisella treeniohjelmalla....

Maanantai: Rinta, Selkä
Keskiviikko: Jalat
Perjantai: Olkapäät, Kädet

Mutta kannattaako maanantaina tehdä kahta niinkin raskasta liikettä kuin Penkkiä ja Maastavetoa?
Ajatuksena kun oli kokonaisuudessaan maanantaille tällainen treeni
penkki, vinopenkki, maastaveto, ylätalja ja alatalja.

Miksei mavea ja penaa muka voisi tehdä samana päivänä, voihan kyykkyä ja penkkiäkin. Ei sille ole mitään estettä, kaloreita vaan menee aika paljon. Muuten näyttää hyvältä, mutta vatsat puuttuu kokonaan, ja ojentajat tulee kahtena päivänä, kun teet rintapäivänä penkkiä ja vielä käsipäivänä varmaankin ojentaja liikkeitä..? Jos vaihdat vaikka käsien ja selän paikkoja, ja vatsat jokaisen treenin loppuun.

sama jako kun mulla , teen vielä 3on 1off 6 kertaa viikossa . ja eihän penkki ole raskas liike .

Niin tietysti vatsat oli tarkoitus vielä reenin lopussa tehdä... Käsipäivinä ojentaja liikkeitä oli myös vielä tarkoitus tehdä... Mutta selkä ja käsipäivän vaihtoa pitää harkita ettei ojentajat mene tukkoon... Hyvä huomio...

IMO, vatsoja ei kannata reenata 3 viikossa, ihan samallalailla nekin ovat lihaksia ja tarvitsevat palautua. Itse reenaisin olkapäät jalkojen kanssa ja ojentajat rinnan kanssa ja selän hauiksien kanssa.

Olkapääitä tehdessä ojentajat rasittuu myös.
Joten itse tekisin mieluiten näin
Rinta, Olkapäät, Ojentajat
Jalat, Pohkeet
Selkä, Hauis

Näin ykköpäivänä ojentajat saa kyytii oikein kunnolla, ja levätä loppukierron.

Itse heittäisin esim. MA - sit upsit tms. KE - Kyljet PE - Syvät vatsat... Tai jotenkin vastaavasti.

Sen verta kovassa osassa kun ovat kyykyssä ja mavessa.

Tarkoituksena olis alkaa treenaamaan jossakin vaiheessa tällaisella treeniohjelmalla....

Maanantai: Rinta, Selkä
Keskiviikko: Jalat
Perjantai: Olkapäät, Kädet

Mutta kannattaako maanantaina tehdä kahta niinkin raskasta liikettä kuin Penkkiä ja Maastavetoa?
Ajatuksena kun oli kokonaisuudessaan maanantaille tällainen treeni
penkki, vinopenkki, maastaveto, ylätalja ja alatalja.

Ite en tekisi selkää ja tissejä samanapäivänä :down:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En näe mitään syytä miksi ei kannattaisi tehdä noin. Selkä ja tissithän sopii oivallisesti samaan treeniin kun ovat tavallaan vastalihaksia keskenään ja rinta on vielä verraten pieni lihasryhmä.

En näe mitään syytä miksi ei kannattaisi tehdä noin. Selkä ja tissithän sopii oivallisesti samaan treeniin kun ovat tavallaan vastalihaksia keskenään ja rinta on vielä verraten pieni lihasryhmä.

Itse teen myös tissit ja selän erikseen..
Koska molemmat vievät suhteellisen paljon energiaa varsinkin palautumiseen..
Mutta kaikki tekee tavallaan..

Suositut

Back
Ylös Bottom