Treeniohjelmani

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zimpura
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Hippa
Mulla ainakin meni toisen lihasryhmäntreeni aina pilalle, kun oli selkä ja haba samassa. Jos teki habat eka ei jaksanut tehdä selkää ja sama juttu päinvastoin.

Sama juttu mulla, kokeilin tuossa työntö-veto-jalat -jakoa kuukauden ajan, ja ei sopinut minulle. Selkätreenin jälkeen forkut olivat jo valmiiksi pumpissa, eikä habatreenistä tahtonut tulla oikein mitään. Nyt teen sitten rinta-kädet ja selkä-olkapäät, ja hyvin pelittää :)

Jännä juttu muuten, että rinnan ja ojentajat pystyy kuitenkin tekemään ihan hyvin samalla treenikerralla...? Rinta ja olkapäät samalla kertaa ei sitten taas toimi mulla.

Originally posted by Gillyanne
Jännä juttu muuten, että rinnan ja ojentajat pystyy kuitenkin tekemään ihan hyvin samalla treenikerralla...? Rinta ja olkapäät samalla kertaa ei sitten taas toimi mulla.

Noi on varmaan just niitä yksilöllisiä eroja.

Mä teen yleensä kädet itsekseen. Kolmeen jaetussa ohjelmassa habat jalkojen kanssa ja ojentajat rintatreenissä. Olkapäät voin tehdä ihan milloin vaan, ei ole mitään toista syrjäyttävää vaikutusta.

Tuo on vähän kaksipiippuinen juttu treenata
jalat/työntö/veto jaolla. Tuntuu,että esim.hauiksista ei saa mitään irti selkäpäivän jälkeen ja 3-5 sarjaa on ihan maksimi,mutta ainakin itsellä se lihamielessä toimi erinomaisesti saavathan nuo haikset selkätreenissä rökitystä ja,vaikka ne hauiskäännöt suoralla tangolla täytyy tehdä 10kg kevyemmällä kuormalla saavat kyllä ihan riitävästi työtä.Sama varsinkin ojentajien kanssa,mutta olkapäitä en kanssa oikein jaksa millään treenata rinnan kanssa samassa treenissä.Aina tulee kokeiltua kaikkea uutta ja sitten,kun siirtyy vanhaan 3-jakoiseen ohjelmaan alkavat tulokset nousta hiljaa ja varmasti...

Täytyy kyllä myöntää, että mullakin on forkut aika kivasti jumissa selkäreenin jälkeen, mutta remmeistä saa onneksi apua. Mää teen vaan niinkuin sanotaan...no en nyt ihan :) . Mulla on kyl toiminut selkä&hauis. Niinkuin Hippa sanoi, yksilöllisiä eroja.

Miten voi olla yksi liike liikaa? Eikö kyse kuitenkin ole siitä tuntumasta

Elikkäs..jos otetaan esim sun jalkatreeni ja kuvitellaan,että vedät vaikka ensin jalkaprässin täysillä loppuun saakka ja siihen päälle reisikoukistukset ja ojennukset ja vielä pohkeet,niin voin sanoa että sillon ei ole mitään asiaa Hack-kyykkyyn enää. Mutta jos ei treenaa millään täysteholla ja hakee tuntumaa enemmän..ns pumppia niin, siitä vaan..kyllä kestävyyttä tulee varmasti.

Et kertonut kuinka monta sarjaa teet per liike, niin on tässä vaikea kommentoida tämän enempää.

Ei ole yhtä ainoaa oikeeta tapaa treenata..se mikä tuntuu itsestä hyvältä,varsinkin jos tuntee vielä päässeensä tavoitteeseen,niin sit on homma bueno! Aiemmin treenasin itse sellasella ohjelmalla,jossa oli tosi paljon liikkeitä ja sarjojakin oli ainakin 4 per liike..noo,olin tosi tiukassa kunnossa.Nyt teen vähemmän liikkeitä ja vedän sarjat täysillä..massaa on tullut 2 vuodessa reilu 10kg lisää ja rauta nousee vähän toiseen tyyliin :thumbs:

Re: Miten voi olla yksi liike liikaa? Eikö kyse kuitenkin ole siitä tuntumasta

Originally posted by Mrpakkotoisto
Elikkäs..jos otetaan esim sun jalkatreeni ja kuvitellaan,että vedät vaikka ensin jalkaprässin täysillä loppuun saakka ja siihen päälle reisikoukistukset ja ojennukset ja vielä pohkeet,niin voin sanoa että sillon ei ole mitään asiaa Hack-kyykkyyn enää. Mutta jos ei treenaa millään täysteholla ja hakee tuntumaa enemmän..ns pumppia niin, siitä vaan..kyllä kestävyyttä tulee varmasti.

Et kertonut kuinka monta sarjaa teet per liike, niin on tässä vaikea kommentoida tämän enempää.

Ei ole yhtä ainoaa oikeeta tapaa treenata..se mikä tuntuu itsestä hyvältä,varsinkin jos tuntee vielä päässeensä tavoitteeseen,niin sit on homma bueno! Aiemmin treenasin itse sellasella ohjelmalla,jossa oli tosi paljon liikkeitä ja sarjojakin oli ainakin 4 per liike..noo,olin tosi tiukassa kunnossa.Nyt teen vähemmän liikkeitä ja vedän sarjat täysillä..massaa on tullut 2 vuodessa reilu 10kg lisää ja rauta nousee vähän toiseen tyyliin :thumbs:

Nojoo, mä teen 2 sarjaa ja 8-12 toistoa per liike lukuunottamatta jalkaliikkeitä, joissa on 3 sarjaa.

Ja tuntumajuttuhan tuo onkin.

Mä teen täysillä. Sen tiedän siitä, ettei millään meinais jaksaa laittaa painoja takaisin paikoilleen, kun on tehny.

Mulle tuntuma on sitä, että tunnen, että se liike menee oikealle lihakselle ja seuraavana päivänä tuntuu myös. Pumpilla ei ole väliä. On kuiteskin sen verran pienet lihakset, että ei ne pumpissakaan erotu :)

Mulla on tullut lisää painoa vuodessa joku 7-8kg. Se on aika paljon mun kokoiselle sintille.

itse treenaan olkapäät&rinnan samana päivä,niin onko väliä jos tekee vuorotellen rintaliikkeen ja olkapääliikkeen esim:vinopenkki,etupunnerrus,viparit maaten,viparit sivulle,ristitalja,viparit taakse kulmassa??

Originally posted by jackass82
itse treenaan olkapäät&rinnan samana päivä,niin onko väliä jos tekee vuorotellen rintaliikkeen ja olkapääliikkeen esim:vinopenkki,etupunnerrus,viparit maaten,viparit sivulle,ristitalja,viparit taakse kulmassa??

Tuohon settiin tuo soveltuu hyvin ellei erinomaisesti...

Voihan peräsuolenpurkaus, kun täällä aina selostetaan, että liikaa liikkeitä, liikaa sarjoja, yksi liike liikaa. Voit tehdä vaikka 15 sarjaa yhdelle lihakselle, eikä se ole liikaa. Voit tehdä vieläkin enemmän eikä sekään ole liikaa. Kaikki riippuu kaikesta, kyse on määrän ja laadun jakamisesta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom