Oon 16v ja ajattelin et jos sait vähä neuvoi / kommenttei tän hetkiseen kunto-ohjelmaan, kun en mikää ammattilainen oo kuitenkaa. Tarkoitus on et vatsat ja alaselkä sais vähä enemmä reenii joten se on joka kerta mukana. Ohjelman tein kaverinkaa joka on elixiril töissä, että ei iha puutaheinää pitäis olla mutta silti haluisin muitten kommenttei
Palatautuksen on iha perus hera, ei oo muita ihmejuttui.
Aattelin viel kysyy, että onko pitkänpääl ihmeongelma, jos en syö rehui yhtään? Olin tos 2vuotta sit kaikis veri yms kokeis jotai 22 erikoetta oli ja kaikki oli sillo ainaki kunnos mutten sillo treenannu viel. (Tähä pikasee hieno tarina ettei kukaa ala valittaa nirsoudest :curs: : Ku olin eskaris ni siel sitte pakotettii maistaa kaikkee ni ku salaattii pakotettii maistaa ni sitte lattasin ja siel oli semone mukava sivari töis joka oli pakottanu mut syömää sen oksennuksenki ja sai potkut sitte)
----- Romaani ohi
2-3 krt/vko 1,5-2h yleensä menee
(Näissä on mukana tarkennukset et tunnistaa laitteet)
Krt 1.
Yläselkä
Rinta
Hartiat
Alaselkä
Vatsat
Krt 2.
Alaselkä
Vatsat
Hauis
Ojentaja
Jalat
Palatautuksen on iha perus hera, ei oo muita ihmejuttui.
Aattelin viel kysyy, että onko pitkänpääl ihmeongelma, jos en syö rehui yhtään? Olin tos 2vuotta sit kaikis veri yms kokeis jotai 22 erikoetta oli ja kaikki oli sillo ainaki kunnos mutten sillo treenannu viel. (Tähä pikasee hieno tarina ettei kukaa ala valittaa nirsoudest :curs: : Ku olin eskaris ni siel sitte pakotettii maistaa kaikkee ni ku salaattii pakotettii maistaa ni sitte lattasin ja siel oli semone mukava sivari töis joka oli pakottanu mut syömää sen oksennuksenki ja sai potkut sitte)
----- Romaani ohi
2-3 krt/vko 1,5-2h yleensä menee
(Näissä on mukana tarkennukset et tunnistaa laitteet)
Krt 1.
Yläselkä
Rinta
Hartiat
Alaselkä
Vatsat
Krt 2.
Alaselkä
Vatsat
Hauis
Ojentaja
Jalat