Treeniohjelmani

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nuflog
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Ensinnäkin käyn pari kertaa viikossa salilla. Jalkoja en pysty harjoittelemaan juuri lainkaan vammojeni takia. Olen siis pystynyt treenaamaan pelkkää yläkroppaa. Minkälainen treeniohjelma olisi siis paras tunnin mittaiselle treenille?

Tällä hetkellä olen tehnyt seuraavanlaista ohjelmaa kumpanakin punttipäivänä.
Tavallinen penkki 1*10, 3*6. Tämän lisäksi olen samalla kertaa tehnyt penkkiä joko kapealla tai leveällä otteella 2*10. Vatsat olen tehnyt 3*20 ja selän 2*20. Hauiksen olen tehnyt välillä käsipainoilla ja välillä käyrätangolla. Käsipainoilla tehdessäni teen 3*20 ja käyrätangolla 3*10. Tämän lisäksi olen tehnyt joitakin ohennais liikkeitä, mutta satunnaisesti kuitenkin. Tunnin treenin aika on ainakin nykyisellä ohjelmaalla täyttynyt kiitettävästi. Kehitystä on tullut ja joka treenin jälkeen olen juonut palauttavia. Kuitenki kiinnostaisi miten saisin monipuolistettua ja nopeutettu kehitystäni? Minkälaiset ovat tulokseni esim. ensi kesänä, eli paljon mahtaa tulla kehitystä kun treenaan tuota ohjelmaa siis 2 kertaa viikossa. Kaikki vastaukset ja vinkit tervetulleita.

Teet vaan penkkii ja hauist??
ps. alottelioiden osio olis sopinu paremmi..

jos haluat enemmän voimaa ni mä suosittelisin tekeen välillä vaik 6-8-6 -sarjoja( mulla itellä on ainakin toiminu hyvästi kun tekee kerran/vko.)

onko jalkasi niin pahassa jamassa, että et pysty tekemään reidenojennuksia koneella, pohkeita, yms.??

vaihtele sarjoja 6-12, jos haluat voimaa ja parempaa kehitystä alussa.. :kippis1:

Nyt lopetat sen penkki-hauis pelleilyn ja alat treenaamaan koko kropan läpi 2 kertaa viikossa... Eli tämä tarkoittaa että treenaat myös selan, olkäpäät ja jalat niin kuin pystyt... En tiedä minkälaisessa jamassa jalkasi ovat, mutta luulisi että niille kuntoutus tekisi hyvää. Eli pienillä painoilla aluksi pidempää sarjaa ja painoa hiljalleen lisäten.

Voi :itku:

Ja mitenköhän se jalkojen "paskana" oleminen estää selän treenaamisen? Vai riittääkö selälle pelkät vartalon ojennukset, mitä noi 2x20 käsitääkseni on?

Nyt ois kiva tietää mikä niissä jaloissa on oikeasti vikana, varmaan jotain kevyttä edes pystyy tekemään, jos ei mitään tarpaturmaa tai jotain ole ollut...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom