Olen tässä vähän toista kuukautta käynyt salilla, aloitin ihan nollasta eli punttitaustaa ei ole. Tavoitteeni on vain ja ainoastaan lihasmassan kasvattaminen.
Kysyisinkin nyt teiltä mitä mieltä olette treeniohjelmastani. Onko se tavoitteeni, eli lihasmassan lisäämisen suhteen hyvä, ihan ok, vaiko peräti surkea. Perusteet tietysti tiedän itsekin, eli että lihasmassan lisäämiseksi painojen olisi oltava suuret ja toistojen melko pienet (6-8).
Treenikertoja on 4-5 viikossa ja teen kaikki lihakset aina yhdellä kertaa.
Jalat:
-Jalkaprässi 3x 8
-Pohjekone 3x 15
-Takareisilaite (istuma-asento) 3x 8
Yläkroppa:
-Penkki 3x 8
-Vinopenkki 3x 8
-Pec-Deck 3x 8
-Hauiskääntö käsipainoilla 3x 8
-Ojentajat taljalla 3x 8
-Olkapäät pystypunnerrus käsipainoilla 3x 8
Selkä
-Ylätalja, leveä eteenveto 3x 8
Vatsa
-Toistoja treenien aikana niin paljon kun jaksaa
Tiedän itsekin, että kaikkien lihasten läpikäyminen yhdellä kertaa ei todennäköisesti ole järkevää, sillä se on todella rankkaa ja kestää ajallisesti aika kauan. Mikäs sitten olisi järkevä tapa erotella lihasryhmät eri päiville? Treenikertoja voi olla kuitenkin sen 5 viikossa.
Kun reilu kuukausi sitten aloitin salitreenit, en siis ollut käynyt käytännössä ollenkaan salilla. Olen ruumiinrakenteeltani aika naru ja tavoitteeni on tosiaankin vain ja ainoastaan saada lihasmassaa (ainakin 10kg). Pituutta on 186cm ja painoa n. 76kg. Olen nyt yrittänyt alkaa syödä enemmän ja oikeanlaista ruokaa ja viimeisen viikon olen käyttänyt myös lisäravinteita (protskua, maltoa ja kreatiinia).
Antakaa joku kokenut kehäkettu neuvoja!
Kysyisinkin nyt teiltä mitä mieltä olette treeniohjelmastani. Onko se tavoitteeni, eli lihasmassan lisäämisen suhteen hyvä, ihan ok, vaiko peräti surkea. Perusteet tietysti tiedän itsekin, eli että lihasmassan lisäämiseksi painojen olisi oltava suuret ja toistojen melko pienet (6-8).
Treenikertoja on 4-5 viikossa ja teen kaikki lihakset aina yhdellä kertaa.
Jalat:
-Jalkaprässi 3x 8
-Pohjekone 3x 15
-Takareisilaite (istuma-asento) 3x 8
Yläkroppa:
-Penkki 3x 8
-Vinopenkki 3x 8
-Pec-Deck 3x 8
-Hauiskääntö käsipainoilla 3x 8
-Ojentajat taljalla 3x 8
-Olkapäät pystypunnerrus käsipainoilla 3x 8
Selkä
-Ylätalja, leveä eteenveto 3x 8
Vatsa
-Toistoja treenien aikana niin paljon kun jaksaa
Tiedän itsekin, että kaikkien lihasten läpikäyminen yhdellä kertaa ei todennäköisesti ole järkevää, sillä se on todella rankkaa ja kestää ajallisesti aika kauan. Mikäs sitten olisi järkevä tapa erotella lihasryhmät eri päiville? Treenikertoja voi olla kuitenkin sen 5 viikossa.
Kun reilu kuukausi sitten aloitin salitreenit, en siis ollut käynyt käytännössä ollenkaan salilla. Olen ruumiinrakenteeltani aika naru ja tavoitteeni on tosiaankin vain ja ainoastaan saada lihasmassaa (ainakin 10kg). Pituutta on 186cm ja painoa n. 76kg. Olen nyt yrittänyt alkaa syödä enemmän ja oikeanlaista ruokaa ja viimeisen viikon olen käyttänyt myös lisäravinteita (protskua, maltoa ja kreatiinia).
Antakaa joku kokenut kehäkettu neuvoja!

Nyt on sentään treenattu JO reilu kuukausi eli huomattavasti pidemmällä ollaan kun vuonna 2002 lihasmassan lisäyssuunnitelmissa