Treeniohjelmani, mitä olette mieltä?

Måpå sanoi:
Noniim ja rasvat on tietysti 12-15%? :david:

Penkkiä ei oo mitään järkeä tehdä kolmesti viikossa. Et tosiaankaan kehity yhtään sen paremmin vaikka hinkkaisit sitä penkkiä 37 sarjaa päivässä.

Aloittele lukeminen aloittelijoiden osiolta ja tekniikat kuntoon. Paljonkos on miehellä ikää?

18 vuotta. Olen kaksi vuotta käynyt salilla. Aina en kumminkaan ihan tosissaan ole käynyt. On ollut niitä aikoja että menen vaan salille ja katson paikan päällä mitä teen.

Olen samaa mieltä Måpån kanssa että penkki kolmesti viikosa on liikaa. Jos sillä tyylillä kehityt nii hyvä, mutta uskon että voisit kehittyä vielä paremmin jos tekisit penkkiä enintään 2 kertaa viikosa.

Rintalihakset ja ojentajat eivät ainakaan mulla kerkeä palautua kunnolla parissa päivässä. Lepo ja palautuminen on kuitenkin yhtä tärkeää kuin treeni.

Kirjoitusasuista voisin arvata että ruokailut on jotai nakki+lihapiirakka jos kerta "käyt joskus salilla ja treenaat mitä tuntuu". Hommaa jo järkevä ohjelma ja opi se, että sunnuntaikehoilu on paljon muutakin ku se salilla käyminen. Suurin osa kehityksestä tulee ihan pelkästä ravinnosta ja toinen puoli geeneistä. Treeni antaa vain sen ärsykkeen lihaskasvulle.

E: Ja tottakai unta munaan ja lepopäiviä. Lihas tykkää levosta (ja kasvaa).

kylläpä sitä penkkiä tulee 3x viikkoon jos esim 1-jakosella kiskoo eikä rinnalle muuta halua tehä.

tai miks joissai penkki ohjelmis penkataa 3x viikkoo jos se on niin perseestä?

ite en tosin tee penkin ku 5 päivä välei, mut joskus ainaki toi ryssäpenkki ohjelma pitää käyttöö ottaa ja siinä esim se 3x viikos penaa.

Måpå sanoi:
Kirjoitusasuista voisin arvata että ruokailut on jotai nakki+lihapiirakka jos kerta "käyt joskus salilla ja treenaat mitä tuntuu". Hommaa jo järkevä ohjelma ja opi se, että sunnuntaikehoilu on paljon muutakin ku se salilla käyminen. Suurin osa kehityksestä tulee ihan pelkästä ravinnosta ja toinen puoli geeneistä. Treeni antaa vain sen ärsykkeen lihaskasvulle.

E: Ja tottakai unta munaan ja lepopäiviä. Lihas tykkää levosta (ja kasvaa).

En sanonut että käyn joskus salilla. Muistan kun ensimmäisen vuoden kävin ihan tosissani ohjelman mukaan. Sitten siinä jossain vaiheessa se rupesi kyllästyttämään mutta jatkoin silti mutta ilman ohjelmaa. Menin paikan päälle ja treenasin mitä teki mieli. Mutta sitten alkoi taas se kunnon nostamisasenne tulemaan pintaan ja uuden ohjelman mukaan rupesi tekemään. Tällaisia kumminkin aika lyhyitä kyllästymisaikoja tulee välillä mutta ne eivät yleensä kestä kauhean kauaa. Sain yhdeltä ammattilaiselta ohjelman missä oli kolme kertaa viikossa penkkiä. Tein sitä jonkun aikaa kunnes muokkasin sitä hieman. Mutta en nyt paljoa. Ja nyt teen sitä.

Ruokailuani en pahemmin tarkkaile. Aamulla en syö yhtään mitään, ainakaan kouluaamuisin. Koulussa syön ruoan. Ja kotona syön ruoan. Sitten vielä iltapalan. Salipäivinä vedän naamaan annoksen proteiinia pussista. Katson tuolta ravinto osastolta vähän mitä pitäisi syödä.

Voi helv... mä olisin ton ma treenin jälkee niin kipee et en liikkuis seuraavaa kuukauteen mihinkää;) Mulle riittää tuo doggcrapp ja sen 1kova sarja per lihasryhmä ja kyllä saa kyytiä lihat(ne pienet tuolla jossain 20cm syvyydessä) ja joutuu välillä pitämää reilummin taukoa kun ei ole vielä palautuneet:kippis1:

Ja tosiaan kantapäänkautta oppii sitten jos ei uskota hyviä neuvoja, kannattaa kuitenkin muistaa että ei se treeni sitä lihasta kasvata!!=> Rasitus=>Ravinto=>Lepo!! Kannattaa tosiaan pitää treeni säännöllisenä ja älä treenaa liikaa koska ei sitä taloa rakenneta ilman tiiliä, tai laastia, ihan miten vaan!!! Tsemppiä treeneihi:kippis1:

Back
Ylös Bottom