- Ikä
- 37
Tuneli sanoi:Niin ja älä jooko käytä lisäravinteista sanaa mömmö.
Kyllä mä ainakin käytän. :lol2: Joskus myös "hormoonit" tai "aineet".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuneli sanoi:Niin ja älä jooko käytä lisäravinteista sanaa mömmö.
Habankorppu sanoi:Kyllä mä ainakin käytän. :lol2: Joskus myös "hormoonit" tai "aineet".
lmk sanoi:Nyt on tuollaiset 4 kk punttia takana, tulokset ovat nousseet huimasti.
Kaksi kertaa olen vetänyt tuon koko kropan läpi ja nyt ajattelinkin siirtyä kolmijakoiseen.
- Miten tehdään viparit taakse?
- "hauikset scott tanko" varmaan tarkoittanee ihan scotti-penkistä haukkareita?
- Rannekäännöt?
-Marchi- sanoi:Miksei tämä mene minun jakeluun, Olet kehittynyt erinomaisesti koko kroppa ohjemalla ja sitten siirryt vetämään jotain 3-jakoista, johon sisältyy rannekääntöjä, sekä rhpscott hauiskääntöjä?
Timba79 sanoi:
Just, ehkä tämä oli vitsi, mutta sitten oli huono sellainen. Kannattaisi vähän miettiä mitä suustaan päästelee, joku nuori jamppa ei saa porukoitaan suostumaan lisäravinteisiin millään kun jotkut älypäät vielä pönkittää tota käsitystä proteiinihormoneista.
Suunnitteppa uudestaan ja jätä laskematta riisin puuron ja ruisleivän proteiinit. Niin saat paljon paremman kokonaisuuden...
lmk sanoi:Mitä vikaa riisissä, puurossa ja ruisleivässä saati niiden proteiineissä on?
Ja myös sellaista, että kun nyt treenaan tuolla koko kropalla ja tuollein syklittäin, en mitään diettijaksoja ole välissä pitänyt. Pitäisikö? Rasvaprosenttia en tiedä, mutteipa tuota läskiä pahemmin näytä olevan (vatsalihakset näes näkyvät aika hyvin, 6-pac). Olisiko älykkäämpää sitten dieatata vasta kun tarvetta esiintyy, tai vaikkapa kesällä tai jotain?
Ja onko tuo 2800 kcal sopiva 70 kg pojalle, kun on tarkoitus hankkia lihaksia? En tee oikein muuta kuin salilla + koulussa käyntiä. Bulkkia tässä tavoitellaan näes...
Paljonko on muuten proteiineja, hiilareita ja rasvaa sadassa grammassa naudan jauhelihaa noin suunnilleen?