Treeniohjelmaa vähän salilla käyneelle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nassek
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Moro.

eli oon käynyt nyt jonkin vuoden salilla epäsäännöllisesti mutta nyt ajattelin ruveta käymään säännöllisesti esim. pari kertaa viikossa. Olen salilla keskittynyt pääasiassa käsiin ja jalkoihin ja tehnyt niihin liittyviä liikkeitä. Nyt olisi kumminkin suunnitelmissa ruveta treenaamaan hartioita, vatsaa, selkää ja rintakehää yleensäkkin. hartioita sen takia, koska minulla on melko hintelän näköiset ja pienet hartiat. Olen siis laiha ihminen

Voisitteko kertoo mitä treeniä kannattas alkaa tekeen ja kuinka monta kertaa?

Toivottavasti meni oikeelle alueelle. En ainakaa nähnyt semmosta aihetta mihin tää sopis.

Eikö ihmiset osaa nykyään katsella tietoa itse ollenkaan, vaan muiden pitää kaivaa ne valmiiksi?! Täältä löytyy paljon tietoa treenistä, ravinnosta ja kaikesta niihin liittyvästä, eikä edes tarvitse paljon etsiä. Ei muuta kuin ottamaan asioista itse selvää. Tänne pitäisi tehdä kunnon opas, jossa opetetaan etsimään tietoa internetistä.

E. Pahoittelut avautumisesta.

http://www.pakkotoisto.com/treeni/39774-arnoldin-kultainen-kuusikko/

Tosta. Ja paljon ruokaa koneeseen. PALJON. Osta kaupasta Heraa ja maltoa ja sekottele niistä palautusjuoma, 1dl kumpaakin. Venyttele kevyesti sarjojen välissä, ja kunnolla kun tulet vaikka puntilta kotiin ja oot käyny suihkussa (n. 1h treenin jälkeen). Huolehdi neste- ja suolatasapainosta näin helteillä. Treenaa kovaa, lepää riittävästi. Älä kaljoittele. Älä mäyssää turhaan karkkia. Syö säännöllisin väliajoin 5-6 kertaa päivässä.

Vieläkö muuta? :D

Search ja stickyt läpi, treenaaminen vaatii vaivaa joten pieni duuni tässäkään asiassa ei haittaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom