treeniohjelmaa postinjakajalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zemic
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli työn puolesta tulee pyöräiltyä semmonen 10km joka arkipäivä, eikä se mitään ihan kevyttä kuitenkaan ole ylämäkien ja pyörän kuorman takia.

2kk olen tässä nyt käsipainoilla treenannut koko kropan jokatoinen päivä, mutta nyt päätin vihdoin hommata salikortin :)

Joten minkälaista treeniohjelmaa te suosittelisitte minunlaiselleni henkilölle?-)

Ota täältä Pakkikselta esim. joku simppeli 3-jakoinen ohjelma, mutta kevennät hieman jalkatreenejä (ainakin aluksi, ennen kuin koivet tottuvat sekä puntista että fillaroinnista tulevaan rasitukseen).

Ja tuo postin jakaminen tapahtuu varmaan aikaisin aamusta? Sovita siis jalkatreenisi silleen, että se tulee ennen vapaapäiviä (jotka kai on viikonloppuna), eli teet jalkatreenin perjantaisin jos viikonloppu on vapaata, ehtii hyvin palautumaan.

Hauiskääntö Kalevalla 3x12, Vinopenkki Savon Sanomilla 3x8 sekä pystypunnerrusta Helsingin Sanomilla 2x12 :D Turun sanomilla voi sitten pyyhkiä vaikka takapuolensa...

zemic sanoi:
Eli työn puolesta tulee pyöräiltyä semmonen 10km joka arkipäivä, eikä se mitään ihan kevyttä kuitenkaan ole ylämäkien ja pyörän kuorman takia.

2kk olen tässä nyt käsipainoilla treenannut koko kropan jokatoinen päivä, mutta nyt päätin vihdoin hommata salikortin :)

Joten minkälaista treeniohjelmaa te suosittelisitte minunlaiselleni henkilölle?-)

Kaloritkin kannattaa katsoa kohdalleen, kun tota aerobista tulee kuitenkin jonkinverran.

Kiitoksia kaikille vaan vinkeistä :)

Tosin saattaa pyöräilyt jäädä vähän vähemmälle. Kuulin tänään, että saatan saada jonkunajan päästä mönkijän testikäyttöön, koska mulla on kaupungin raskain jakelureitti :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom