Treeniohjelmaa futaajalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Art2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Elikkäs olen nyt 15, mutta kk päästä täytän 16. Olen 187cm ja 70 kg aika laiha. Futista pelaan nyt b-junnuissa, harkat on 3 kertaa viikossa, mutta käyn noin 2 kert. viikossa ja salilla olen käynyt 3 tai 4 kertaa viikossa, aloitin noin 1kk sitten punttitreenit. Onko liikaa kun on nuo futis treenit ja sali? Voisikos joku kertoa, että minkälaista ohjelmaa kannattais alkaa tekemään, kuinka usein, tarviiko esim. proteineja. Kiitos jo etukäteen (Saattaahan nämä löytyä jostain, mutta en jaksanut etsiä)

Elikkä pelaan nyt 3 divaris futista.Ittellä treenit:

Futis 4 kertaa viikos + 1-2 jos menen itse pelaamaan kavereiden kanssa.
Sali 4 kertaa viikossa.
Lenkki ja mahdollisesti uintia kerran viikossa.
+MTB ja BMX saa kyytiä (ei talvella)

Kannattaa ainakin nyt talvella treenata massanhakuisesti yläkroppaa.Mutta kun pelaat futista niin varo jalkoja salilla treenatessa ettei katoa nopeus. Itse en vedä sarjoja (jaloille) aivan loppuun asti, ja yritän myös tehdä liikkeet räjähtävästi.Itsellä on futista ja triathlonia harrastaneena (paljon pyöräilyä)
kasvanut jalat sen verran ettei mun niitä liikaa tarvitse edes treenata.Mutta jotta sulla pysyis kroppa sopusuhtaisena treenaa jalkoja.Jalkapäivän jälkeen ainakin yksi lepopäivä ennen futistreeniä!

Mulla on jaloissa hyvät voimat ja nopeutta löytyy ja kuntoa on. Eli lähinnä yläkroppa treeniä tarttisin ja siihen ohjelmaa(jos joku jaksaa tehä)

Ei sulle kukaan tee ohjelmaa ellet maksa! Ota nyt itteäs niskasta kiinni. Käytä hakua,jos ei sillä löydy niin on ihme...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom