Treeniohjelma!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Veskku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs haluisin kysyä että onko tälläinen treeniohjelma iha hyvä!

TIISTAI:

selkä,olkapäät,niskat,vatsat

TORSTAI:

hauis,ojentajat,forkku

LAUANTAI:

tissit,vatsat,olkapäät(vähän kevyemmin)

Kiitän ja kumarran! :)

Siirrä nuo torstain hauistreenit vaikkapa selkätreenien yhteyteen tiistaille ja ojentajat treenaat sitte lauantaina tissitreenien ohessa. Torstain pyhität kokonaan jaloille.

Forkut kans selkätreenien yhteyteen ja minä ainaki tekisin nimenomaan raskaamman olkapäätreenin ojentaja/rintapäivänä, punnerrusliikkeet kun usein ottaa hyvin kaikkiin kolmeen lihasryhmään..

no koivet puuttuu sen takia, kun ei oikeastaa kiinnosta niitä tehä tähän alkuun, mutta kyllä niitä alan tekemään! mutta ilman jalkoja niin onko ihan kelpo reeni? :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no koivet puuttuu sen takia, kun ei oikeastaa kiinnosta niitä tehä tähän alkuun, mutta kyllä niitä alan tekemään! mutta ilman jalkoja niin onko ihan kelpo reeni? :)

Jalat heti mukaan. Vittumaisempi niitä on jälkikäteen lähteä tekemään kun ne on jäänyt kehityksessä jälkeen. Miksi muuten olkapäät kahdesti? Onko erityistavoitteena jättimäiset tykinkuula olkapäät:D

Ensinäkin tuo ei ole treeniohjelma vaan vain jako. Toiseksi ne jalat heti mukaan. Tässä muutama parempi jako jos haluat 3-jakosella tehdä mitä toi sun jako vähän muistuttaa.

1. Rinta, selkä
2. Jalat
3. Olkapäät, kädet

1. Rinta, kädet
2. Jalat
3. Selkä, olkapäät

1. Rinta, olkapäät, hauikset
2. Jalat
3. Selkä, ojentajat

Kolmanneksi suosittelisin 1- tai 2-jakoista.

Se näyttää kauheelta myöhemmin jos muu kroppa on treenattu ja jalkoja ei. Ei kannata kokeilla. Myöhemmin et kehtaa pitää shortseja jos nyt jätät jalat paitsioon. Se jonka taakseen jättää, sen edestään löytää. ;)

Demac, se ei ole tavoite, vaan kun kaveri sano että aluks olkapäät on niin ''huonot'' tai heikot, että kannattaa treenaa pari kertaa, toisella kerralla tietenki vähä kevyemmin :) noniin no nyt sitten joku teistä saa luvan tehä mulle ohjelman :) vaadin vain että nämä tulevat mukaan siihen! hauis,ojentajat,selkä,olkapäät,vatsat,tissit,niskat,forkku ja jalat!

kiitos etukäteen jos joku jaksaa vääntää :)

ja ainaa pitää uskoa mitä toinen sanoo. Ainiin se ohjelma:

kyykky
maastaveto
penkki

ja kaikki nuo ylläolevat lihat tulee näppärästi kolmella kivalla liikkeellä tehtyä!

Kyllä koivet kannattaa ottaa mukaan heti alusta. Vaikka ihan prässi ynm. Itsekkin harvemmin kyykkyjä teen kun ei ole siihen muuta mahdollisuutta kuin smith, ja siinä en oikein sitä tykkää tehdä.

Kannattaako selkääkään tehdä heti alkuun? Penkkiä ja hauiskääntöä kolme kertaa viikossa, ottaa sitten myöhemmin mukaan jalat ja selän.

Toi Miikkan pistämä jako on aika pitkälti se mitä itse olen käyttänyt kun kolmijakoista olen koittanut.

1. Rinta, olkapäät, hauikset
2. Jalat
3. Selkä, ojentajat

Ja jos tosiaan koet että jalkojen treenaaminen ei sun eikä kenenkään muunkan pillunsaantiin vaikuta niin heitä ne jalat tosta jaosta helvettiin niin voila, sulla on kaksjakonen. Selkää kannattaa tehdä, eihän me kuitenkaan tahdota ihan lekkeriks tätä hommaa heittää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom