Treeniohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -herkku-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
elikkäs olen 16 vuotias 67kg painava nuori ja en harrasta liikuntaa ja haluaisin pois vyötäröltäni pelastus renkaan. en tiedä laihduttamisesta tai dieteistä paljon mitään joten voisiko joku kertoa tai tehdä minulle treeni ohjelman ja kuinka minun täytyisi syödä ja minkä verran olisi kiva olla kesällä hoikassa kunnossa...

(ei ole mahdollisuutta käydä salilla)

kiitos vastauksista etukäteen

Mitäs meinaat treeniohjelmalla tehdä kun et pääse puntille? Pistät seinälle ja ihastelet?... :dance:

Eiköhän se treeniohjelma voi sisältää jotain muutakin kuin punttia... :dance:
Saatana vaikka sauvakävelyä kolme kertaa viikossa. Pakkoko sen on aina olla punttia?
Ja voihan sitä lisäksi vaikka kotona punnertaa, tehdä vatsa-/selkäliikkeitä yms.
Eikös vaan, Japud?

elikkäs olen alkanu käyttää tällaista "ohjelmaa"...voisitteko kenties antaa kommentteja ja neuvoja mitä tulisi parantaa.

06:30 hölkkä lenkki (2km)
07:00 aamupala (kananmuna,puuro,maitorahka ja vesi)
12:00 välipala (tonnikalaa ja maitorahkaa/raejuustoo
16:00 päivällinen (mitä äiti on sattunu laittamaan) :D
18:00-19:30 kävely lenkki/kuntopyörä (3-5km)
20:00 iltapala (kananmuna,salaatti,raikku)

lähtiskö näillä tuleen minkälaisia tuloksia ja lähteekö läski ?...

kananmunasta keltuainen pois, ja sano äidilles että ei tee kauhian rasvasia ruokia :D
kyllä luulis lähtevän läskit pois..

Ei sitä kananmunan keltuaista mihinkään heitetä. Se on sen munan paras osa. Muutenkin kannattaa lähinnä hiilareista vähentää. Rasvaa tarvitaan kropassa aina, hiilareita ilmankin pärjää.

Edit. Näyttää aika vähäiseltä tuo ruokailu, ja tulee liian pitkiä välejä ilman ruokaa IMO. En sitten tiedä, kun on niin henkilökohtaisia juttuja.

Back
Ylös Bottom