Treeniohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b0mber
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
olen käynyt salilla jo jonkin aikaa ja olen vaan tehnyt laitteita, jotka ovat vastaan sattuneet/olleet vapaana.

Nyt haluaisin ottaa itseäni niskasta kiinni ja treenata 3kertaa viikossa, jotain tiettyä ohjelmaa: ongelma onkin että mitä ?

Jalkoja en vielä ainakaan harjoittele, koska urheilen muuta ja käyn lenkillä.

Mitähän "vaatimuksia" vielä ohjelmaan olisi, no olen 177cm ja painan ~70kg.

Kaikki vinkit ovat tervetulleita, myös ruokavinkit tulisivat tarpeeseen/ lisäravinteet ?

niin ja ikä 16v ja mies/poika olen. Paljon olen koittanut etsiä valmiita ohjeita triideistä, mutta juuri minun kokoiselle ei oikein löydy. Noista kalorimääristä en oikein tajua mitään, joten kertokaa vaikka millaista ruokaa syön ja milloin, eikä mitään 3000kaloria päivässä :D

niin ja ikä 16v ja mies/poika olen. Paljon olen koittanut etsiä valmiita ohjeita triideistä, mutta juuri minun kokoiselle ei oikein löydy. Noista kalorimääristä en oikein tajua mitään, joten kertokaa vaikka millaista ruokaa syön ja milloin, eikä mitään 3000kaloria päivässä :D

Ite oon 15 v ja about täsmälleen saman kokoinen,ja syön 3500 päivässä.joten jos lihaksii ja voimaa kasvatat ni ton kokoselle toi 3000 on kyllä ihan must juttu.ja ohjelmast sen verran,että jos 3 jakosella teet ni ota jako:jalat
rinta,olkapäät,ojentajat
selkä,hauis

ja jaloille ainaki kyykky tai smith kyykky,jota ite teen ja sitte prässi,reiden ojennus ja koukistus ja pohkeet.
Rinnalle ainaki penkki ja pari muuta liikettä.Olkapäille pystypunnerrus ja vipunostot.Selälle mave ja joku soutuliike ja leuanveto. käsilihaksille varmaa osaat ite päätellä eli pari hassuu perusliikettä :kippis1:

vähän offtopiccia, mutta voiko esim. 183/85 kokoinen äijä treenata samalla ohjelmalla kuin 180/56 äijä?
tässä ohjelmana toi 2 jakoinen tuolta timban tredistä

tässä kaverin kanssa vähän mietittiin kun se väitti että mun ohjelma ei oo niin alottelijalle kuin hän on. :david:

Toivottavasti ymmärsitte :D

Kyllä noilla perusohjelmilla voi treenata ihan koosta riippumatta. Aloittelija keventää isompaan ukkoon verrattuna tottakai sillä, että laittaa rautaa tankoon vähemmän.

Jalkoja en vielä ainakaan harjoittele, koska urheilen muuta ja käyn lenkillä.

ja mikähän syy se nyt on jättää jalkatreenit pois? ethän jätä hauistreeniäkään pois vaikka runkkaat ;)

hitmään sanoi:
Ite oon 15 v ja about täsmälleen saman kokoinen,ja syön 3500 päivässä.joten jos lihaksii ja voimaa kasvatat ni ton kokoselle toi 3000 on kyllä ihan must juttu.

ite oon 15kg painavempi ja syön 3500+ päivässä ja paino nousee joten en 70 kiloselle suosittelisi 3500kcal bulkkia ainakaa pitkäksi aikaa.

Ite oon n. 171cm 68,5kg, syön päiväs ehkä 2000-2500kcal, tulis kyllä aika nopeesti läskiä kun nostais kalorit yli 3000..
En tosiaan suosittelis minäkään syömään tota 3500+, varmasti riittää n. 2500-3200kcal kasvattamaan (lihas)massaa ton kokosella ihan riittävästi :/

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
vähän offtopiccia, mutta voiko esim. 183/85 kokoinen äijä treenata samalla ohjelmalla kuin 180/56 äijä?
tässä ohjelmana toi 2 jakoinen tuolta timban tredistä

tässä kaverin kanssa vähän mietittiin kun se väitti että mun ohjelma ei oo niin alottelijalle kuin hän on. :david:

Toivottavasti ymmärsitte :D

Voi treenata. Tietenkin pitää muistaa, että pidemmälle ehtinyt ei palaudu ihan yhtä nopeasti kuin aloittelija. Eli ihan yhtä tiheästi, isolla sarjamäärällä ja loppuun asti ei tietenkään voi aloittelija tehdä.

Timba siis ilmeisesti tarkoitti, että aloittelija ei palaudu yhtä nopeasti kuin pidemmälle ehtinyt.

Juuri näin, hyvä kun korjasit. Tätä se on kun yrittää tehdä pari asiaa samaan aikaan, molemmat menee yleensä vituilleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom