treeniohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja roope.b
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
oisko hyvää treeni ohjelmaa 14vuotiaalle pojalle sali mahdollisuus 2 kertaa viikossa tavotteena ois saada lihasmassaa ja penkki ennätys nousemaan

Nojoo, penkkituloksella on tavis kaverille eniten merkitystä. Sanotaanko näin, enemmän sä tuut penkistä vetämään ku treenaat kunnolla. Ei sitä penkkii tartte painottaa, se nousee kyllä.

Juukeri sanoi:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

edit: mikä hirveen hinku nuorilla on saada se penkkiennätys nousemaan? onko se jokin miehisyyden mitta? aina kysytään, että paljonko penkki. juuri koskaan kukaan ei kysy että paljo mave tai kyykky.

Onnittelut! Vastasit juuri itse kysymyksiisi. Ehkä penkkitulos on juuri siksi tärkeä kun sitä aina kysytään ja arvostetaan yleisesti enemmän kuin esim mavea ja kyykkyä.

Penkkiä kysytään ja hauista näytetään.

härrkä sanoi:
Onnittelut! Vastasit juuri itse kysymyksiisi. Ehkä penkkitulos on juuri siksi tärkeä kun sitä aina kysytään ja arvostetaan yleisesti enemmän kuin esim mavea ja kyykkyä.

Penkkiä kysytään ja hauista näytetään.
Allekirjoitan tämän kommentin, mutta ei ne nuoret ole ainoa sakki, joka kysyy pelkästään sitä penkkiä.Meneppä katsomaan tonne alottelijoiden puolelle. (sinne minäkin olen menossa)

Penkki on yläkropalle ehkä paras voimanmittari, siinä syy.

Sitten voidaankin ihmetellä miksi jalkoja arvostetaan vähemmän :arvi:

Keiko- sanoi:

Jaloista se lyöntivoimakin lähteee. Rippuu tietysti osaako lyödä, jos ei niin, onhan se tietysti hyvä sitten olla ne vahvat ojentajat.

Keiko- sanoi:

Niin ja jos se tanko vielä oikeesti nostettaiski puhtaasti ni ois vielä parempi mittari...Yleisesti painoilla pullisteleminen on täyttä taukkiutta!! Puhdas tekniikka kaikessa ja tuloksia tulee takuulla paremmin kuin hirveillä painoilla repimällä (ellei nyt sit vaan haluu sitä penkkitulosta treenistä)...

*Itse virheistään oppinut*

:offtopic:

Jos mä ajaisin Ladalla niin mun mielestä kaikki Mersu miehet olis ihan taukkeja ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jaa täällä jenki alkoikin keskustella siitä miksi penkki on nii tärkeää.Mutta jos oikein muistan ni kysyit viestissä ohjelmaa.
Ite ehdotan,että otat FAQISTA jonkun 2-jakosen,ja laitat,joka lihakselle pari sarjaa lisää,koska nuo ohjelmat on suuniteltu teht.sillälailla,et käydään 4xvk salilla.
Sillee sun pitäis saada tarpeeks tehoa jos 2xvk salilla oot.Ja jos penkkiin haluut panostaa ni foorumilla on paljon penkki jutujja.Esim:koita tota miken 2x6 juttua.Itse en oo kokeillu,mutta kyllä se täällä on hyväksi todettu

Jos kahdesti viikossa pääsee salille, niin sitten joku 1-2 jakoinen, mielellään tuo 1-jakoinen. 3-4 kertaa viikossa olisi hyvä määrä salilla.

ancelita sanoi:
Puhdas tekniikka kaikessa ja tuloksia tulee takuulla paremmin kuin hirveillä painoilla repimällä (ellei nyt sit vaan haluu sitä penkkitulosta treenistä)...

Offtopic, mutta pakko on kommentoida tähän kohtaan, että itse haluan nimenomaan parantaa sitä penkkitulosta (ja kyykky- ja mavetulosta, voimanostoa kun treenaan), enkä missään tapauksessa "revi hirveillä painoilla", se ei johda muuhun kuin loukkaantumiseen. Toki teen isoilla painoilla, jos ohjelmassa niin sillä kertaa lukee, mutta hyvästä suoritustekniikasta ei tingi voimailijakaan. Piste.

Suositut

Back
Ylös Bottom