Treeniohjelma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja z7h
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

z7h

Joo, eli olen 16v ja olen nyt käynyt n. 2kk salilla ilman mitään treeniohjelmaa.

Faktoi:
170cm/59kg
Lisäravinteet: Kreatiini,AFTER palautusjuoma,Super Proteiini. Muutenki safkaan aika paljon yleensä treenin jälkee salaattia (kurkku,salaattia,tomaattia,rasvaton raejuusto ja rasvaton fetajuusto.) Muutenkin ruokavalio on aika hyvä (fudiksen takia).

Noni ja nyt ohjelmaan tälläistä ajattelin itselle. HUOM! saatte korjata/kaipaan korjauksia.

Ohjelmalla haen massaa ja voimaa, ja vatsat haluan pitää/parantaa hyvänä!

MA:Olkapäät(3x10),ojentajat(ranskikset 3x8,laitteella 3x10),kyljet(3x15),vatsat3x40)

KE:Rinnat(Penkki 3x10,Vinopenkki 3x,10,2x peck-deck),haukka(skottipenkki 3x8,käsipainoil 3x10),ranteet(3x15),vatsat(3x40)

LA:Jalat(kaikki jalat(näistä on jo fudiksen kautta treeni),vatsat(3x40),haukka (skottipenkki 3x8,käsipainoil 3x10),Selkä (ylätalja 3x10,laitteessa 3x10,alatalja 3x8)

No aika tiukassa kunnossa olet ja helposti voit ottaa 10 kiloa lisää massaa. Varmaan tekisi hyvää myös siellä futiskentällä ;) Ruuasta on noin pienen perusteelle paha mennä sanomaan, mutta uskaltaisin väittäää että syöt aivan liian vähän ottaen huomioon että haluat massaa.

Olenko vain sokea, mutta missä on sun selkätreeni? Lisäksi ei kannata tehdä hauiksia kaksi kertaa viikossa. Olkapäihin enemmän sarjoja ja isket kolmesta suunnasta. Tämä jalkatreeni futiksen kautta kuulostaa samalta kuin "Mä en treenaa jalkoja kun treeni tulee säbää pelatessa :) Eli mikä sun jalkaohjelmasi on?

Tanssiva Rosvo sanoi:
Tämä jalkatreeni futiksen kautta kuulostaa samalta kuin "Mä en treenaa jalkoja kun treeni tulee säbää pelatessa :) Eli mikä sun jalkaohjelmasi on?
Joo eli Etukyykky (4x6-8) ja Askelkyykky (4x6-8). Jalkojen koukistajat ja ojentajat (3x10)
Raakatempaus (3x10),Tempauskyykky (4x6-8)

Back
Ylös Bottom